ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Η Αλόννησος προβάλλει τις ομορφιές της διεθνώς

η-αλόννησος-προβάλλει-τις-ομορφιές-τη-667801

Δράσεις που θα συμβάλουν στην ευρύτερη ανάδειξη της Αλοννήσου στον ετήσιο σχεδιασμό δράσης

Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η αύξηση των αφίξεων και διανυκτερεύσεων και η περαιτέρω ανάδειξη του ιδιαίτερου χαρακτήρα της Αλοννήσου, αποτελούν τους βασικούς άξονες του ετήσιου προγράμματος ενεργειών τουριστικής προβολής του δήμου Αλοννήσου για το 2015.

Σύμφωνα με την εισήγηση της προέδρου της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Αλοννήσου, Κικής Αναγνώστου, βασικά ζητούμενα είναι για το νησί η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η αύξηση των αφίξεων και διανυκτερεύσεων και η αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης.

Προκειμένου να καταστεί δυνατή η επίτευξη των παραπάνω στόχων, οι προσπάθειες που θα καταβληθούν, επικεντρώνονται στη διατήρηση αλλά και ενίσχυση των δεσμών της Αλοννήσου με τις γνωστές αγορές του εξωτερικού, λαμβανομένης υπόψη της Ελληνικής και των νέων, υποσχόμενων αγορών. Στο πνεύμα αυτό, προτείνεται το άνοιγμα του νησιού με στοχευμένες ενέργειες προβολής στην Ελλάδα, τη Μεγάλη Βρετανία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, το Βέλγιο, το Ιταλία, το Σκανδιναβία, κλπ. Παράλληλα, ευκαιρίες προβολής θα διερευνώνται σε διαρκή βάση σε όλες τις γεωγραφικές και θεματικές αγορές ενδιαφέροντος.

Στους στόχους και τις προθέσεις των ιθυνόντων του Δήμου Αλοννήσου είναι η ανάδειξη των θεματικών, ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Με βάση τα παραπάνω, θα αναζητηθούν στοχευμένες δράσεις που θα έχουν επίκεντρο, τα εξειδικευμένα προϊόντα της Αλοννήσου, τη γαστρονομία, την πεζοπορία, τα μονοπάτια, τις δραστηριότητες, τη φυσιολατρία και τον θαλάσσιο τουρισμό. Με το σκεπτικό αυτό, θα προωθηθούν συνεργασίες με έγκριτους φορείς με στόχο την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και τη δημιουργία συμμαχιών για οφέλη σε αμοιβαία βάση (win-win συνεργασίες).

Η συμμετοχή του νησιού σε εκθέσεις του εξωτερικού θα είναι στοχευμένη, ενώ στο μεταξύ, θα διερευνώνται συμπληρωματικά παράλληλες ενέργειες στο πλαίσιο των εκθέσεων όπου είναι εφικτό.

Ιδιαίτερη βαρύτητα προτείνεται να δοθεί, εξάλλου, σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων όπως η προσέλκυση δημοσιογράφων και η συμμετοχή σε οργανωμένα δημοσιογραφικά ταξίδια (όπως η συντονισμένη προσπάθεια που πραγματοποιήθηκε και φέτος με την πρόσκληση δημοσιογράφων, από αγορές όπως Μ. Βρετανία, Γερμανία, κλπ), η συμμετοχή σε ταξίδι εξοικείωσης τουριστικών πρακτόρων και tour operators σε αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού, η παρουσίαση του προορισμού σε επιλεγμένο κοινό τουριστικών πρακτόρων και η συμμετοχή σε road shows δηλαδή σε προγραμματισμένες συναντήσεις με πράκτορες και επαγγελματίες του τουρισμού σε δύο ή και παραπάνω πόλεις μίας γεωγραφικής αγοράς.

Επιπλέον δίνεται βαρύτητα σε συγχρόνους μεθόδους προσέγγισης των επαγγελματιών του τουρισμού αξιοποιώντας τη νέα τεχνολογία. Η ενεργοποίηση των bloggers μέσα από προγραμματισμένες συναντήσεις σε εκθέσεις και δημοσιογραφικά ταξίδια συμβάλλει στην κατεύθυνση αυτή.

Οι προτεινόμενες ενέργειες είναι ενδεικτικές, καθώς θα συνεχίζεται η προσπάθεια εντοπισμού νέων ευκαιριών προβολής σε άλλες αγορές ή ακόμη και στις ήδη υπάρχουσες.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου