ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

My Market: Επενδύσεις- επέκταση με προσεκτικές επιλογές σε μία ασταθή αγορά

my-market-επενδύσεις-επέκταση-με-προσεκτικέ-74004

Με αντικρουόμενες πληροφορίες για το πως πάει η αγορά αλλά και την είσοδο νέων παικτών, ο όμιλος METRO, που ελέγχει και το δίκτυο των My Market, συνεχίζει να αποτελεί σοβαρό παίκτη σε μια χρονική στιγμή που όλα στην οικονομία μοιάζουν με «κινούμενη άμμο».

Παρά την είσοδο στην αγορά νέων «παλιών» παικτών όπως οι Ολλανδοί των Spar, το βασικό ερώτημα που παραμένει είναι αν θα υπάρξει επανακαταμερισμός στα ήδη πιεσμένα μερίδια με τις πιεστικές τιμές, τις προσφορές και συχνά ειδικές προωθητικές ενέργειες τοπικού χαρακτήρα.

Τα My Market όλα δείχνουν ότι έχουν παγιώσει την αύξηση των μεριδίων τους και τώρα αποσκοπούν με τρόπο να συνεχίσουν να αποτελούν τον «σοβαρό» παίκτη που δημιουργεί τα δεδομένα που οι υπόλοιποι ακολουθούν, βασιζόμενα στο τρίπτυχο ποιοτικά/οικονομικά προϊόντα, ευχαριστημένος πελάτης, ικανοποιημένος εργαζόμενος Ως γενική θεώρηση, δεν βλέπουν ως χρήσιμο εργαλείο «την άσκοπη επέκταση», αλλά αντιθέτως επενδύουν στην ενίσχυση της κερδοφορίας και άρα της βιωσιμότητας.

Μάλιστα , στη διοίκηση των My Market ισχυρίζονται ότι η αγορά «χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερη ένταση του ανταγωνισμού μεταξύ των μεγάλων αλυσίδων. Η ένταση αυτή εκφράζεται στο «βομβαρδισμό προσφορών» που γίνονται όλο και συχνότερα, συμπεριλαμβάνοντας όλο και περισσότερα προϊόντα. Έτσι οι επιχειρήσεις του κλάδου προσπαθούν «να κρατήσουν και να διευρύνουν τα μερίδιά τους σε μία αγορά που είναι στάσιμη, μετά τη συνεχή πτώση επί πολλά έτη».

Για αυτό ακριβώς το λόγο πιστεύουν ότι «ο αριθμός των σούπερ μάρκετ στη χώρα είναι πλέον μεγαλύτερος των απαιτούμενων, καθώς, ενώ από την αρχή της κρίσης η συνολική αγορά συρρικνώθηκε ανάλογα προς τη συρρίκνωση του ΑΕΠ, ο αριθμός των σούπερ μάρκετ παρέμεινε σταθερός ή αυξήθηκε κάπως».

Σε αυτό το πλαίσιο, οι γνωρίζοντες επισημαίνουν ότι γρήγορα θα δούμε νέες εξαγορές και συγχωνεύσεις εκφράζοντας την ελπίδα να μην έχουμε νέες πτωχεύσεις, γιατί αυτές είναι πολύ επώδυνες για την ελληνική οικονομία.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου