ΕΛΛΑΔΑ

Πού «ανοίγουν» οι 600 θέσεις για τους διαθέσιμους των ΑΕΙ

πού-ανοίγουν-οι-600-θέσεις-για-τους-δια-459161

Καθορίστηκε σε ποια πανεπιστήμια και για ποιες ειδικότητες «ανοίγουν» θέσεις που θα καταλάβουν «διαθέσιμοι» διοικητικοί υπάλληλοι των ΑΕΙ.

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η απόφαση για την τοποθέτηση 600 εκ των 1.040 διοικητικών υπαλλήλων από 8 ΑΕΙ, οι οποίοι βρίσκονται σε διαθεσιμότητα.

Στην προκήρυξη, που υπογράφεται από τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, περιλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, η κατανομή των 600 θέσεων οι οποίες αφορούν την κάλυψη των αναγκών 15 ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας σε διοικητικό προσωπικό.

Ορίζεται ότι 128 θέσεις θα καλυφθούν από «διαθέσιμους» υπαλλήλους κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ), 55 θέσεις από υπαλλήλους κατηγορίας Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ), 353 από υπαλλήλους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) και 55 από υπαλλήλους Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης.

Αυτό σημαίνει ότι 440 «διαθέσιμοι» διοικητικοί των ΑΕΙ δεν θα τοποθετηθούν σε νέες θέσεις με βάση την προκήρυξη.

Όμως, ήδη, ύστερα από συνεννόηση που υπήρξε σε κυβερνητικό επίπεδο – συμφωνία ΝΔ και ΠαΣοΚ – όσο διαρκεί η προθεσμία της αξιολόγησης των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα και υποβάλλουν αιτήσεις για κάλυψη προκηρυγμένων θέσεων, δεν απολύεται – σύμφωνα με τη νομοθεσία – κανείς από όσους βρίσκονται σε διαθεσιμότητα.

Στο μεταξύ, τα οργανογράμματα που έχουν υποβάλει τα ΑΕΙ θα αξιολογηθούν από «ανεξάρτητο αξιολογητή μέσω της τεχνικής βοήθειας του ΕΣΠΑ» και σήμερα αναμένεται η προκήρυξη για την εταιρεία που θα αναλάβει αυτή την αξιολόγηση.

Οπως έχει ήδη ανακοινωθεί από την κυβέρνηση «αν από την αξιολόγηση προκύψουν και νέες θέσεις διοικητικών υπαλλήλων ΑΕΙ, αυτές θα καλυφθούν με συμπληρωματική προκήρυξη».

Ο υπουργός Παιδείας κ. Ανδρέας Λοβέρδος έχει θέσει όριο ενός μήνα ως χρονοδιάγραμμα για την έκθεση των εμπειρογνωμόνων με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των οργανογραμμάτων με τις ανάγκες των ΑΕΙ σε διοικητικό προσωπικό.

Πάντως, στην προκήρυξη που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (ΦΕΚ Β΄, Αρ. Φύλλου 1570/16.6.2014) καθορίζεται μεταξύ άλλων και το πώς θα κατανεμηθούν οι 600 θέσεις που προβλέπονται για την επανατοποθέτηση «διαθέσιμων» διοικητικών υπαλλήλων.

Συγκεκριμένα ορίζεται:

Α. 128 θέσεις αφορούν υπαλλήλους κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ):

Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: 7 ειδικότητας βιβλιοθηκονόμων, 26 διοικητικού, 12 διοικητικού οικονομικού
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο: 33 Διοικητικού/οικονομικού
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών: 5 διοικητικού οικονομικού
ΤΕΙ Αθήνας: 3 θέσεις Βιβλιοθηκονόμων, 3 διοικητικού
ΤΕΙ Πειραιά: 1 θέση βιβλιοθηκονόμου και 2 θέσεις διοικητικού
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: 5 βιβλιοθηκονόμων 26, διοικητικού οικονομικού
Πανεπιστήμιο Κρήτης/Ρεθύμνης: 5 Διοικητικού

Β. 55 θέσεις αφορούν υπαλλήλους κατηγορίας Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ) οι οποίες θα κατανεμηθούν ως εξής:

Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: 15 κλάδου ειδικότητας βιβλιοθηκονόμων, 7 διοικητικού
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο: 12 λογιστικού Διοικητικού
ΤΕΙ Αθήνας: 2 βιβλιοθηκονόμων
ΤΕΙ Πειραιά: 2 βιβλιοθηκονόμων
ΤΕΙ Θεσσαλονίκης: 4 βιβλιοθηκονόμων
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: 5 βιβλιοθηκονόμων
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: 1 βιβλιοθηκονόμων
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: 5 Διοικητικού Λογιστικού
Πανεπιστήμιο Κρήτης/Ρεθύμνης: 2 Βιβλιοθηκονόμων

Γ. 353 θέσεις θα καλυφθούν από υπαλλήλους κατηγορίας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) και κατανέμονται ως εξής:

Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: κλάδου Διοικητικού 44, λογιστικού 16
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο: Κλάδου Διοικητικού 39, Λογιστικού 64
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Κλάδου Διοικητικού 5, Λογιστικού 5
ΤΕΙ Αθήνας: κλάδου Διοικητικού 15, Λογιστικού 9 ΤΕΙ Πειραιά – Διοικητικού 3, Λογιστικού 3
Πανεπιστήμιο Πατρών: κλάδου Διοικητικού 10, Λογιστικού 12, Γραμματέων 6, τεχνικού ηλεκτρολόγων 1, τεχνικού ηλεκτρονικών 1, τεχνικού πρακτικών μηχανημάτων 1, τεχνικού μηχανοτεχνιτών 1, τεχνικού υδραυλικών 1
ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδος: κλάδου διοικητικού 10, λογιστικού 8
Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης: Διοικητικού 3, Οικονομικού 3, Τεχνικού ηλεκτρολόγων 1, τεχνικού οδηγών 1, τεχνικού υδραυλικών 1
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: κλάδου Διοικητικού 13, Λογιστικού 15, γραμματέων 4, Τεχνικού Αερίων Καυσίμων 2, Τεχνικού Εργοδηγών Μηχανολόγων 1, Τεχνικού ηλεκτρολόγων 1, Τεχνικού θερμαστών 1, Τεχνικού – οδηγών 2, Τεχνικού υδραυλικών 1
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: κλάδου διοιητικού 3, Οικονομικού 2
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: κλάδου Διοικητικού 8, Οικονομικού 2
ΤΕΙ Ηπείρου (Ιωαννίνων): Κλάδου Διοικητικού 6
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Μαγνησίας): Κλάδου Διοικητικού 8
Πανεπιστήμιο Κρήτης (Ρεθύμνης): κλάδου διοικητικού 5, λογιστικού 4
ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (Σερρών): κλάδου Διοικητικού 7, Λογιστικού 5

Δ. 64 θέσεις για υπαλλήλους κατηγορίας Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ) της ειδικότητας των επιμελητών οι οποίες θα κατανεμηθούν ως εξής:

Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (15),
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (16),
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (3),
Πανεπιστήμιο Πατρών (6),
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (8),
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (3),
ΤΕΙ Ηπείρου/Ιωαννίνων (4),
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας/Μαγνησίας (5),
Πανεπιστήμιο Κρήτης/Ρεθύμνης (4)

Οδηγίες για τη διαδικασία

Παράλληλα, με εγκύκλιο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης που εκδόθηκε σήμερα, Τρίτη, δίνονται οδηγίες για την υλοποίηση της διαδικασίας μετακίνησης των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα. Οι «διαθέσιμοι» διοικητικοί υπάλληλοι των ΑΕΙ καλούνται να υποβάλουν μέχρι και τις 20 Ιουνίου 2014 στις Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού του Φορέα από όπου προέρχονται. Σε αυτή θα δηλώσουν τους φορείς στους οποίους επιθυμούν να μεταταχθούν/μεταφερθούν καθορίζοντας τη σειρά προτίμησης.

Από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης επισημαίνεται ότι τα δικαιολογητικά για την αποτίμηση προσόντων που τυχόν δεν περιλαμβάνονται στα προσωπικά τους μητρώα μπορούν να υποβληθούν μέχρι την καταληκτική ημερομηνία, δηλαδή ως και την 1η Ιουλίου 2014. Μέχρι τότε επιτρέπεται συμπλήρωση / τροποποίηση της αίτησης και υποβολή συμπληρωματικών ή διευκρινιστικών δικαιολογητικών.

Διευκρινίζεται επίσης ότι ο υπάλληλος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την επιλογή των θέσεων προτίμησης. Γι’ αυτό τονίζεται από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης ότι παραμένουν σε διαθεσιμότητα μέχρι τη λήξη του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος υπάλληλοι που:

α) δεν υποβάλλουν αίτηση – υπεύθυνη δήλωση για τη μετάταξη/μεταφορά,
β) υποβάλλουν αίτηση – υπεύθυνη δήλωση χωρίς να αναγράψουν καμία θέση προτίμησης και
γ) υποβάλλουν αίτηση – υπεύθυνη δήλωση με περιορισμένο αριθμό θέσεων και τελικά δεν καταλαμβάνουν κάποια από τις θέσεις προτίμησής τους (μετά την ολοκλήρωση της προβλεπόμενης διαδικασίας αποτίμησης προσόντων) επειδή σε αυτές διατίθενται υπάλληλοι που συγκεντρώνουν μεγαλύτερο αριθμό μορίων.

tovima.gr

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου