ΤΟΠΙΚΑ

Προωθεί παραδοσιακά επαγγέλματα του Πηλίου

προωθεί-παραδοσιακά-επαγγέλματα-του-751901

Βιωματικές τουριστικές προτάσεις με επίκεντρο τα παραδοσιακά επαγγέλματα του Πηλίου προωθεί ο ταξιδιωτικός σύμβουλος Γρηγόρης Φανουλάς, ο οποίος δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον Βόλο. Στο «πακέτο» των καινοτόμων προτάσεων και των εναλλακτικών δράσεων τουρισμού που προωθεί, εντάσσεται το brand name «Live like local» που προτρέπει, ουσιαστικά, τους ξένους τουρίστες να γνωρίσουν το Πήλιο στην πραγματική του διάσταση.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Η συγκεκριμένη βιωματική πρόταση και δράση διαμορφώθηκε μετά από πολύ κόπο και αλλεπάλληλες προσπάθειες και επιχειρεί να δώσει νέα ώθηση στον τουρισμό, ειδικά στην περιοχή του Πηλίου. Με πρωτότυπα τουριστικά πακέτα βοηθά τους επισκέπτες να ζήσουν στο Πήλιο όπως οι ντόπιοι, συνδυάζοντας το τερπνόν μετά του ωφελίμου, δηλαδή τις διακοπές και την γνωριμία με τους ανθρώπους και τους παραδοσιακούς τεχνίτες του Πηλίου.

Γι’ αυτόν τον λόγο δημιούργησε, μαζί με τους συνεργάτες του, την ιστοσελίδα «Live Like Local», προτρέποντας τους εν δυνάμει ξένους επισκέπτες του Πηλίου να ζήσουν σαν ντόπιοι, σύμφωνα με την καθημερινότητα των κατοίκων της περιοχής, να μαζέψουν φρούτα μαζί με τον αγρότη, να γνωρίσουν το εργαστήριο του ξυλουργού, του πεταλωτή, του κεραμοποιού.

Η διαδικασία καταγραφής των παραδοσιακών επαγγελματιών του Πηλίου διήρκεσε τρία και πλέον χρόνια, ενώ όπως αναφέρει ο κ. Φανουράς στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ «οι επαγγελματίες και οι χώροι όπου εργάζονται, προσφέρουν μια τελείως διαφορετική εικόνα, είναι άλλης εποχής», περιγράφοντας τους συνεχιστές της τοπικής παράδοσης.

Η γνωριμία με τα παραδοσιακά επαγγέλματα συνδέεται άμεσα με τον τουρισμό, αλλά και το site με την επωνυμία «Ζήσε σαν ντόπιος», απότοκο πολυετών προσπαθειών του κ. Φανουλά και των συνεργατών του. Η συγκεκριμένη διαδικτυακή σελίδα έχει διεθνή απήχηση, από υποψήφιους επισκέπτες διαφόρων χωρών, οι οποίοι γοητεύονται από τις εικόνες, τις ομορφιές του Πηλίου, τις τοπικές γεύσεις, τις τοπικές γιορτές και τα πανηγύρια και ότι ακόμη περιστρέφεται γύρω από το brand name Πήλιο. Πρόκειται για μια ιδιωτική πρωτοβουλία, που έγινε με μεράκι, αφού προηγήθηκε ενδελεχής γνωριμία με τον τόπο και τους ανθρώπους.

«Εχουμε ως βάση δεδομένων και ως πρόταση το «Live like local» που, εστιάζεται στον άνθρωπο, είναι βιωματικό, προωθεί το αυθεντικό τοπικό χρώμα και δημιουργήθηκε μετά από τεράστιο αγώνα» επισημαίνει ο γνωστός ταξιδιωτικός σύμβουλος, αναφερόμενος στις προσπάθειες ετών, με στόχο την ανάδειξη και τουριστική προβολή γνωστών και άγνωστων πτυχών του Πηλίου.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου