ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ

Παρέμβαση του Δικηγορικού Συλλόγου Βόλου για τα διόδια

παρέμβαση-του-δικηγορικού-συλλόγου-β-115066

Ενώνει τη φωνή του με τις φωνές των φορέων που μιλούν για κατάργηση

Οι αυξημένες τιμές των διοδίων Μοσχοχωρίου, αλλά και οι κακοί παράδρομοι είναι οι αιτίες των δυστυχημάτων και των ατυχημάτων, τονίζει σε παρέμβασή του ο Δικηγορικός Σύλλογος Βόλου, ο οποίος ενώνει τη φωνή του με τις φωνές των φορέων της περιφέρειας, των νομών Μαγνησίας και Λάρισας και της Συντονιστικής Επιτροπής, για την κατάργηση των διοδίων Μοσχοχωρίου με κατάθεση τροπολογίας στο άρθρο 25 του Ν.3605/2007.

«Θεωρούμε αυτονόητο ότι τα συγκεκριμένα διόδια πρέπει να καταργηθούν μέχρι τουλάχιστον να ολοκληρωθούν τα έργα και στην ΠΑΘΕ, αλλά και στους παραδρόμους. Θεωρούμε παράλογο να πληρώνουμε διόδια και μάλιστα αυξημένα για οδικά έργα, που έμειναν στα χαρτιά. Και βέβαια θεωρούμε εμβαλωματική λύση τη μείωση της τιμής μόνο για τους πομποδέκτες. Πιστεύει η εταιρία ότι έτσι θα καταλαγιάσουν οι αντιδράσεις;», επισημαίνεται σε ανακοίνωση που υπογράφουν ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Βόλου Λάζαρος Γαϊτάνης και ο γραμματέας Βασίλης Μπακαλιάνος.

Δηλώνουν την απογοήτευσή τους για το γεγονός ότι ο υπουργός Μεταφορών, παρέπεμψε στο μακρινό μέλλον τη μείωση των τιμών των διοδίων, ο οποίος δήλωσε στη Βουλή ότι θα πρέπει πρώτα να ολοκληρωθούν οι δρόμοι.

«Κατά ποια λογική όμως οι οδηγοί πλήρωναν διόδια από το 2009 μέχρι το 2014 για οδικά έργα που είχαν σταματήσει, ενώ έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί το 2013; Κατά ποια λογική οι τιμές από το 2007 αυξάνονται συνεχώς , ενώ η αγοραστική δύναμη έχει μειωθεί κατά 40%; Κατά ποια λογική η τοπική κοινωνία θα πρέπει να μετρά θύματα για κακοφτιαγμένους διπλής κατεύθυνσης παραδρόμους;», είναι ερωτήματα που θέτει, προσθέτοντας:

«Οταν το 2007 είχαν υπογραφεί οι σχετικές συμβάσεις, το αντίτιμο ανά χιλιόμετρο υπολογιζόταν σε 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Όμως το αντίτιμο αυτό ίσχυε για άλλες οικονομικές συνθήκες. Επίσης δεν είχε προβλεφθεί από τη σύμβαση παραχώρησης, αλλά και δεν γίνεται έλεγχος από τους αρμοδίους φορείς, για τον τρόπο και το ποσοστό αύξησης ανά σταθμό διοδίων. Είναι λογικό η εταιρία να διαθέτει στατιστικά στοιχεία από την κίνηση των οχημάτων από κάθε σταθμό διοδίων, τον οποίο εκμεταλλεύεται. Γνωρίζει ότι στα διόδια Μοσχοχωρίου ενδεχομένως υπάρχει μεγαλύτερη κίνηση σε σχέση με τους υπόλοιπους σταθμούς διοδίων λόγω και της μετακίνησης από και προς Βόλο.

Ετσι έχει επιβάλλει τις μεγαλύτερες αυξήσεις ποσοστιαία, καθιστώντας το αντίτιμο των διοδίων του Μοσχοχωρίου, το πιο ακριβό σε ολόκληρο το μήκος της ΠΑΘΕ. Αυτό όμως αναγκάζει τα φορτηγά να χρησιμοποιούν τους παράδρομους, αλλά και τους οδηγούς των νομών Μαγνησίας και Λάρισας να μην θέλουν να πληρώσουν το υπερβολικά αυξημένο τέλος διοδίων για μία διαδρομή ουσιαστικά γύρω στα 30 χλμ.».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου