ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ

Στο όριο… ο κόμβος Βελεστίνου

στο-όριο-ο-κόμβος-βελεστίνου-306247

Αμφιβολίες εάν θα παραδοθεί το έργο μέχρι τέλος του μήνα

Στα όρια… και πάλι ο κόμβος Βελεστίνου. Το πολύπαθο έργο εξαιτίας των αρκετών καθυστερήσεων στην ολοκλήρωσή του φαίνεται ότι δεν θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στον Απρίλιο.

Τόσο ο κόμβος του Βελεστίνου όσο και ο Συλλεκτήρας έξι αποτελούν δύο κρίσιμης σημασίας ζητήματα, αφενός για την αναβάθμιση των υποδομών, αφετέρου για την ενίσχυση με πολύτιμο υδατικό απόθεμα της λίμνης.

Η κατασκευή του κόμβου ξεκίνησε πριν ενάμιση χρόνο περίπου, μετά από πολλά χρόνια αναμονής. Ωστόσο εδώ και μερικούς μήνες, στο χώρο αυτό είχε δραστηριοποιηθεί η τοπική αρχαιολογική υπηρεσία για την αρχαιολογική έρευνα μνημείων που βρέθηκαν στην περιοχή.

Σύμφωνα με το Δήμο, αρχικά είχε δοθεί υπόσχεση από την αρχαιολογική Υπηρεσία ότι οι εργασίες θα ολοκληρώνονταν τον περασμένο Αύγουστο, ωστόσο οι εργασίες αποπερατώθηκαν τον προηγούμενο Δεκέμβριο με αποτέλεσμα και πάλι το έργο να ξεκινήσει με νέα καθυστέρηση.

Από το Δήμο μάλιστα είχε γίνει παρέμβαση στην αρχαιολογική υπηρεσία και για την κατασκευή του συλλεκτήρα έξι που έχει άμεση σχέση με την τροφοδότηση της Κάρλας με νερό καθώς με την κατασκευή του συγκεκριμένου συλλεκτήρα θα είναι δυνατή η άντληση και διοχέτευση υδατικών ποσοτήτων στον ταμιευτήρα, ώστε σταδιακά να αντιμετωπιστεί και το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί.

Ο κόμβος είναι έργο με προϋπολογισμό περίπου 2,5 εκατομμύρια ευρώ, αποτελεί ένα από τα σημαντικά οδικά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στην περιοχή, καθώς κατασκευάζεται η γέφυρα μήκους περίπου 70μ. για την διέλευση του κλάδου πάνω από την παλιά εθνική οδό και την παράπλευρη συνδετήρια οδό. Επίσης ο μονός κλάδος πρόσβασης με κατεύθυνση το Βελεστίνο, μήκους 455μέτρων, που αναπτύσσεται στο χώρο του 304 Π.Ε.Β. ενώ γίνεται και η υπερύψωση τμήματος της υπάρχουσας ενωτικής οδού μήκους 350 μέτρων αλλά και τοπικός δρόμος μήκους 270 μέτρων που κατασκευάζεται επί υφισταμένης οδού αλλά και τοίχοι αντιστήριξης μεταξύ της ενωτικής οδού και της Παλιάς Εθνικής Οδού, μήκους 140μέτρων.

Τέλος σημαντικά είναι και τα έργα αποχέτευσης – αποστράγγισης του κόμβου, προκειμένου το οδικό έργο να είναι λειτουργικό και να μπει ένα τέλος στο «κυκλοφοριακό κομφούζιο» που επικρατούσε στην περιοχή τόσο για τους ντόπιους όσο πολύ περισσότερο για τους επισκέπτες.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου