ΑΛΜΥΡΟΣ

Τελευταίο αντίο σε κλίμα οδύνης για τον αδικοχαμένο 49χρονο

τελευταίο-αντίο-σε-κλίμα-οδύνης-για-το-181533

Σε εξέλιξη οι έρευνες για το τραγικό εργατικό δυστύχημα στο ναυπηγείο Αμαλιάπολης

Σε νέα αυτοψία στο χώρο του ναυπηγείου της Αμαλιάπολης, στο οποίο προχθές το πρωί σημειώθηκε θανατηφόρο εργατικό ατύχημα, προχώρησε κλιμάκιο του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας, ενώ συνεχίζονται να λαμβάνονται καταθέσεις, ώστε να σχηματιστεί ολοκληρωμένη εικόνα για τις συνθήκες πρόκλησής του.

Τις έρευνες, στο πλαίσιο της προανάκρισης, συνεχίζει το 3ο Λιμενικό Τμήμα Αμαλιάπολης. Για το δυστύχημα έχουν συλληφθεί οι ιδιοκτήτες του ναυπηγείου και ο υπεύθυνος ασφαλείας των εγκαταστάσεων, οι οποίοι έχουν λάβει προθεσμία για τις απολογίες τους και έχουν αφεθεί ελεύθεροι.

Ο άτυχος 49χρονος από τη Ν. Αγχίαλο, πατέρας δύο παιδιών, κηδεύτηκε χθες το απόγευμα σε κλίμα ανείπωτης οδύνης. Για τον αδικοχαμένο Νίκο Σούρλα, ο οποίος εργάζονταν από το 2008 ως μόνιμος στο ναυπηγείο Αμαλιάπολης, το προχθεσινό ήταν το τελευταίο μεροκάματο.

Ο 49χρονος υπέστη σοβαρά κρανιοεγκεφαλικά τραύματα, όταν πάνω του έπεσε βαριά μεταλλική σκάλα. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, φαίνεται ότι επιχείρησε να μετακινήσει μόνος του τη μεταλλική σκάλα, βάρους περίπου 100 κιλών. Ερευνάται τι ακριβώς συνέβη τη μοιραία στιγμή -ένα από τα πιθανά ενδεχόμενα είναι ότι ίσως παραπάτησε και γλίστρησε- και η σκάλα έφυγε από τα χέρια του και έπεσε κατά πάνω του.

Το ατύχημα και τον τραυματισμό του αντιλήφθηκε άμεσα συνάδελφός του, ο οποίος έσπευσε δίπλα του και κάλεσε ταυτόχρονα σε βοήθεια. Με βάση τις πρώτες καταθέσεις η μεταλλική σκάλα δεν τον καταπλάκωσε, αλλά τον χτύπησε στο κεφάλι. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο άτυχος εργαζόμενος δεν φορούσε κράνος ασφαλείας.

Στο ναυπηγείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Ο 49χρονος ήταν ακόμη εν ζωή, αλλά η κατάστασή του ήταν ιδιαίτερα κρίσιμη. Δυστυχώς λίγο αργότερα υπέκυψε στα βαρύτατα τραύματά του.

ΒΑΣΩ ΣΑΜΑΚΟΒΛΗ

(φωτο: αρχείου)

Διαβάστε επίσης:

Τραγωδία σε ναυπηγείο ~ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου