ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ

Το τρένο έμεινε στο Βελεστίνο μέσα στον καύσωνα

το-τρένο-έμεινε-στο-βελεστίνο-μέσα-στο-398548

«Ψυχρολουσία» για 40 περίπου επιβάτες του τρένου που εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρισας- Βόλου χθες αργά το μεσημέρι. Εγκλωβίστηκαν στο Βελεστίνο, με τη θερμοκρασία να έχει χτυπήσει κόκκινο, καθώς ο υδράργυρος είχε σκαρφαλώσει τους 38 βαθμούς Κελσίου.

Οι επιβάτες έμειναν αμανάτι για περίπου 50 λεπτά μέχρι να φτάσει άλλη μηχανή για να κινηθεί ξανά το τρένο.

Επίσημα ο ΟΣΕ και ειδικότερα ο σταθμάρχης Λάρισας, ο οποίος ρωτήθηκε από τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, έκανε λόγο για μηχανική βλάβη στο τρένο, διαψεύδοντας πληροφορίες που διαδόθηκαν από στόμα σε στόμα μεταξύ των επιβατών πως το τρένο έμεινε… από καύσιμα.

Η αμαξοστοιχία 1578 εκτελούσε το δρομολόγιο από Λάρισα προς Βόλο. Στο Βελεστίνο το τρένο σταμάτησε για να επιβιβαστούν άλλοι δύο επιβάτες. Οι πόρτες έκλεισαν και η αμαξοστοιχία ήταν έτοιμη να ξεκινήσει. Εις μάτην όμως. Πέντε περίπου λεπτά αργότερα άνοιγαν ξανά οι πόρτες και οι επιβάτες άρχισαν να αποβιβάζονται ένας- ένας. Η αμαξοστοιχία είχε «καθηλωθεί» πάνω στις ράγες και ήταν αδύνατο να ξεκινήσει.

Την ίδια ώρα έξω, η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που επικρατούσαν στην περιοχή στην «καρδιά» του μεσημεριού.

Οι επιβάτες ενημερώθηκαν πως ο ΟΣΕ ειδοποιήθηκε σχετικά για τη βλάβη και ότι νέα μηχανή θα μεταβεί από τη Λάρισα στον σταθμό του Βελεστίνου για να παραλάβει τους επιβάτες.

Αυτό προϋπόθετε όμως αναμονή τουλάχιστον 50 λεπτών, γεγονός που ανάγκασε πολλούς επιβάτες να ζητήσουν τη συνδρομή συγγενών και φίλων προκειμένου να αναχωρήσουν με ιδιωτικά ΙΧ από το Βελεστίνο για τον Βόλο.

Οι υπόλοιποι που αποβιβάστηκαν κυριολεκτικά «στο πουθενά» για να προστατευθούν από τις ακτίνες του ήλιου που έκαιγε, αναζήτησαν λίγο ίσκιο στο κτήριο που στεγαζόταν παλιά το σταθμαρχείο του Βελεστίνου και το οποίο εδώ και χρόνια παραμένει κλειστό. Στον σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου το τρένο έφτασε μετά τις 4 το μεσημέρι, με τους επιβάτες που μετεπιβιβάστηκαν σε αυτό, να είναι κατάκοποι και ταλαιπωρημένοι.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου