ΤΡΙΚΑΛΑ

Στο χορό των καταλήψεων σχολεία στα Τρίκαλα

στο-χορό-των-καταλήψεων-σχολεία-στα-τρ-493903

Διίστανται οι απόψεις σχετικά με τις καταλήψεις σχολείων από τους μαθητές. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι υπάρχουν δεκάδες άλυτα προβλήματα που ταλανίζουν μαθητές και εκπαιδευτικούς, δεν είναι όμως λίγοι κι εκείνοι που δεν παύουν να ισχυρίζονται ότι οι καταλήψεις γίνονται χωρίς λόγο και αφορμή, αμφισβητώντας την ύπαρξη ουσιαστικών προβλημάτων.

Στο χορό των καταλήψεων μπήκαν αρκετά νωρίς τη φετινή χρονιά μαθητές σχολείων των Τρικάλων, αλλά και ευρύτερα όλης της χώρας.

Προχθές, σύμφωνα με στοιχεία της διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Τρικάλων, τελούσαν υπό κατάληψη οι μαθητές του 3ου γενικού λυκείου, του 5ου γενικού λυκείου και του 5ου γυμνασίου Τρικάλων.

Κι αν οι περιπτώσεις των δυο πρώτων σχολείων, μεταξύ των αιτημάτων τους είχαν κάποιους λόγους για να προχωρήσουν σε κατάληψη, σε αντίθετη περίπτωση αυτοί του 5ου γυμνασίου, σύμφωνα με παράγοντες της διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν είχαν, καθώς δεν απέστειλαν κάποια επιστολή με τα αιτήματά τους.

Οι μαθητές των δυο λυκείων που βρισκόταν προχθές σε κατάληψη πρόβαλλαν σειρά αιτημάτων, μεταξύ των σημαντικότερων, των κτιριακών εγκαταστάσεων, της συντήρησης και ανακαίνισης των κοινόχρηστων χώρων, τουαλετών, των ελλείψεων σε βιβλία και της μείωσης του ορίου απουσιών, θέμα για το οποίο καταγράφονται μεγάλες αντιδράσεις από το μαθητόκοσμο.

Παράλληλα, συνεχίζεται η κατάληψη στο ΓΕΛ Καλαμπάκας, με τους μαθητές να διαμαρτύρονται για τις ελλείψεις καθηγητών και βιβλίων.

Αντίθετοι με τις καταλήψεις εμφανίζονται παράγοντες της διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και εκπαιδευτικοί, τονίζοντας μεταξύ των άλλων ότι οι καταλήψεις γίνονται απλά για να γίνονται, καθώς τα αιτήματα που θέτουν οι μαθητές στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν ευσταθούν.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛΜΕΤ κ. Σπήλιος Τσιγάρας.

«Οι καταλήψεις αποτελούν μια έκφραση διαμαρτυρίας από την πλευρά των μαθητών για τα προβλήματα που παρατηρούνται στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης. Θεωρώ όμως πως δεν λύνουν προβλήματα, γιατί το χειρότερο σχολείο είναι το κλειστό σχολείο», σημείωσε ο κ. Τσιγάρας.

Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕΤ, τέλος υπογράμμισε ότι, η τοπική διεύθυνση εκπαίδευσης πρέπει να σκύψει στα προβλήματα των μαθητών και να επιδιώξει την επίλυσή τους.

 

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου