Πανελλήνια διάκριση ξενοδοχείου της Πορταριάς

Τελευταία ενημέρωση: 2017-01-24, 11:24:02
Εξωτερική άποψη του ξενοδοχείου «Pilion Terra»
Πανελλήνια διάκριση ξενοδοχείου της Πορταριάς

Σε ξενοδοχείο της Μαγνησίας, το «Pilion Terra», απονεμήθηκε το βραβείο της Trivago για το καλύτερο ξενοδοχείο 3 αστέρων στην Ελλάδα για το 2017, για τη σταθερά υψηλή βαθμολογία των επισκεπτών στην συγκεκριμένη κατηγορία. Το ξενοδοχείο, που συγκαταλέγεται στα δέκα καλύτερα, μέσω της βαθμολογίας που έχει αποσπάσει στη διαδικτυακή πλατφόρμα κρατήσεων Booking, βρίσκεται στη θέση Παναγίτσα, στο δρόμο προς την Πορταριά.

Ρεπορτάζ : ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Το «Pilion Terra» το οποίο βρίσκεται μεταξύ Μακρινίτσας και Πορταριάς, είναι δημιούργημα του Δημήτρη Φωτιάδη από την Ξάνθη, ο οποίος δηλώνει απερίφραστα ένθερμος φίλος του Πηλίου και της Μαγνησίας ευρύτερα, και γι’ αυτό το λόγο έκανε τη συγκεκριμένη επένδυση πριν από τέσσερα χρόνια.

Το παραπάνω βραβείο αποτέλεσε ευχάριστη έκπληξη για τον κ. Φωτιάδη και τους συνεργάτες του, οι οποίοι συμμερίζονται και στηρίζουν ένθερμα την αφοσίωσή του στο συγκεκριμένο εγχείρημα. Όπως υπογραμμίζει ο ίδιος μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, το συγκεκριμένο βραβείο αποτελεί επιβράβευση των προσπαθειών που καταβάλλονται, προκειμένου ο πελάτης να νιώσει οικεία στη διάρκεια της διαμονής του. «Σαφώς δεν εφησυχάζουμε ποτέ και ευελπιστούμε να πάμε ακόμη καλύτερα, διατηρώντας αλλά και ενισχύοντας, ταυτόχρονα, τις ποιοτικές προδιαγραφές που έχουμε θέσει από την αρχή» όπως υπογραμμίζει ο ιδιοκτήτης του βραβευμένου ξενοδοχείου.

Λεπτομέρεια του ξενοδοχείου που βρίσκεται στο δρόμο Πορταριάς – Μακρινίτσας

Το «Pilion Terra» διαθέτει 24 δωμάτια, οι εσωτερικοί χώροι είναι διαμορφωμένοι σε πιο μοντέρνο στυλ, διατηρώντας, ωστόσο εξωτερικά τις αρχιτεκτονικές προδιαγραφές που συνάδουν με το Πήλιο, και παραμένει ανοιχτό δώδεκα μήνες το χρόνο, προσελκύοντας το ενδιαφέρον επισκεπτών από την Ελλάδα, το Ισραήλ, τη Γαλλία, τη Γερμανία και αλλού.

Βασικό χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης τουριστικής επένδυσης είναι το φιλικό περιβάλλον, οι παροχές στα παιδιά και η άμεση επικοινωνία με τους επισκέπτες. Όπως επισημαίνει ο κ. Φωτιάδης «οι στόχοι που βάζουμε για τη καινούργια χρονιά, είναι να υπάρχουν ακόμη περισσότεροι ευχαριστημένοι πελάτες. Πραγματικά αγωνιζόμαστε γι αυτό και προσπαθούμε να υλοποιούμε κάθε αίτημα, προκειμένου να καθίσταται ευχάριστη η διαμονή τους στην περιοχή μας».

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
5
+
7
=