ΤΑΞΙΔΙΑ

Εφυγε πριν έρθει η Condor στο αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου

εφυγε-πριν-έρθει-η-condor-στο-αεροδρόμιο-ν-α-62934

Ακύρωσε στην ΥΠΑ τα δρομολόγια που θα ξεκινούσαν από Μόναχο την Πρωτομαγιά

Στην ακύρωση των δρομολογίων και την κατανομή του διαθέσιμου χρόνου χρήσης (slots) του αεροδρομίου Νέας Αγχιάλου (VOL) προχώρησε προχθές με έγγραφό της προς την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας η αεροπορική εταιρεία CONDOR η οποία θα συνέδεε από την Πρωτομαγιά το Βόλο με το Μόναχο.

Η εταιρεία, που θα εκτελούσε τακτικά αεροπορικά δρομολόγια μεταξύ Μονάχου και Ν. Αγχιάλου, είχε μάλιστα προχωρήσει και στην ηλεκτρονική κράτηση θέσεων, με τους υποψήφιους επιβάτες να μην έχουν ενημερωθεί για την τύχη των δρομολογίων που έκλεισαν ή και προπλήρωσαν.

Οι κρατήσεις στα αεροπορικά εισιτήρια της Condor ήταν διαθέσιμες από το Φεβρουάριο με τιμή απλής διαδρομής από € 59,99 σε Economy Class ή € 139,99 στην κατηγορία Premium Economy.

Τα δρομολόγια που είχαν προγραμματιστεί είναι από 1η Μαΐου 2016 μέχρι 23 Οκτωβρίου 2016, κάθε Κυριακή για Βόλο από Μόναχο 12:35 και 15:50 και από Βόλο για Μόναχο 16: 50 και 18: 20.

Μετά την απόσυρση της Condor από το πρόγραμμα δρομολογίων του αεροδρομίου Ν. Αγχιάλου, απομένουν στις τακτικές γραμμές οι εξής εταιρείες:

  • FLY NIKI – Κάθε Τρίτη από Βιέννη, απευθείας από 31 Μαΐου.
  • AIR BERLIN – Kάθε Τρίτη από Βερολίνο, Ντίσελντορφ, Αμβούργο, Νυρεμβέργη, Ζυρίχη, Φρανκφούρτη, Κολωνία, Δρέσδη, Καρλσρούη, μέσω Βιέννης.
  • Austrian Airlines – Κάθε Σάββατο από Βιέννη απευθείας από 7 Μαΐου.
  • Germania – Κάθε Παρασκευή από Γκάτγουικ Λονδίνου.

Επίσης, την τρέχουσα περίοδο οριστικοποιούνται οι άδειες για μισθωμένες πτήσεις (charters).

Ο αντιπρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Κώστας Λεβέντης που είχε χαιρετίσει την ένταξη του Βόλου στο πρόγραμμα πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας Condor από το Μόναχο, δήλωσε χθες πως πρόκειται για μια δυσμενή εξέλιξη για το αεροδρόμιο.

«Οι λόγοι της ακύρωσης, δεν ανακοινώθηκαν. Ισως οι κρατήσεις να ήταν χαμηλότερες από τις προσδοκώμενες και γενικά να μην διασφαλιζόταν η βιωσιμότητα του εγχειρήματος», ανέφερε.

ΑΝΤ. ΦΩΚΙΔΗΣ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου