ΤΑΞΙΔΙΑ

Σχέδιο τουριστικής προβολής από το Δήμο Βόλου για το 2016

σχέδιο-τουριστικής-προβολής-από-το-δή-217293

Ενιαίο πεζοπορικό δίκτυο, παρουσία σε εκθέσεις, restaurant weeks

Προς έγκριση στο δημοτικό συμβούλιο, που συνεδριάζει σήμερα στις 6 το απόγευμα, τίθεται το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του δήμου Βόλου για το 2016, προϋπολογισμού 283.000 ευρώ. Πρόκειται για ένα φιλόδοξο πρόγραμμα που περιλαμβάνει μια σειρά πρωτότυπων δράσεων όπως η ανάπτυξη της πεζοπορικής διαδρομής στα μονοπάτια του Πηλίου στα όρια του Καλλικρατικού δήμου Βόλου

Το πρώτο ενιαίο πεζοπορικό δίκτυο που αναμένεται να προσελκύσει πεζοπόρους τουρίστες και να συμβάλλει στο στόχο της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, θα έχει σημείο έναρξης είτε τις Αηδονοφωλιές είτε το Φυτόκο και θα καλύπτει τον ενιαίο δήμο Βόλου, μέσα από μονοπάτια στη Μακρινίτσα, τις Σταγιάτες, την Πορταριά, τη Δράκεια, τον Αγιο Λαυρέντιο, τον Αγιο Βλάσιο και τα Ανω Λεχώνια.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα για το 2016 ο δήμος Βόλου θα δηλώσει «παρών» σε τουριστικές εκθέσεις σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, αλλά και σε χώρες όπως το Ισραήλ, η Γαλλία, η Ιταλία, η Γερμανία, η Σερβία, η Ρουμανία, η Ολλανδία, η Αυστρία, το Βέλγιο, η Βουλγαρία, η Κύπρος, η Αγγλία, η Ρωσία, η Σουηδία και η Τουρκία. Η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι ο δήμος Βόλου δεν θα περιοριστεί στην παρουσία σε τουριστικά περίπτερα με τη διανομή φυλλαδίων, αλλά θα συνδυάζει τη συμμετοχή του με event σε συνεργασία με επιχειρηματίες του τουρισμού για την προβολή διαφόρων κάθε φορών τομέων όπως για παράδειγμα ο γαστρονομικός τουρισμός.

Θα γίνουν καταχωρήσεις και νέο διαφημιστικό σποτ, θα δημιουργηθεί web site καθαρά τουριστικής προβολής κι όχι τουριστικής πληροφόρησης, ενώ θα γίνει καμπάνια Welcome σε σημεία εισόδου στην πόλη και συγκεκριμένα θα τοποθετηθούν διαφημιστικές αφίσες καλωσορίσματος στο τέρμιναλ κρουαζιέρας, στο λιμάνι του Βόλου, στο αεροδρόμιο, στο κτίριο του ΚΤΕΛ, στην αίθουσα αναμονής του ΟΣΕ και στο volosinfo.

Πινακίδες πληροφόρησης θα τοποθετηθούν επίσης σε ΚΤΕΛ, λιμάνι, ΟΣΕ, volosinfo, αρχαιολογικό μουσείο, Αγιο Νικόλαο, Πλατεία Πανεπιστημίου, κτίριο Παπαστράτος, Παλαιά, Μουσείο Πόλης και ακτή Αναύρου.

Μέσα στο 2016 θα βγει και νέο έντυπο τουριστικής προβολής, ενώ από τις σημαντικότερες δράσεις είναι η δημιουργία δικτύου σημείων πληροφόρησης σε όλη την περιοχή, με στόχο την ενεργοποίηση info points σε κάθε οικισμό του δήμου Βόλου.

Στόχος είναι επίσης η επέκταση του προγράμματος Γαλάζιες Σημαίες, με την ένταξη της ακτής Καρνάγιο που πληροί τις προδιαγραφές, ενώ πρόταση αποτελεί η καθιέρωση restaurant weeks μέσα στο Σεπτέμβριο για την ανάδειξη της γαστρονομίας ως πόλου έλξης επισκεπτών. Στο πλαίσιο των restaurant weeks, τα εστιατόρια θα διαμορφώνουν μενού τεσσάρων πιάτων με μειωμένες τιμές.

Ουσιαστικά πρόκειται για μενού γνωριμίας με τα τοπικά εστιατόρια με σύνθημα: για 2 εβδομάδες όλοι τρώμε έξω, όλοι τρώμε στο Βόλο. Τέλος, προβλέπεται και η έκδοση θεματικού φυλλαδίου πολιτιστικών αξιοθέατων και επισκέψιμων μουσείων, μνημείων και συλλογών και ετήσιο καλεντάρι εκδηλώσεων.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου