ΤΟΠΙΚΑ

Τουρισμός χωρίς στρατηγική…

τουρισμός-χωρίς-στρατηγική-851206

Εχουμε μπει ήδη για τα καλά στην άνοιξη και εκ των πραγμάτων γίνονται ήδη προβλέψεις για τους ρυθμούς με τους οποίους θα κινηθεί φέτος το καλοκαίρι ο τουρισμός στη Μαγνησία.
Ωστόσο ευλόγως τίθεται το ερώτημα: Φθάνει ο τουρισμός μόνον το καλοκαίρι; Μπορεί η βιωσιμότητα των ξενοδοχειακών μονάδων και των εκατοντάδων επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στους τομείς εστίασης και διασκέδασης τόσο στο Πολεοδομικό Συγκρότημα, όσο και στην ευρύτερη ηπειρωτική Μαγνησία, να εξαντλείται τους υπόλοιπους μήνες του χρόνου σε κάποια εορταστικά τριήμερα των Χριστουγέννων και του Πάσχα;
Χωρίς να αμφισβητείται ότι καταγράφεται μία μικρή κινητικότητα τα τελευταία χρόνια στο Βόλο, με ζητήματα που έχουν να κάνουν π.χ. με τη δρομολόγηση τακτικής αεροπορικής σύνδεσης του αεροδρομίου της Νέας Αγχιάλου με πόλεις της Γερμανίας και της Αυστρίας ή με την ίδρυση και την ανακαίνιση ξενοδοχειακών μονάδων στο Βόλο και στο Πήλιο, οι ελλείψεις σε υποδομές είναι τεράστιες και κάτι περισσότερο από εμφανείς.
Το τουριστικό προϊόν στη Μαγνησία φαίνεται να μην έχει χαράξει στόχους, συμμαχίες και προτεραιότητες και οι όποιες προσπάθειες μοιάζουν να είναι αποκομμένες, χωρίς την ομόθυμη στήριξη των τοπικών φορέων…
Είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις τους τελευταίους μήνες η Ένωση Ξενοδόχων και η Νομαρχία, ζήτησαν την οικονομική συμβολή της ΤΕΔΚ και του Δήμου Βόλου για την επιθετική προβολή της νέας αεροπορικής γραμμής της Air Berlin από τη Νέα Αγχίαλο στην γερμανική αγορά. Ένα ηχηρό όχι ήταν η απάντηση σε αυτό το αίτημα, που όμως αν στεφθεί με επιτυχία, θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για μία νέα περίοδο οικονομικής ανάπτυξης της περιοχής μας.
Να ήταν όμως μόνο αυτό; Εδώ και χρόνια όλοι μιλάμε στην περιοχή μας για συνεδριακό, κλαδικό, εκκλησιαστικό και αθλητικό τουρισμό. Δεν έχει γίνει τίποτα απολύτως. Η Δημοτική Τουριστική Επιχείρηση του Δήμου Βόλου μοιάζει να είναι εγκλωβισμένη στα δικά της ασφυκτικά οικονομικά προβλήματα και φαίνεται να έχει εγκαταλείψει τις κλαδικές εκθέσεις, ενώ και τα μεγαλόπνοα σχέδια του Επιμελητηρίου λίγα χρόνια πριν για συνεργασία με την HELEXPO και δημιουργία Συνεδριακού Κέντρου στο χώρο του Βιοτεχνικού Πάρκου, αποτελούν γράμμα κενό περιεχόμενου…
Από την άλλη η αναβάθμιση του επιβατικού λιμανιού καρκινοβατεί, όπως και η δρομολόγηση πλοίων που θα συνδέσουν το λιμάνι του Βόλου με τις Κυκλάδες και την Κρήτη. Η επαναλειτουργία του τρένου του Πηλίου έχει χαθεί στις καλένδες της γραφειοκρατίας και της ανυποληψίας, με την οποία το αντιμετωπίζει ο ΟΣΕ, ενώ ο πολιτισμός και η δημιουργία πανελλαδικών επιστημονικών συνεδρίων είναι χαμένος στην ανυπαρξία πιστώσεων από το Υπουργείο Πολιτισμού…

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου