ΤΟΠΙΚΑ

Προκαταλήψεις το βασικό πρόβλημα των σχολείων

προκαταλήψεις-το-βασικό-πρόβλημα-των-251218

Το πρόβλημα των προκαταλήψεων, οι οποίες προκαλούν

κοινωνικές αποστάσεις μεταξύ των μαθητών τονίστηκε χθες το απόγευμα σε εκδήλωση

που πραγματοποιήθηκε με αφορμή την λήξη της σχολικής χρονιάς του Σχολείου

Δεύτερης Ευκαιρίας Βόλου.

Χαρακτηριστικά ο κ. Χ Γκόβαρης, Αναπληρωτής Καθηγητής του

Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, μίλησε για την διαχείριση της πολιτισμικής

διαφορετικότητας, επισημαίνοντας ότι το βασικό πρόβλημα σήμερα στα σχολεία

είναι η αντιμετώπιση των προκαταλήψεων και των στερεότυπων, γιατί αυτές προκαλούν, τις κοινωνικές

αποστάσεις μεταξύ των ανθρώπων.

Από την πλευρά του ο

κ. Κ. Μάγος, Λέκτορας Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης, επεσήμανε

ότι: «Το σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας προσφέρεται ως ένας εκπαιδευτικός χώρος που αναπτύσσεται η διαπολιτισμική ικανότητα.

Οι μαθητές που έρχονται στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας έχουν ισχυρό κίνητρο

γιατί κατά κύριο λόγο έχουν απογοητευτεί για κάποιο λόγο από την τυπική

εκπαίδευση. Αυτοί οι ενήλικες επανέρχονται μόνοι τους για μάθηση και αυτό δείχνει ότι

πραγματικά τους ενδιαφέρει να ξαναμπούν στην εκπαίδευση. Είναι ένα σχολείο με

διαφορετικό πρόγραμμα και σίγουρα αποτελέσματα».

Ενώ τέλος η κ. κ. Ε. Δερμιτζάκη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κατά την εισήγηση

της αναφέρθηκε στα ισχυρά κίνητρα για μάθηση των μαθητών των Σχολείων της

Δεύτερης Ευκαιρίας , σημειώνοντας τα εξής: «Θεωρώ ότι η ψυχολογία στην

εκπαίδευση μπορεί να υποστηρίξει την μαθησιακή διαδικασία, ενώ παράλληλα

πιστεύω ότι οι μαθητές των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας διακρίνονται από

ιδιαίτερα ισχυρά κίνητρα για μάθηση, το

οποίο είναι πολύ ενδιαφέρον για εμάς τους ψυχολόγους».

Αθηνά Τσιργή

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου