ΤΟΠΙΚΑ

Μετά το πρώτο θετικό τεστ ο Ολυμπιακός πάει Βέρμιο για τακτική και μοντάρισμα

μετά-το-πρώτο-θετικό-τεστ-ο-ολυμπιακός-851206

Μετά το πρώτο θετικό φιλικό τεστ, όπου επικράτησε με 2-1 την Κυριακή της κυπριακής Δόξας Κατωκοπιάς με τέρματα των Φονσέκα και Διαμάντη και το ρεπό της Δευτέρας, ο ΑΣΚ Ολυμπιακός σήμερα το πρωί θα ανεβεί στο Βέρμιο, στο αθλητικό κέντρο “Αχίλλειον “ στα Τρία Πέντε Πηγάδια, για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του.
Ο Ολυμπιακός θα επιστρέψει στο Βόλο στις 14 Αυγούστου και όλο αυτό το διάστημα εκτός από τη φυσική κατάσταση ο προπονητής Κώστας Σταματίου θα αφιερώσει αρκετό χρόνο στην τακτική και στο μοντάρισμα της ομάδας.
Το σίγουρο είναι ότι οι επιλογές υπάρχουν, ενώ στο Βέρμιο ίσως δοκιμασθούν παίκτες που θα καλύψουν ό,τι κενό παρουσιασθεί, αλλά ο γενικότερος σχεδιασμός είναι η ομάδα να είναι έτοιμη στην έναρξη του πρωταθλήματος στις 9 Σεπτέμβρη και να έχει διάρκεια.
Οσον αφορά στις θέσεις και τις εναλλακτικές λύσεις, ο Πολυχρόνης Βεζυρίδης φαίνεται ότι θα είναι ο βασικός τερματοφύλακας, με τον Κοντοβά σίγουρη και αξιόπιστη εναλλακτική λύση και τον Βούλγαρο Μπόγιαν Πέϊκοφ να αποτελεί τη συνέχεια, αφού γρήγορα ξεχώρισε και έπεισε από όσους δοκιμάσθηκαν.
Από τη δεξιά πλευρά υπάρχουν ο Αγγελόπουλος αλλά και ο Γενιτσαρίδης που μπορεί να καλύψει και θέση στο κέντρο της άμυνας, ενώ αριστερά υπάρχει συναγωνισμός με τον Σαρρή και τον Στάνκοφ, με τον δεύτερο να δείχνει καλά στοιχεία, αλλά να είναι πίσω σε φυσική κατάσταση. Στο κέντρο της άμυνας το δίδυμο Πέτρου-Φλώρου δεν έχει προς το παρόν την εναλλακτική λύση, τον Ακπαρίδη που είναι τραυματίας και θα επανέλθει το Σεπτέμβρη αλλά, αν χρειασθεί, έχει τον Πακάλτση, που πάντως προτιμάται στα χαφ με εναλλακτικές λύσεις τους πιο νεαρούς Χατζή και Παρίσση. Ο Σκοπιανός Μίτροφ φαίνεται να προορίζεται για αντί-Βεργώνης, ο Βραζιλιάνος Κάτε Φονσέκα για αντι -Μασάντο, ενώ καλύτερος του Μπουντούρη φαίνεται να είναι ο Κατσαρός, με τις τρεις μεταγραφές να καλύπτουν τα κενά όσων έφυγαν. Ο Σκαρλάτος, ο Γεωργιάδης και ο Κοντέων δείχνουν ότι μπορούν να αντεπεξέλθουν και σε διαφορετικούς ρόλους από αυτόν του επιθετικού που τους ξέραμε, ενώ έκπληξη είναι και ο νεαρός Γιακάκογλου, πιο ώριμος και σε ρόλο δεξιού χαφ.
Ο Τσάγγαρης θεωρείται ότι γρήγορα θα καλύψει το χαμένο έδαφος από τη στράτευσή του βρίσκοντας θέση στο κέντρο, οι Χαϊκάλης, Βέρμπης και Διαμάντης είναι οι καθαρά επιθετικές λύσεις, ενώ την ομάδα ακολουθεί και ο Ξαντινίδης.
Στο ρόστερ της ομάδας είναι και ο Καψιώτης λύση στα πλάγια δεξιά αλλά και σε άλλες θέσεις , ενώ ο Βασίλης Σιγάλας που ήρθε από τα Τρίκαλα θα είναι μια ακόμη λύση κεντρικά στην άμυνα, με την ομάδα να αναζητεί το κάτι εξαιρετικό από την ξένη αγορά και σε θέσεις οργανωτή και γκολτζή.
Το θετικό από την ως τώρα προετοιμασία είναι ότι υπάρχει διάθεση, ενώ υπάρχει και ο χρόνος ώστε να γίνουν βελτιώσεις σε σημεία που θα φανεί να υστερεί η ομάδα, που στα υπέρ της έχει και το καλό κλίμα.
Στο προχθεσινό φιλικό στο γήπεδο Καναλίων κόντρα στην κυπριακή Δόξα Κατωκοπιάς γενικά υπήρξε ικανοποίηση, αλλά και σημεία που επιδέχονται διορθώσεις. Ο Ολυμπιακός μπόρεσε να προηγηθεί στο 25ο λεπτό, όταν ο Φονσέκα έκανε το 1-0 για λογαριασμό των «ερυθρόλευκων». Η αντίδραση της Δόξας Κατωκοπιάς ήρθε λίγο αργότερα και πιο συγκεκριμένα στο 44’, με τους Κύπριους να πετυχαίνουν τότε το 1-1 .Η… πολιορκία της εστίας του τερματοφύλακα της Δόξας, εν τέλει λύθηκε στο 75’, με τον Διαμάντη να κλέβει πολύ έξυπνα τη μπάλα από τον Κύπριο γκολκίπερ και να διαμορφώνει έτσι το 2-1, σκορ που έμελλε να είναι το τελικό. Ο ΑΣΚ Ολυμπιακός θα μπορούσε να πετύχει και τρίτο τέρμα πέντε λεπτά πριν ακουστεί το σφύριγμα της λήξης, όμως η μπάλα δεν έκανε το… χατίρι στον Κοντέων, που σημάδεψε το δοκάρι.
Η σύνθεση του Ολυμπιακού στο πρώτο φιλικό ήταν:
Βεζυρίδης (46’ Κοντοβάς-86’ Πεϊκοφ), Αγγελόπουλος (80’ Καψιώτης),Πέτρου (80’ Σιγάλας), Φλώρος (46’ Γενιτσαρίδης),Σαρρής (46’ Στάνκοφ),Πακάλτσης (73’ Γεωργιάδης), Χατζής (46’ Μιτρόφ), Γιακάκογλου (46’ Κατσαρός), Φονσέκα (46’ Σκαρλάτος-86’ Παρίσης), Χαϊκάλης (46’ Διαμάντης-86’ Ξαντινίδης), Βέρμπης (70’ Κοντέων).
Όσον αφορά στα υπόλοιπα φιλικά παιχ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου