ΤΟΠΙΚΑ

Σχόλια – Ειδήσεις – Παράπονα – Επιστολές

σχόλια-ειδήσεις-παράπονα-επιστο-851206

Στο ίδιο έργο θεατές…
Ουρές έξω από την κεντρική είσοδο του ΟΤΕ, προφανώς λόγω εκπνοής της ημερομηνίας πληρωμής του λογαριασμού τηλεφώνου, έντονη κίνηση στα καταστήματα των Τραπεζών, η συνήθης κυκλοφοριακή συμφόρηση στους κεντρικούς οδικούς άξονες και οι αδειούχοι του Ιουλίου, που αναζητούν δρόμους και τρόπους διαφυγής από τις υψηλές θερμοκρασίες, οι οποίες διανθίζουν το τοπίο μεσούντος του θέρους, συνθέτουν την συνήθη εικόνα της καθημερινότητάς μας. Η ηρεμία του Σαββατοκύριακου, λόγω της καθόδου των μυρίων στις κοντινές και μη, ακτές, τρέπεται εις άτακτον φυγήν όταν ανεβαίνει στο κατακόρυφο η αδρεναλίνη, καθώς η πόλη ανακτά τους συνήθεις, φρενήρεις ρυθμούς της. Η μια εικόνα, διαδέχεται την άλλη, με την ταχύτητα που εναλλάσσονται οι δείκτες του ρολογιού, θυμίζοντας σε όσους δηλώνουν “στο ίδιο έργο θεατές” ότι οι παλιές, ήρεμες κι αρκούντως νοσταλγικές εποχές, έχουν προ πολλού παραχωρήσει τη θέση τους στην εποχή των γρήγορων ρυθμών και του άγχους που έχει πλέον αναχθεί σε αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας…
ΓΛ. ΥΔΡ.

Αργεί ακόμα;
Από την προηγούμενη εβδομάδα πληροφορηθήκαμε ότι η διαφημιστική καμπάνια της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας που θα επιχειρήσει να αντιστρέψει τις αρνητικές συνέπειες που προκάλεσε στον τουρισμό η πυρκαγιά στο Νότιο Πήλιο, είναι έτοιμη. Πλην όμως δεν υπέπεσε στην αντίληψή μας ούτε μια διαφήμιση σε κεντρικό τηλεοπτικό κανάλι, ούτε κάποια καταχώρηση σε έντυπα μεγάλης κυκλοφορίας. Τι συμβαίνει, δεν ξεκίνησε ακόμη και αν ναι, πότε θα ξεκινήσει ή μήπως δεν είναι της αναγκαίας… έντασης, οπότε αναγκαστικά θα απευθυνθεί σε λίγους;
Χ.Μ

Φιρμάτοι επισκέπτες
Δεν είναι λίγοι οι πασίγνωστοι αστέρες της πολιτικής, της μουσικής, του αθλητισμού, του κινηματογράφου και άλλων χώρων που κάθε καλοκαίρι επισκέπτονται τα χωριά του Πηλίου και τις Βόρειες Σποράδες. Έχει σκεφτεί κάποιος από τους τοπικούς φορείς να εκμεταλλευτεί τέτοιου είδους αφίξεις διαφημιστικά; Καταγράφοντας κάποιες εντυπώσεις τέτοιων ανθρώπων για την περιοχή μας και φροντίζοντας για τη δημοσιοποίησή τους, ίσως επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή διαφήμιση.
Χ.Μ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου