ΤΟΠΙΚΑ

Επεκτείνονται οι πεζόδρομοι στο Βόλο

επεκτείνονται-οι-πεζόδρομοι-στο-βόλο-851206

Ο Δήμος Βόλου προχωρά άμεσα στις ρυθμίσεις για την μετατροπή σε δρόμου ήπιας κυκλοφορίας των οδών Κουμουνδούρου, Γκλαβάνη και Αγ. Νικολάου στα πλαίσια της βιώσιμης κινητικότητας μετά από την απόφαση που έλαβε κατά πλειοψηφία το δημοτικό συμβούλιο Βόλου.
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Κυκλοφοριακών Θεμάτων Μπ. Σκυργιάννης, αναλύοντας τις παρεμβάσεις, επισήμανε ότι αποτελούν ένα τμήμα των παρεμβάσεων που περιλαμβάνονται στο Σχέδιο Βιώσιμης Κινητικότητας που οι βασικές του αρχές συζητήθηκαν στο δημοτικό συμβούλιο και ζήτησε από την αντιπολίτευση να στηρίξει την προσπάθεια αποτροπής του Ι.Χ. μέσα στην πόλη.
Ωστόσο η αντιπολίτευση έκανε λόγο για αποσπασματικές κινήσεις, επισημαίνοντας κυρίως το πρόβλημα που θα προκύψει λόγω της απώλειας αρκετών θέσεων στάθμευσης.
Ο Δήμαρχος Βόλου Αλέκος Βούλγαρης, απαντώντας στις ενστάσεις, έφερε το παράδειγμα της οδού Σπυρίδη, όπου με τη πεζοδρόμηση δίνεται η δυνατότητα σε όλους, πεζούς, οδηγούς και κατοίκους της περιοχής να κινούνται απρόσκοπτα και προανήγγειλε επέκταση του δικτύου πεζοδρόμων και δρόμων ήπιας κυκλοφορίας.
Οδοί ήπιας κυκλοφορίας χαρακτηρίζονται βάσει αυτής της πρότασης οι δρόμοι Γκλαβάνη και Κουμουνδούρου, στο τμήμα από 28ης Οκτωβρίου (Αλεξάνδρας) μέχρι την Ιάσονος και η Αγ. Νικολάου από την Ανθ. Γαζή μέχρι τη Δημητριάδος. Ο κ. Σκυργιάννης επισήμανε ότι αυτό σταδιακά θα επεκταθεί στους κάθετους δρόμους του κέντρου, μέχρι και την Φιλελλήνων, με διαπλατύνσεις πεζοδρομίων τόσο κατά μήκος, όσο και στις διασταυρώσεις των οδών, με ορισμένα τμήματα ενιαίου οδοστρώματος με κυβολίθους και με καθορισμένες θέσεις στάθμευσης και απώτερο στόχο να ενιαιοποιηθούν και οι διασταυρώσεις με τους πεζοδρόμους Ερμού και Δημάρχου Κονταράτου (με Γκλαβάνη και Κουμουνδούρου).
Για αποσπασματική παρέμβαση έκαναν λόγο οι κ.κ. Τάσος Στρατηγόπουλος και ο κ. Κ. Μήτρου, επισημαίνοντας ότι θα πρέπει πρώτα να ολοκληρωθούν οι παρεμβάσεις για τη δημιουργία των νέων γκαράζ, ώστε να μη δημιουργηθεί πρόβλημα στάθμευσης και έπειτα να συνεχιστούν οι ρυθμίσεις για ήπια κυκλοφορία και επέκταση των πεζοδρόμων.
Έκαναν αναφορά εξάλλου στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο, υπογραμμίζοντας ότι ο Δήμος θα πρέπει να έχει σαφή άποψη, αν επιθυμεί το κέντρο να είναι εμπορικό, ώστε να προχωρήσει μετά σε ρυθμίσεις που θα αποτρέπουν τη συμφόρηση των διοικητικών υπηρεσιών στο κέντρο.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου