ΤΟΠΙΚΑ

Αεροδρόμιο χωρίς ταυτότητα

αεροδρόμιο-χωρίς-ταυτότητα-329253

Καθοριστικός ρόλος

στην ανάπτυξη του αεροσταθμού Ν. Αγχιάλου, αν απαλλαχθεί από αγκυλώσεις

Η

ανάγκη εύρεσης ταυτότητας για το αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου, αλλά και οι κινήσεις

που πρέπει να γίνουν ώστε να καθιερωθεί ως τουριστικός προορισμός, συζητήθηκαν

χθες στη διάρκεια του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Marketing

& Branding Τόπων. Το αεροδρόμιο αυτή τη στιγμή δεν έχει

τη δική του ταυτότητα, δεν μπορεί να αναπτυχθεί χωρίς μία ευέλικτη διοίκηση,

μπορεί όμως με τις κατάλληλες κινήσεις να αποτελέσει κομμάτι της ταυτότητας

όλης της Θεσσαλίας, επεσήμαναν οι σύνεδροι.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Δήμητρα

Παλαιοδημοπούλου

Στο

κατάμεστο αμφιθέατρο του Τμήματος Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής

Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, όπου διεξάγεται το συνέδριο, αναπτύχθηκαν

ποικίλα θέματα, αλλά του αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου ξεχώρισε. Σύμφωνα με τον κ.

Ανδρέα Παπαθεοδώρου, ο οποίος παρουσίασε το θέμα, δυστυχώς το αεροδρόμιο της Ν.

Αγχιάλου ψάχνει ακόμη να βρει την ταυτότητά του.

«Το

αεροδρόμιο αποτελεί κομμάτι της ταυτότητας του κάθε τόπου και σε πάρα πολλές

πόλεις, τόσο ευρωπαϊκώς, όσο και παγκοσμίως, το αεροδρόμιο έχει τη δική του

ταυτότητα, που συνδυάζεται με την ιδέα του προορισμού. Η λειτουργία των

ελληνικών αεροδρομίων και αυτό της Ν. Αγχιάλου σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό δεν

οδηγείται σ’ αυτή την κατεύθυνση. Το αεροδρόμιο, αν και σε πάρα πολλές περιοχές

είναι η πύλη εισόδου, στην προκειμένη δική μας περίπτωση δεν αποτελεί κομμάτι

τις εμπειρίας του τουρίστα», ανέφερε ο κ. Παπαθεοδώρου.

Αιτίες

για την κατάσταση αυτή είναι ο κατακερματισμός των αρμοδιοτήτων στην διοίκησή

του, η «διαμάχη» μεταξύ των τοπικών κοινωνιών, αλλά και η ασαφής στόχευση σε

αγορές και ομάδες τουριστών.

«Στη

δική μας περιοχή έχουν γίνει αρκετές προσπάθειες για την ανάδειξη του αεροδρομίου,

με τη συμμετοχή φορέων σε προγράμματα και εκθέσεις. Βέβαια υπάρχουν ακόμη πολλά

να γίνουν. Πρέπει να καθιερωθεί στην συνείδησή μας ότι το αεροδρόμιο είναι

κομμάτι της τουριστικής δραστηριότητας της Θεσσαλίας. Θα πρέπει η λειτουργία

του αερολιμένα να είναι αυτόβουλη και να καθιερωθεί το αεροδρόμιο στη συνείδηση

της Θεσσαλίας», επεσήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαθεοδώρου.

Ο

ίδιος σχολίασε πως κάθε χρόνο πραγματοποιείται μία διεθνής έκθεση με τον τίτλο Routes

στην οποία συμμετέχουν διοικήσεις αεροδρομίων και αεροπορικές εταιρίες. Από την

Ελλάδα το μόνο αεροδρόμιο που συμμετέχει είναι το Ελευθέριος Βενιζέλος.

«Είναι

επιτακτική η εύρεση της ταυτότητας του αεροδρομίου, η ευελιξία της διοίκησης

του αερολιμένα, ενώ είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη του αεροδρομίου η εμπλοκή

ιδιωτών. Πρέπει να δεχόμαστε πτήσεις σε 12μηνη βάση, μιας και αυτό θα αποδώσει

καρπούς για όλη τη Θεσσαλία» κατέληξε ο ίδιος.

Αύριο

40

σύνεδροι του διεπιστημονικού συνεδρίου θα περιηγηθούν στον οικισμό της

Μακρινίτσας, αντιπροσωπευτικό τόπο της πηλιορείτικης αρχιτεκτονικής.

Είναι μια πρωτοβουλία στο πλαίσιο των ενεργειών και των

δράσεων που διερευνά ο Δήμος Βόλου για τη βελτίωση και την αλλαγή του

τουριστικού προφίλ της περιοχής, η οποία προτάθηκε από τη Δημοτική Ενότητα

Μακρινίτσας και τη Διεύθυνση Πολιτισμού του ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ στο πλαίσιο των

παράλληλων εκδηλώσεων αστικού πολιτισμού του Συνεδρίου.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου