ΤΟΠΙΚΑ

Στην Αθήνα για το Ρυθμιστικό σήμερα ο Αντιδήμαρχος Βόλου Νίκος Μόσχος και η περιφερειακή σύμβουλος Τζούλια Τσαλίκη

στην-αθήνα-για-το-ρυθμιστικό-σήμερα-ο-α-414073

Για μία ακόμη φορά θα βρεθούν αύριο στο Υπουργείο Περιβάλλοντος στην Αθήνα ο Αντιδήμαρχος Πολεοδομίας του ενιαίου Δήμου Βόλου Νίκος Μόσχος και η περιφερειακή σύμβουλος Τζούλια Τσαλίκη, προκειμένου να συναντηθούν με τα διευθυντικά στελέχη του υπουργείου σε μία ύστατη προσπάθεια να πείσουν ότι πρέπει να αλλάξουν μερικά επίμαχα σημεία στο υπό έγκριση Προεδρικό Διάταγμα για το Ρυθμιστικό Σχέδιο Βόλου.

Στη σύσκεψη οι κ.κ. Μόσχος και Τσαλίκη πηγαίνουν εφοδιασμένοι με αεροφωτογραφίες και στοιχεία που αποτυπώνουν τη σημερινή οικιστική πραγματικότητα στο Πολεοδομικό Συγκρότημα του ενιαίου πλέον Δήμου Βόλου, και με τις αντιδράσεις όλων των φορέων της περιοχής αλλά και της αιρετής Περιφέρειας Θεσσαλίας στο υπό έγκριση Π.Δ, έτσι όπως αυτές εκφράστηκαν στην ειδική διευρυμένη συνεδρίαση φορέων τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Δημαρχείο του Βόλου.

Σημειώνεται πως ο Δήμος Βόλου εστιάζει τις ενστάσεις και τις παρατηρήσεις του στο υπό έγκριση Προεδρικό Διάταγμα στα παρακάτω:

– Αποτελεί επιτακτική ανάγκη το Ρυθμιστικό Σχέδιο Βόλου να προβλέπει συγκεκριμένες κατευθύνσεις για όλες τις ΖΟΕ που περιλαμβάνονται στον Καλλικράτειο Δήμο Βόλου, ακόμη και εάν αφήσει τους ίδιους όρους που προβλέπει το Π.Δ για τις ΖΟΕ της περιοχής μας.

– Στο άρθρο 5 να αποσαφηνιστεί και να διευκρινιστεί περαιτέρω η λειτουργία του δίπολου Βόλου – Λάρισας με συγκεκριμένες χωρικές πολιτικές. Η λειτουργία του διπόλου θα πρέπει να διευκρινιστεί και συγκεκριμενοποιηθεί με ρητή αναφορά μέτρων, ενδεχομένως και σε ξεχωριστό κεφάλαιο στο αναφερόμενο Προεδρικό Διάταγμα.

– Να αποφευχθούν οι οχλούσες δραστηριότητες στο λιμάνι του Βόλου, όπως φορτοεκφορτώσεις μεταλλευμάτων, σιτηρών, χημικών και γενικά των χύδην φορτίων κ.λ.π. και τη σταδιακή απομάκρυνση αυτών με τη μεταφορά τους στις λιμενικές εγκαταστάσεις στον Αλμυρό.

– Την απόδοση του 1ου προβλήτα (σιλό) στις δραστηριότητες της ακτοπλοΐας και της κρουαζιέρας και της πόλης (παλαιές αποθήκες τελωνείου) για την αποσυμφόρηση του κέντρου της πόλης από την ακτοπλοΐα.

– Στο άρθρο 6 να προστεθεί και άλλη παράγραφος με ειδική αναφορά στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, στις ήδη υπάρχουσες αθλητικές υποδομές της περιοχής, σε αυτές που μπορεί να αναπτυχθούν όπως το Σκοπευτήριο στο Ριζόμυλο, το Ιστιοπλοϊκό και Κωπηλατικό Κέντρο στην περιοχή της Κάρλας και της δυνατότητας να αποτελέσει κέντρο διοργάνωσης διεθνών αθλητικών δραστηριοτήτων, να προσελκύει αθλητικό τουρισμό, να αποτελεί κέντρο προετοιμασίας συλλόγων κ.λ.π. για χειμερινά πρωταθλήματα κ.λ.π., να αποτελεί πόλο οικονομικής και πολιτιστικής ανάπτυξης. Η πρόσθεση και άλλης παραγράφου με ειδική αναφορά στο αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου και ειδικά στην ανάπτυξη που μπορεί να προσφέρει στον τομέα του τουρισμού καθώς και στην ολοκλήρωση των οδικών και σιδηροδρομικών προσβάσεων αυτού.

– Να επισημανθεί η ανάγκη μετεγκατάστασης των δεξαμενών υγρών καυσίμων της πρώην ΒP και νυν ΕΛΙΝΟΙΛ εκτός Παγασητικού Κόλπου.

-Να αποκλειστεί η χωροθέτηση του Συνεδριακού Κέντρου στο Βελεστίνο και να προωθηθεί η δημιουργία του στο Πολεοδομικό Συγκρότημα του Βόλου.

– Η συμπαγής πόλη δεν μπορεί να οριοθετείται από τον περιφερειακό δακτύλιο, αλλά από τα φυσικά όρια του ανάγλυφου, που περιβάλλουν το πολεοδομικό συγκρότημα του Βόλου.

Να μην ισχύσει η κατεύθυνση του άρθρου 13 παρ. 5 και της απαγόρευσης δόμησης 250 μέτρων ένθεν και ένθεν των οδικών αξόνων, παρά μόνο για τον αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης κ.α.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου