ΤΟΠΙΚΑ

Επιτέλους, αξιόπιστες συγκοινωνίες στις περιοχές γύρω από το Βόλο

επιτέλους-αξιόπιστες-συγκοινωνίες-σ-851206

Δήμος Βόλου και Αστικό ΚΤΕΛ με την πρότασή τους ουσιαστικά ζητούν τη χρηματοδότηση της μελέτης με 1,8 εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι περιοχές που θα ωφεληθούν από την υλοποίηση των παραπάνω μέτρων είναι ο Ανω Βόλος, το Κατηχώρι και οι Σταγιάτες, οι Νέες Παγασές , ο Αγιος Στέφανος, η Αλλη Μεριά, το Διμήνι και η Χιλιαδού.

Στα πλαίσια αυτά προβλέπονται :
– Διπλασιασμός των υφιστάμενων δρομολογίων στη γραμμή Ανω Βόλος – Κατηχώρι – Σταγιάτες, σε 16 ημερησίως τις καθημερινές, 12 τα Σάββατα και 8 τις Κυριακές, που συνεπάγεται 5.096 δρομολόγια ετησίως
– Αύξηση κατά 50% των δρομολογίων στη γραμμή Παγασές, που συνεπάγεται 28.743 δρομολόγια ετησίως.
– Τετραπλασιασμός των δρομολογίων στην γραμμή Παγασές-Αγ.Στέφανος (από 3 ημερησίως σε 12 και τα Σαββατοκύριακα από 2 σε 8) που συνεπάγεται 3952 δρομολόγια ετησίως.
– Διπλασιασμός των υφιστάμενων δρομολογίων στην γραμμή Άλλη Μεριά, σε 16 ημερησίως τις καθημερινές, 14 τα Σάββατα και 6 τις Κυριακές, που συνεπάγεται 5226 δρομολόγια ετησίως.
– Διπλασιασμός των υφιστάμενων δρομολογίων στην γραμμή Διμήνι σε 18 ημερησίως τις καθημερινές, 16 τα Σάββατα και 8 τις Κυριακές, που συνεπάγεται 5954 δρομολόγια.
– Διπλασιασμός των υφιστάμενων δρομολογίων στη γραμμή Χιλιαδού σε 22 ημερησίως τις καθημερινές, 16 τα Σάββατα και 8 τις Κυριακές που συνεπάγεται 7150 δρομολόγια.

– Το εισιτήριο θα κυμαίνεται στα 0,50 ευρώ

Χθες ο κ. Αλέκος Βούλγαρης εξάλλου ανακοίνωσε ότι υπάρχει συνεννόηση των δύο πλευρών ώστε να δρομολογηθούν τα μίνι μπας με τα οποία θα μεταφέρεται στο κέντρο της πόλης το επιβατικό κοινό μόλις λειτουργήσουν τα περιφερειακά γκαράζ που δρομολογεί ο Δήμος.
Ο δήμαρχος Βόλου εξέφρασε την ικανοποίησή του, διότι η υπογραφή του τεχνικού δελτίου σηματοδοτεί ουσιαστικά και την έναρξη της συνεργασίας των δύο πλευρών για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών και επισήμανε
ότι κοινός στόχος είναι η ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών και έδωσε βαρύτητα αφενός στην εξυπηρέτηση των πολιτών και αφετέρου στην μείωση του εισιτηρίου.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Θανάσης Κραβαρίτης στάθηκε ιδιαίτερα στην σπουδαιότητα του εγχειρήματος, που όπως υπογράμμισε, θα έχει τελικό αποδέκτη και ωφελούμενο τον πολίτη, ενώ ο πρόεδρος της Επιτροπής Κυκλοφοριακών Θεμάτων κ. Χαρ. Σκυργιάννης χαιρέτησε την πρωτοβουλία, αναφέροντας ότι η αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών είναι στρατηγική επιλογή της δημοτικής αρχής και βασικός άξονας όλων των επιλογών για την επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος.

Ο Κ. Μήτρου
«Ξεπερνώντας κάθε πολιτική μικροψυχία, που ποτέ δεν χαρακτηρίζει την αυτοδιοικητική μας ομάδα, χαιρετίζουμε την χθεσινή υπογραφή σύμβασης μεταξύ του Δήμου Βόλου και του Αστικού ΚΤΕΛ στο πλαίσιο του προγράμματος «ΣΥΝ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ».
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση βλέπουμε ένα έργο που δρομολογήσαμε να παίρνει σάρκα και οστά με στόχο πάντα την προώθηση της προσπελασιμότητας και της τοπικής οικονομικής ανάπτυξης, αλλά και την επίλυση βασικών κυκλοφοριακών προβλημάτων στον κεντρικό ιστό της πόλης.
Υπενθυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη σύμβαση που μόλις χθες υπεγράφη είχε συζητηθεί στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στις 23 Μαΐου του 2005, όπου είχε εγκριθεί η σύναψη σύμβασης μεταξύ Δήμου Βόλου και Αστικού ΚΤΕΛ για την υλοποίηση του προγράμματος.
Με τη σύμβαση που μόλις χθες υπέγραψε ο Δήμαρχος Βόλου διανοίγονται νέες προοπτικές για την ανάπτυξη της καλύτερης αστικής συγκοινωνίας στο Βόλο.
Φυσικά, θέλουμε να υπενθυμίσουμε την μεγάλη συμβολή του Υφυπουργού Εσωτερικών κ. Θανάση Νάκου για την υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος, αλλά και την πολύ καλή συνεργασία που υπήρξε με το Αστικό ΚΤΕΛ, που είχε ως αποτέλεσμα την ευόδωση των προσπαθειών μας προς αυτή την κατεύθυνση.
Μία συνεργασία που ευχόμαστε να συνεχιστεί και να αποδώσει αυτά για τα οποία ακριβώς είχαμε σχεδιάσει, ακριβώς δύο χρόνια πριν».

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου