ΤΟΠΙΚΑ

Βάση δεδομένων για τα παράπονα των πολιτών στη ΔΕΥΑΜΒ

βάση-δεδομένων-για-τα-παράπονα-των-πολ-754243

Ακόμη πιο άμεσα θα ανταποκρίνεται στις βλάβες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες η ΔΕΥΑΜΒ, η οποία θα διενεργήσει διαγωνισμό για τις υπηρεσίες ανταπόκρισης στο πρόγραμμα Novoville του Δήμου Βόλου.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΥΑΜΒ συνεδρίασε χθες και ενέκρινε τη μελέτη και τους όρους δημοπράτησης του έργου, το οποίο είναι προϋπολογισμό 30.000 ευρώ.

Σύμφωνα με την εισήγηση του ασκούντος καθήκοντα γενικού διευθυντή Νίκου Τουρναβίτη, το πρόγραμμα Novoville εξυπηρετεί τη λήψη παραπόνων των πολιτών για διάφορα θέματα που αφορούν στην καθημερινότητά τους, μεταξύ των οποίων και οι βλάβες οδών και πεζοδρομίων, συνέπεια κατασκευής έργων δικτύων.

Οι υπηρεσίες του Δήμου που είναι υπεύθυνες για τη συλλογή των προβλημάτων, αναγγέλλουν στη ΔΕΥΑΜΒ τις περιπτώσεις που, κατά την κρίση τους, αφορούν στην Επιχείρηση.

Η ΔΕΥΑΜΒ μετά τη λήψη των ειδοποιήσεων, πρέπει να κατηγοριοποιήσει τις αναγγελλόμενες βλάβες με κριτήρια όπως για παράδειγμα εάν είναι ύδρευσης ή αποχέτευσης.

Εντούτοις, η κατηγοριοποίηση είναι εξαιρετικά χρονοβόρα, καθώς οδηγεί σε κατασπατάληση ανθρώπινων πόρων και τελικά αποδεικνύεται παντελώς αναποτελεσματική. Στην πράξη ακυρώνει το ίδιο το πρόγραμμα το οποίο στοχεύει στην αμεσότητα της επίλυσης του προβλήματος που αντιμετωπίζει ο πολίτης.

Δεδομένου λοιπόν ότι δεν υπάρχει το απαραίτητο προσωπικό για την κάλυψη με ταχύτητα των απαιτήσεων των πολιτών, το Διοικητικό Συμβούλιο έκρινε ότι είναι αναγκαίο να διαρθρωθεί μια διαδικασία υπηρεσιών ώστε να υπάρξει ανταπόκριση στο πρόγραμμα Novoville, μέσω της εν λόγω σύμβασης υπηρεσιών.

Η σύμβαση μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει τη δημιουργία βάσης καταχώρισης των αιτημάτων, επιτόπια επαλήθευση της αναγγελθείσας βλάβης με φωτογραφική απεικόνιση και συντεταγμένες, κατηγοριοποίηση της βλάβης και τέλος την επίλυση του προβλήματος.

Ενστάσεις για την εργολαβία επίδοσης των λογαριασμών

Κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε στη χθεσινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΜΒ η διενέργεια διαγωνισμού για την παραγωγή, διαχείριση και επίδοση λογαριασμών της Επιχείρησης, ένα έργο που είναι προϋπολογισμού 291.000 ευρώ.

Ο πρόεδρος των εργαζομένων Βάιος Ζεμπέογλου και ο εκπρόσωπος των μειοψηφιών Μαργαρίτης Πατσιαντάς καταψήφισαν το θέμα.

Σύμφωνα με τον κ. Ζεμπέογλου, το συγκεκριμένο έργο θα μπορούσαν να το κάνουν οι ίδιοι εργαζόμενοι της Επιχείρησης με οικονομικότερα και αρτιότερα αποτελέσματα.

Ο ίδιος είπε ότι υπάρχουν πολλά παράπονα για τον ανάδοχο, για καθυστερήσεις στην παράδοση των λογαριασμών. Τόνισε τέλος ότι οι εργαζόμενοι έχουν προτάσεις για τα προβλήματα.

Από την πλευρά του ο κ. Πατσιαντάς επισήμανε ότι η δράση αυτή λειτουργούσε κάποτε με προσωπικό της Επιχείρησης και τόνισε ότι μπορεί να υπάρξει σημαντική εξοικονόμηση της εργολαβίας με στοιχεία.

«Δεν είναι υπεύθυνη η ΔΕΥΑΜΒ που δεν γίνονται προσλήψεις», απάντησε παίρνοντας τον λόγο

ο νέος πρόεδρος του Δ.Σ. Στέργιος Παπαευσταθίου, ενώ επισήμανε ότι είναι δύσκολο με το υπάρχον προσωπικό να γίνεται η διαχείριση των λογαριασμών.

Εντούτοις, ο κ. Ζεμπέογλου επέμεινε ότι μπορεί να υπάρξει ορθολογικότερη αξιοποίηση του προσωπικού, με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΜΒ να του ανταπαντά ότι «στην ολιγοήμερη θητεία μου έχω να αντιμετωπίσω μεγάλα προβλήματα της Επιχείρησης και κάνω ό,τι μπορώ». Ο κ. Παπαευσταθίου δεσμεύτηκε τέλος, να μιλήσει με τον εργολάβο και το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις να αντιμετωπιστεί.

Μήνυση κατά ιδιώτη

Μεταξύ, άλλων στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της ΔΕΥΑΜΒ έγινε γνωστό ότι η Επιχείρηση θα ορίσει δικηγόρο για τον χειρισμό μήνυσης για διασπορά ψευδών ειδήσεων. Η μήνυση θα στρέφεται κατά ιδιώτη για ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο FB ενός βίντεο που αφορούσε στην πρόσφατη βλάβη που σημειώθηκε στον βιολογικό καθαρισμό στο διάστημα που είχε γίνει προσωρινή επίλυση του προβλήματος.

Επισημαίνεται ότι η πλειονότητα των θεμάτων εγκρίθηκε ομόφωνα.

Κ. Μ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου