ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Πολύωρη ταλαιπωρία για επιβάτες στο αεροδρόμιο «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης»

πολύωρη-ταλαιπωρία-για-επιβάτες-στο-α-760652

Ακυρώθηκε προχθές η πτήση της Condor από Σκιάθο για Μόναχο – Επρόκειτο να ταξιδέψουν χθες το βράδυ

Απίστευτη ταλαιπωρία περίμενε προχθές στο αεροδρόμιο «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης» τους επιβάτες, που επρόκειτο να ταξιδέψουν με την πτήση της Condor από Σκιάθο για Μόναχο, στις 21:35.

Διακόσιοι και πλέον επιβάτες ανέμεναν επί ώρα στο αεροδρόμιο προκειμένου να επιστρέψουν στον προορισμό τους, όμως η πτήση δεν πραγματοποιήθηκε τελικά ποτέ λόγω μηχανικής βλάβης του αεροσκάφους.

Ενώ οι πληροφορίες ανέφεραν ότι το ταξίδι θα εκτελούταν με μία μικρή καθυστέρηση, τελικά γύρω στις 11:00 το βράδυ έσκασε το μαντάτο. Το αεροσκάφος είχε παρουσιάσει βλάβη και έτσι η πτήση ακυρώθηκε.

Στο αεροδρόμιο επικρατούσε χαοτική κατάσταση. Τουρίστες εξέφραζαν οργή και αγανάκτηση για τη ματαίωση του ταξιδιού. Είχαν αποχωρήσει από τα ξενοδοχεία τους και είχαν μαζέψει τα πράγματά τους. Είχαν προγραμματισμένες δουλειές. Η επίσημη ενημέρωση για ματαίωση της πτήσης είχε σαν αποτέλεσμα να επικρατήσει αναστάτωση. Η κα. Γιούλη Γουλιώτου που επρόκειτο και εκείνη να ταξιδέψει με την πτήση που ακυρώθηκε ενημέρωσε τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ για την απερίγραπτη κατάσταση.

«Ο κόσμος βρισκόταν σε πανικό. Τηλεφωνούσαν για να συνεννοηθούν με τις οικογένειές τους και τις δουλειές τους», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η ταλαιπωρία όμως, δεν σταμάτησε εκεί. Οι 200 επιβάτες παρέμεναν στο αεροδρόμιο για τουλάχιστον άλλη μία ώρα, μέχρι η εταιρεία να συνεννοηθεί και να ρυθμίσει τη διαμονή τους σε ξενοδοχεία του νησιού με τα οποία είναι συμβεβλημένη.

Οι τουρίστες βρέθηκαν τελικά σε ξενοδοχεία μεταμεσονύχτιες ώρες. Στις 12:30 μ.μ. ενημερώθηκαν ότι η εταιρεία ναύλωσε πτήση για χθες στις 21:30.

«Δεν δόθηκε καμία εναλλακτική λύση σε κανένα επιβάτη για επιστροφή μέσω κάποιου άλλου αεροδρομίου της χώρας», επισήμανε η κ. Γουλιώτου.

Ετσι, η ταλαιπωρία των τουριστών συνεχίστηκε και χθες, παρά το ότι η αεροπορική εταιρεία είχε ρυθμίσει πλέον όλα τα θέματα που αφορούσαν στη σίτιση των επιβατών και τη μεταφορά τους με πούλμαν στο αεροδρόμιο.

«Επιπλέον, δεν υπήρξε καμία ενημέρωση αν θα δοθεί κάποια αποζημίωση για την απίστευτη ταλαιπωρία. Κάποιοι από τους επιβάτες της εταιρείας επειγόμασταν πραγματικά για την επιστροφή. Σήμερα (σ.σ. χθες) είμαστε αναγκασμένοι να περιμένουμε για άλλη μία μέρα μέχρι τις 21:30 το βράδυ, προκειμένου να ταξιδέψουμε για τους προορισμούς μας. Αυτό είναι άκρως λυπηρό», πρόσθεσε η ίδια.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου