ΤΟΠΙΚΑ

Ανοιχτή αγορά με κλειστά μαγαζιά και χωρίς καταναλωτές στον Βόλο

ανοιχτή-αγορά-με-κλειστά-μαγαζιά-και-χ-797134

Ανοιχτή ήταν χθες η εμπορική αγορά του Βόλου στο πλαίσιο της κυριακάτικης λειτουργίας των καταστημάτων οκτώ φορές το χρόνο, ωστόσο η συντριπτική πλειοψηφία των μαγαζιών παρέμεινε με κατεβασμένα τα ρολά.

Εξαίρεση αποτέλεσαν τα σούπερ μάρκετ που λειτούργησαν, τα πολυκαταστήματα αλλά και μεμονωμένα μικρά εμπορικά καταστήματα, που δεν ακολούθησαν την προτροπή του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου να παραμείνουν κλειστά.

Ακόμη όμως και στις ελάχιστες ανοιχτές εμπορικές επιχειρήσεις, η αγοραστική κίνηση ήταν υποτονικότατη καθώς οι καταναλωτές προτίμησαν τις εξορμήσεις για μπάνιο στις παραλίες έναντι της βόλτας στην αγορά στην οποία εδώ και μία εβδομάδα έχουν ξεκινήσεις εκπτώσεις.

«Στη συγκεκριμένη Κυριακή, οι έμποροι γύρισαν την πλάτη. Η συντριπτική πλειοψηφία δεν άνοιξαν τα καταστήματά τους, αντιθέτως όμως λειτούργησαν τα πολυκαταστήματα. Η συγκεκριμένη Κυριακή θεωρούμε ότι είναι άκυρη και ότι δεν έχει προσθέσει τίποτα στον τζίρο των εμπόρων. Αυτό που λείπει από τους καταναλωτές δεν είναι η κυριακάτικη λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων αλλά τα χρήματα», ανέφερε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου- Ν. Ιωνίας, Αποστόλης Οντόπουλος.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου- Ν. Ιωνίας είχε προτείνει στα μέλη του να μην ανοίξουν χθες Κυριακή. Η απόφαση της προτεινόμενης μη λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων λήφθηκε έπειτα από ομόφωνη ψηφοφορία και βασισμένη στην έρευνα, που πραγματοποίησε ο ΕΣΒ, κατά την οποία τα μέλη του ΕΣΒ δεν επιθυμούν να λειτουργούν την συγκεκριμένη ημέρα, καθώς το 76% των επιχειρήσεων που απάντησαν στην έρευνα δεν λειτούργησε την Κυριακή των θερινών εκπτώσεων του προηγούμενου έτους.

Σημειώνεται ότι ήδη από την περασμένη εβδομάδα ισχύουν εκπτώσεις οι οποίες θα διαρκέσουν έως και την Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου, έπειτα από απόφαση Περιφέρειας Μαγνησίας και Βορείων Σποράδων.

Οι έμποροι θα πρέπει να είναι προσεκτικοί καθώς κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, ενώ στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου