ΤΟΠΙΚΑ

Κ. Αγοραστός: Η Αυτοδιοίκηση είναι απέναντι στον «Κλεισθένη» σε ποσοστό 90%

κ-αγοραστός-η-αυτοδιοίκηση-είναι-απέν-801462

«Καθεμία και καθένας βουλευτής έχει ιστορική ευθύνη για την ψήφο του στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών, φέρει μεγάλο βάρος να αποφασίσει σωστά καθώς οι επιπτώσεις του νομοσχεδίου στη ζωή των πολιτών και την Αυτοδιοίκηση δεν πρόκειται να είναι στιγμιαίες αλλά μεσομακροχρόνιες».

Τα παραπάνω επισήμανε για τον «Κλεισθένη» ο πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ), περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός, κατά την ομιλία του χθες στην Διαρκή Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης της Βουλής.

«Με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο η κατάσταση στην καθημερινότητα των πολιτών και των ΟΤΑ όχι μόνο δεν θα βελτιωθεί αλλά θα επιδεινωθεί καθώς δεν αντιμετωπίζονται οι «δράκοι» που ταλανίζουν την Αυτοδιοίκηση», υπογράμμισε ο κ. Κ. Αγοραστός και εξήγησε, εννοώντας τη γραφειοκρατία, την υποστελέχωση και μεταξύ άλλων την έλλειψη πόρων στην Αυτοδιοίκηση.

«Η μεταρρύθμιση δεν μπορεί να εξαντλείται στον τρόπο εκλογής. Ποσώς ενδιαφέρει τους πολίτες το πώς θα εκλέγεται ο περιφερειάρχης, ή ο δήμαρχος, ή ο περιφερειακός και δημοτικός σύμβουλος.

Εκείνο που τους ενδιαφέρει είναι να έχουν δουλειές, καλύτερο μισθό, να μπορούν να ζουν αξιοπρεπώς, να έχουν ασφάλεια, υγεία, παιδεία, σύγχρονες υποδομές, επενδύσεις, αποτελεσματικότερο δίχτυ κοινωνικής προστασίας. Υπάρχουν πρόνοιες για όλα αυτά από το νομοσχέδιο; Όχι φυσικά», ξεκαθάρισε.

Απαντώντας σε ερωτήσεις βουλευτών, ο κ. Κ. Αγοραστός είπε ότι «στο νομοσχέδιο η Αυτοδιοίκηση είναι απέναντι σε ποσοστό 90%, να μην πω 100%. Κι αυτό κάτι λέει», πρόσθεσε.

Όσον αφορά στο εκλογικό σύστημα, είπε ότι «ο καθένας έχει τα πιστεύω του, αρκεί να μπορεί να υπάρξει ένα σύστημα, το οποίο να μην φέρνει το διχασμό, την ακυβερνησία, τη συναλλαγή και την τεχνική πόλωση».

Ο ίδιος ζήτησε να «διατηρηθούν οι άμεσα εκλεγόμενοι χωρικοί αντιπεριφερειάρχες, να εκλέγονται, δηλαδή, μαζί με τον περιφερειάρχη, ώστε να εκτός των άλλων να μην υπάρχουν περισσότερες θέσεις συναλλαγής στο β’ γύρο».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου