Καινοτόμα εφαρμογή για καταναλωτές

Τελευταία ενημέρωση: 2018-06-14, 17:36:27
Καινοτόμα εφαρμογή για καταναλωτές

Σε πολλά ερωτήματα που αφορούν τα δικαιώματα του καταναλωτή έρχεται να απαντήσει η νέα εφαρμογή με τίτλο «Traveler Rights GR», που έχει στόχο να ενημερώσει τους Έλληνες και ξένους καταναλωτές και ταξιδιώτες για τα δικαιώματά τους, ειδικότερα ενόψει της τουριστικής περιόδου.

Είναι έμπνευσης και δημιουργίας της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ), κατανοητή και προσβάσιμη σε όλους ακόμα και σε ΑμεΑ, μπορεί να κατέβει και εκτός δικτύου και οι πληροφορίες που παρέχει είναι στα Ελληνικά και τα Αγγλικά.

Η επίσημη παρουσίαση της εφαρμογής έγινε χθες στο Εργατικό Κέντρο Βόλου, από την πρόεδρο της Ενωσης Εργαζομένων Καταναλωτών της ΓΣΕΕ Ιωάννα Καρανδινάκη, η οποία δήλωσε πως «είναι μια προσπάθεια που γίνεται με στόχο έναν ενημερωμένο καταναλωτή, ώστε να μπορεί να αντισταθεί σε διάφορα φαινόμενα που τον πλήττουν».

Το ΕΚΒ αγκαλιάζει αυτή την νέα εφαρμογή και πρωτοβουλία της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος, που στόχο έχει την εξυπηρέτηση πολιτών και ταξιδιωτών, όπως σημείωσε ο πρόεδρος Θανάσης Παπαδημόπουλος, τονίζοντας παράλληλα την ανάγκη «να αποκτήσουμε όλοι καταναλωτική συνείδηση», όπως είπε.

Στη λειτουργία του τοπικού παραρτήματος της Ενωσης, αναφέρθηκε ο τοπικός πρόεδρος Βασίλης Χαλαστάρας, υπογραμμίζοντας πως είναι πολύ σημαντικό για τους εργαζόμενους να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους, και όποτε κρίνεται απαραίτητο να προβαίνουν σε καταγγελίες.

«Καλούμε τους καταναλωτές -χαμηλόμισθους, άνεργους, συνταξιούχους, νοικοκυρές, φοιτητές- που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε καταναλωτικό θέμα, να απευθύνονται στο τοπικό Παράρτημα Βόλου της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας -στο Εργατικό Κέντρο- προκειμένου να ενημερώνονται και να λαμβάνουν τις πολύτιμες υπηρεσίες της Ένωσής μας», ανέφερε ο κ. Χαλαστάρας, χαρακτηρίζοντας ως πολύ θετικό το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι - καταναλωτές μπορούν πλέον να αισθάνονται «θωρακισμένοι» σε καταναλωτικά θέματα.

Αναλυτικές πληροφορίες

Την τεχνική περιγραφή της εφαρμογής ανέλαβε η Ντίνα Ζωγάκη, στέλεχος της Ενωσης Εργαζομένων Καταναλωτών, η οποία εξήγησε ότι περιέχει τηλεφωνικό κατάλογο τουριστικών υπηρεσιών (Αεροδρόμια, Λιμάνια, Τουριστική Αστυνομία, Πρεσβείες κ.ά.) με ενσωματωμένα όλα τα στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνα, διευθύνσεις, e-mail, url). Είναι χωρισμένη σε ενότητες και υποενότητες (Αεροπορικά Ταξίδια, Ακτοπλοϊκά Ταξίδια, Μετακίνηση με Ταξί, Διαμονή σε Ξενοδοχεία κ.ά.), παρέχοντας πολλαπλές χρήσεις.

Ο χρήστης μπορεί να στείλει ηλεκτρονική αίτηση μέλους στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, μήνυμα έκτακτης ανάγκης και να υποβάλει άμεσα το ερώτημα ή την καταγγελία του. Επίσης, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, έχει τη δυνατότητα αποστολής ενός μηνύματος S.O.S., στο οποίο κατά την αποστολή του, στις επαφές της προτίμησης του, συμπεριλαμβάνονται και οι συντεταγμένες του με GPS Tracking.

 

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
7
+
7
=