ΤΟΠΙΚΑ

Βροχή οι κλήσεις στο κέντρο του Βόλου

βροχή-οι-κλήσεις-στο-κέντρο-του-βόλου-822674

Βροχή έπεσαν τον Μάιο οι κλήσεις της δημοτικής αστυνομίας στο κέντρο του Βόλου. Μόνο που για μία ακόμη φορά, οι κλήσεις αφορούσαν κατά κύριο λόγο παραβάσεις του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης και δεν δόθηκε έμφαση στην παράνομη στάθμευση, εξαιτίας της οποίας παρατηρείται κυκλοφοριακό κομφούζιο κατά τις ώρες αιχμής.

Σύμφωνα με τα απολογιστικά της δημοτικής αστυνομίας για τον Μάιο, βεβαιώθηκαν 641 κλήσεις της δημοτικής αστυνομίας. Από το σύνολο των κλήσεων που τοποθετήθηκαν στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων οι 465 αφορούσαν σε παραβάσεις στο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης και μόλις οι 176 σε παράνομη στάθμευση σε κεντρικές οδικές αρτηρίες, λεωφορειόδρομους, πεζόδρομους και πεζοδρόμια.

Για το σύνολο των κλήσεων που βεβαιώθηκαν, έγιναν συνολικά δέκα ενστάσεις, εκ των οποίων οι επτά έγιναν δεκτές.

Η δημοτική αστυνομία δίνει έμφαση στην τήρηση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης έναντι της παράνομης στάθμευσης. Βεβαιώνονται κλήσεις σε οχήματα που καταλαμβάνουν θέσεις στο κέντρο της πόλης χωρίς να έχουν πληρώσει την ειδική κάρτα – ξυστό που θα πρέπει να είναι τοποθετημένη στο παρμπρίζ, ή σε οδηγούς που έχουν ξεπεράσει το ανώτατο χρονικό όριο στάθμευσης των δύο ωρών και συνεχίζουν να έχουν παρκαρισμένα τα οχήματά τους. Στόχος η εξυπηρέτηση περισσότερων οδηγών που αναζητούν θέση στάθμευσης στο κέντρο.

Ωστόσο την ίδια ώρα, ειδικά στις ώρες αιχμής, παρατηρείται κυκλοφοριακό κομφούζιο στο κέντρο της πόλης. Παράνομα σταματημένα αυτοκίνητα σε Ιάσονος και Δημητριάδος, παράνομα διπλοπαρκαρισμένα στην Ιωλκού, αυτοκίνητα σε στάση σε λεωφορειολωρίδες και την ίδια ώρα φορτοεκφορτώσεις εκτός ωραρίου, μετά τις 10:30 το πρωί δηλαδή, δημιουργούν μποτιλιαρίσματα και αναρχία στους δρόμους.

Καταγγελίες και αυτοψίες

Την ίδια ώρα, η δημοτική αστυνομία κλήθηκε να διαχειριστεί συνολικά 34 καταγγελίες πολιτών, εκ των οποίων οι 30 τηλεφωνικές και τέσσερις από το Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας. Εξυπηρέτησε επίσης 40 αιτήματα πολιτών, προχώρησε σε πέντε γνήσια υπογραφής κατ’ οίκον και έκανε 19 αυτοψίες σε καταστήματα και επιχειρήσεις.

Τέλος, εξυπηρέτησε 222 πολίτες για ειδοποιητήρια ή αντίγραφα κλήσεων.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου