ΤΟΠΙΚΑ

Σύσκεψη για τη χωροταξική κατανομή μαθητών στα Γυμνάσια

σύσκεψη-για-τη-χωροταξική-κατανομή-μα-118244

Αύριο Πέμπτη, στις 12 το μεσημέρι, θα πραγματοποιηθεί η σύσκεψη μεταξύ των διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των διευθυντών των Γυμνασίων της Μαγνησίας, με σκοπό την ανταλλαγή απόψεων και την υποβολή προτάσεων για τυχόν βελτιώσεις της χωροταξικής κατανομής των μαθητών από την Στ’ Δημοτικού στην Α’ Γυμνασίου τη νέα σχολική χρονιά.

Στη σύσκεψη, όπως έχει ανακοινώσει ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας Σ. Σαβελίδης μπορεί να συμμετέχουν και οι αρμόδιοι, σχετικά με τη χωροταξική κατανομή, φορείς και ενδιαφερόμενοι γονείς και κηδεμόνες.

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έδωσε προ ημερών στη δημοσιότητα την πρότασή της σχετικά με την κατανομή των μαθητών.

Ταυτόχρονα γνώση της πρότασης έχουν λάβει η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, οι Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας, η ΕΛΜΕ και τα Γυμνάσια της Μαγνησίας.

Η πρόταση βρίσκεται αυτές τις ημέρες υπό διαβούλευση και η Διεύθυνση έχει καλέσει κάθε ενδιαφερόμενο να αποστείλει την πρότασή ή εισήγησή του, απόλυτα συγκεκριμένη και προσαρμοσμένη στο σχολειοκεντρικό γνώμονα της χωροταξικής κατανομής, μέχρι αύριο Πέμπτη 15/02/2018.

Σύμφωνα με τον διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η πρόταση κατανομής βασίστηκε στα ακόλουθα κριτήρια:

1. Στη διασφάλιση της ομαλής μετάβασης των μαθητών και μαθητριών του Δημοτικού Σχολείου από την Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με σχολειοκεντρικό γνώμονα (σύμφωνα με τη χωροταξική κατανομή των Δημοτικών Σχολείων). Αυτός ο τρόπος κατανομής στοχεύει στην, κατά το δυνατό, ομαλή μετάβαση όλων των μαθητών ενός Δημοτικού Σχολείου σε αντίστοιχο Γυμνάσιο. Η προτεινόμενη χωροταξική κατανομή καλύπτει σχολειοκεντρικά το 95% των περιπτώσεων των σχολείων.

2. Στην αποφυγή πιθανών κινδύνων, για τους μαθητές και τις μαθήτριες, στη διαδρομή από και προς το Σχολείο.

3. Στην ορθολογική αξιοποίηση των διαθέσιμων δομών και υποδομών με σκοπό τη βέλτιστη και απρόσκοπτη παροχή εκπαίδευσης στους μαθητές και τις μαθήτριες. Επιχειρήθηκε η πληρέστερη και αποδοτικότερη αξιοποίηση των διατιθέμενων κτηριακών εγκαταστάσεων αλλά και προβλέφθηκε η διασφάλιση της ομαλής μελλοντικής τους μετάβασης στο Λύκειο.

4. Την ανάγκη ισόρροπης ανάπτυξης των Σχολικών Μονάδων και αποφυγή άσκοπων μετακινήσεων των εκπαιδευτικών.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου