Δραματικός περιορισμός πλάτους πεζοδρομίων

Τελευταία ενημέρωση: 2018-01-23, 16:49:27
Δραματικός περιορισμός πλάτους πεζοδρομίων

Δραματικό περιορισμό του πλάτους των πεζοδρομίων σε βάρος της βιώσιμης κινητικότητας στην πόλη από την τοποθέτηση καμπινών εταιρείας τηλεπικοινωνίας στο πλαίσιο της ανάπτυξης στο Βόλο δικτύου οπτικών ινών, κατήγγειλαν οι αντιπολιτεύσεις στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Εδώ και μήνες έχει ξεκινήσει στην πόλη η δημιουργία δικτύου οπτικών ινών που θα εξασφαλίσει μεγαλύτερες ταχύτητες στην τηλεπικοινωνία και το ίντερνετ. Ηδη έχει γίνει πάνω από το μισό έργο, που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους τρεις – τέσσερις μήνες. Για την ολοκλήρωση του έργου απαιτείται η εγκατάσταση καμπινών, με την εταιρεία να ζητά 85 θέσεις στον Βόλο και 116 στη Ν. Ιωνία, για να είναι το δίκτυο λειτουργικό.

Ωστόσο, όπως παρατήρησαν δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης, οι καμπίνες θα περιορίζουν το πλάτος των πεζοδρομίων στα οποία θα τοποθετηθούν, και σε ορισμένες περιπτώσεις  το πλάτος θα περιορίζεται δραματικά, όπως για παράδειγμα στην οδό Φυτόκου, που ο ελεύθερος διάδρομος θα είναι μόλις 20 εκατοστά ή στην οδό Νικομηδείας, όπου το ελεύθερο πλάτος θα είναι μόλις 50 εκατοστά.

Όπως τόνισε ο επικεφαλής της Δύναμης Βόλου, Μιχάλης Μιτζικός, με την τοποθέτηση των καμπινών θα υπάρχει κόστος στη βιώσιμη κινητικότητα, καθώς θα μειωθεί το πλάτος των πεζοδρομίων. «Πουθενά στις ευρωπαϊκές πόλεις δεν έχουμε δει καμπίνες πάνω σε πεζοδρόμια. Σκάβουμε όλον τον Βόλο και θα εμποδίσουμε και την πρόσβαση των πολιτών στα πεζοδρόμια. Πρέπει να βρουν άλλη λύση», τόνισε ο κ. Μιτζικός.

Αντισταθμιστικά οφέλη για την πόλη ζήτησε από την πλευρά του ο δημοτικός σύμβουλος της Δύναμης Βόλου, Τέλης Δουλόπουλος, ενώ η ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος Φωτεινή Κοκκινάκη τάχθηκε υπέρ του γρήγορου ίντερνετ όχι όμως σε βάρος του δήμου.

Να επιλεχθούν άλλες λύσεις στα σημεία όπου το ελεύθερο πλάτος των πεζοδρομίων περιορίζεται δραματικά ζήτησε η επικεφαλής της Επιλογής Ευθύνης Νατάσσα Οικονόμου, η οποία έθεσε επιπλέον και ζήτημα αντισταθμιστικού οφέλους για την πόλη.

Σύμφωνα με τον ανεξάρτητο δημοτικό σύμβουλο Βόλου, Κ. Γαργάλα από τα 85 σημεία στη Ν. Ιωνία, στα 31στα οποία θα τοποθετηθούν καμπίνες, δημιουργούν συνθήκες μη προσπελασιμότητας των πεζοδρομίων.

Η τοποθέτηση των καμπινών εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία, με τον αντιδήμαρχο Θανάση Σταυρίδη να επισημαίνει ότι θα καταβάλλονται τέλη στον δήμο για τις καμπίνες.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
8
+
3
=