ΤΟΠΙΚΑ

Ξηλώνεται η νησίδα της Αλαμάνας

ξηλώνεται-η-νησίδα-της-αλαμάνας-167750

Απόφαση ξηλώματος της νησίδας 12 μέτρων στην έξοδο της Καραμπατζάκη προς την Αλαμάνας, και συγκεκριμένα στο τμήμα που περικλείεται από τις οδούς Φιλαδελφείας, Βυζαντίου και Παπαδιαμάντη, αποφάσισε κατά πλειοψηφία η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής. Με την απομάκρυνση της νησίδας, η Καραμπατζάκη, που είναι «τυφλή», βρίσκει έξοδο απευθείας στην οδό Λαρίσης μέσω της Αλαμάνας, ενώ θα αποφεύγεται και ο υποχρεωτικός «σαλίγκαρος» που ακολουθούν τα οχήματα γύρω-γύρω από τη νησίδα προκειμένου να βγουν στην Αλαμάνας.

Η Ε.Π.Ζ. ήρθε να επικυρώσει εισήγηση της Επιτροπής Βιώσιμης Κινητικότητας που έχει και τη θετική γνωμοδότηση του τοπικού συμβουλίου Ν. Ιωνίας. Σύμφωνα με την εισήγηση της επιτροπής βιώσιμης κινητικότητας, με την απομάκρυνση της νησίδας τα οχήματα δεν θα αναγκάζονται να ακολουθούν υποχρεωτική πορεία γύρω από το διαμορφωμένο επίμηκες «τρίγωνο» που βρίσκεται μεταξύ των οδών Παπαδιαμάντη, Φιλαδελφείας και Βυζαντίου.

Η νησίδα χαρακτηρίζεται «τεχνητό εμπόδιο», και μόλις απομακρυνθεί θα γίνει ρύθμιση στους φωτεινούς σηματοδότες προκειμένου τα οχήματα να μπορούν να κινούνται απρόσκοπτα προς όλες τις κατευθύνσεις.

«Η νησίδα αποτελεί ένα από τα… highlights στο πολεοδομικό συγκρότημα», είπε χαρακτηριστικά ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Θανάσης, Σταυρίδης. «Για να ακολουθήσει κανείς πορεία από την Παπαδιαμάντη προς την Αλαμάνας πρέπει να ανέβει πάνω, να κάνει τον κύκλο και να ξανακατέβει. Στο σημείο παρατηρείται επίσης μεγάλη παραβατικότητα από οδηγούς που αποφεύγουν τον κύκλο και υπάρχει κίνδυνος ατυχημάτων. Αναζητώντας στο αρχείο της υπηρεσίας έγγραφα για το πώς αποφασίστηκε η κατασκευή της συγκεκριμένης νησίδας, δεν βρέθηκε κάτι σχετικό. Προφανώς πρόκειται για μια αυθαίρετη ενέργεια», πρόσθεσε ο κ. Σταυρίδης, επικαλούμενος μάλιστα και τη σύμφωνη γνώμη της Τροχαίας Βόλου που έχει σταλεί εγγράφως στον δήμο.

Ενστάσεις για την παρέμβαση εξέφρασε ο επικεφαλής των Δρόμων Συνεργασίας, Μ. Πατσιαντάς, καταψηφίζοντας την πρόταση, ενώ λευκό ψήφισε ο εκπρόσωπος της Επιλογής Ευθύνης Νίκος Στόικος, υποστηρίζοντας ότι η παρέμβαση μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερο πρόβλημα αντί να λύσει το υπάρχον.

Υπενθυμίζεται ότι την απόφαση της Επιτροπής Βιώσιμης Κινητικότητας, που λήφθηκε στις 13 Δεκεμβρίου, επιχείρησε να εφαρμόσει ο Δήμος Βόλου την εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα. Όμως η θέα μηχανημάτων για το σπάσιμο της νησίδας ξεσήκωσε αντιδράσεις απ’ όσους αντιδρούν στη διάνοιξη της Καραμπατζάκη, με αποτέλεσμα να σημειωθούν νέες εντάσεις, και οι εργασίες να διακοπούν πριν καν ξεκινήσουν.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου