ΤΟΠΙΚΑ

Ψηφιακή προβολή της Θεσσαλίας

ψηφιακή-προβολή-της-θεσσαλίας-223517

Η δυναμική παρουσία που αναπτύσσει η Θεσσαλία στον διεθνή τουριστικό χάρτη, με όχημα τη διαδικτυακή πλατφόρμα που εκτείνεται στο facebook με 25.000 διαδικτυακούς φίλους, στο instagram και το youtube, αποτέλεσαν το επίκεντρο της ενημερωτικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χθες στο Domotel Xenia του Βόλου.

Ρεπορτάζ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Περισσότεροι από 120 επαγγελματίες του τουρισμού, εκπρόσωποι φορέων και επιχειρήσεων παρακολούθησαν τις εργασίες της χθεσινής εκδήλωσης, στη διάρκεια της οποίας παρουσιάστηκε το τριετές πρόγραμμα σύμπραξης τουρισμού για τη Θεσσαλία, που έχει αναπτυχθεί μέσω της Marketing Greece μεταξύ του ΣΕΤΕ, της Περιφέρειας Θεσσαλίας και της Coca Cola 3E.

Σε μια εποχή κατά την οποία περισσότερες από τις μισές κρατήσεις Ελλήνων και ξένων τουριστών γίνονται διαδικτυακά, δίνεται η δυνατότητα στους επαγγελματίες να ενισχύσουν τους δείκτες της επιχείρησής τους, με τη βοήθεια του σύγχρονου ψηφιακού μάρκετινγκ και της διαδικτυακής προβολής. Στόχος της δράσης που παρουσιάστηκε χθες, είναι να καταστεί τουριστικός προορισμός για όλο τον χρόνο η Θεσσαλία και παράλληλα να βελτιωθεί το τουριστικό προϊόν.

Η ημερίδα ξεκίνησε με χαιρετισμό του περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κώστα Αγοραστού, ο οποίος υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι το marketing plan που έχει καταρτίσει η Περιφέρεια Θεσσαλίας, σε συνεργασία με τους παραπάνω φορείς, ανοίγει ευρύ πεδίο διαδικτυακής προβολής για την περιοχή μας, ενώ δίνει ταυτόχρονα στον κάθε ενδιαφερόμενο τη δυνατότητα να κάνει το δικό του ταξίδι, με τη βοήθεια της νέας ψηφιακής τεχνολογίας.

Ο ίδιος χαρακτήρισε «επιτυχημένη πρωτοβουλία» το marketing plan της Θεσσαλίας, ενώ επεσήμανε ότι «είναι ένα πρωτοποριακό πιλοτικό πρόγραμμα, το οποίο έχει μεγάλη επιτυχία. Τολμήσαμε και πετύχαμε να αποκτήσει ένα ολοκληρωμένο, αξιόπιστο, υλοποιήσιμο, εφαρμόσιμο και αποτελεσματικό εργαλείο η Θεσσαλία». Καταγράφοντας τα αποτελέσματα της πολυεπίπεδης προβολής της Θεσσαλίας, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας τόνισε ότι «είναι ένα βήμα ενίσχυσης του ποιοτικού τουρισμού, που επιδιώκει η χώρα μας, και η Θεσσαλία κατάφερε να κάνει πράξη».

Κλείνοντας, εξέφρασε την πεποίθηση ότι θα συνεχιστεί η πορεία τουριστικής ανόδου για την περιοχή της Θεσσαλίας, ενώ σημείωσε, εξάλλου, ότι «δίνουμε βαρύτητα στους προορισμούς από τους οποίους έχουμε τους περισσότερους επισκέπτες», ενώ σημείωσε ότι επεκτείνονται οι δράσεις προβολής και σε πολλές ακόμη αγορές του εξωτερικού.

Ο αντιδήμαρχος τοπικής ανάπτυξης και τουρισμού Βόλου, Απόστολος Ζαρκάδας – Βεργής, επεσήμανε από την πλευρά του ότι κομβικό ρόλο στη δράση που αναπτύσσεται από τον Δήμου Βόλου κατέχει η ανάπτυξη του τουρισμού, συμπεριλαμβανομένων των εναλλακτικών μορφών, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. «Δίνουμε βαρύτητα στο καινούργιο πρόγραμμα που ετοιμάζουμε, το «Pelion roots», το οποίο περιλαμβάνει τον εναλλακτικό –περιπατητικό τουρισμό, που παρουσιάζει άνοδο σε πανελλαδικό αλλά και σε τοπικό επίπεδο. Κάνουμε όλες τις κινήσεις που απαιτούνται για την περαιτέρω τουριστική άνοδο, έχοντας ως brand name τον προορισμό «Βόλος – Πήλιο» και προχωράμε με αισιοδοξία και όραμα για το μέλλον».

Εναλλακτικές πρωτοβουλίες

Στις σημαντικές προοπτικές και τα μετρήσιμα αποτελέσματα που καταγράφονται ήδη σε επίπεδο Θεσσαλίας, αναφέρθηκε η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, επισημαίνοντας ότι «είναι εμφανές το αποτέλεσμα της σύμπραξης τριών δυνάμεων, προκειμένου να προωθήσουν αποτελεσματικά τον τουρισμό της Θεσσαλίας». Παράλληλα, τόνισε ότι η χθεσινή εκδήλωση ήταν ενταγμένη «στον γενικότερο κύκλο δραστηριοτήτων μας τα τελευταία δύο χρόνια στη Θεσσαλία, αφορά το digital marketing και έχει πρακτικό ενδιαφέρον, καθώς προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών επαγγελματιών, οι οποίοι επιθυμούν να γνωρίσουν τα ψηφιακά εργαλεία, που είναι χρήσιμα για την δουλειά τους».

Ο Αλέξανδρος Παπαδάκης, υπεύθυνος επικοινωνίας και προγραμμάτων εταιρικής υπευθυνότητας στην Coca Cola 3E, τόνισε από την πλευρά του ότι: «Συνεχίζουμε να λειτουργούμε ως θετικός μοχλός ανάπτυξης για την περιοχή, δίνοντας ώθηση στην τοπική οικονομία, στις επιχειρήσεις, στη απασχόληση και στην κοινωνία». Παράλληλα σημείωσε ότι η σύμπραξη τουρισμού για τη Θεσσαλία είναι τριετές πρόγραμμα, το οποίο οδεύει στην ολοκλήρωση του δεύτερου χρόνου, ενώ οι δράσεις θα συνεχιστούν και την επόμενη χρονιά. «Υπάρχουν δράσεις, επεσήμανε, που έχουν ως στόχο την προώθηση της Θεσσαλίας, ως τουριστικού προορισμού, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, και παράλληλα την ενδυνάμωση των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον χώρο».

Τη σημασία της ενσωμάτωσης της σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας στην τουριστική προβολή και ανάπτυξη των επιχειρήσεων υπογράμμισε, επίσης, η Γεωργία Ζούνη, Διδάκτωρ τουριστικού μάρκετινγκ στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η ίδια σημείωσε χαρακτηριστικά ότι: «Ο τουρισμός είναι κοινωνικό φαινόμενο. Αρα σε μια κοινωνία που αλλάζει, εξελίσσεται, η τεχνολογία πρέπει να συμπεριλαμβάνεται σε όλες τις εκφάνσεις της τουριστικής επιχείρησης». Κατά συνέπεια, η ψηφιακή τεχνολογία είναι απαραίτητη, δεδομένου ότι ο επισκέπτης αναζητά μέσω διαδικτύου τον προορισμό της επιλογής του, ενώ οι κρατήσεις, σε πολύ μεγάλο ποσοστό, γίνονται διαδικτυακά.

Η χθεσινή ενημερωτική εκδήλωση προσήλκυσε το ενδιαφέρον πολλών ξενοδόχων και επαγγελματιών του τουρισμού, οι οποίοι παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τις εισηγήσεις των ομιλητών, ενώ είχαν, παράλληλα, την ευκαιρία να «μυηθούν» στα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία που διευκολύνουν την προβολή των επιχειρήσεων διεθνώς.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου