ΤΟΠΙΚΑ

Κι όμως, μιλάμε για παγκόσμιο πρωτάθλημα

κι-όμως-μιλάμε-για-παγκόσμιο-πρωτάθλη-851206

Οι αθλιότητες στα γήπεδα του Αγρινίου και της Καλαμάτας, πρώτη θέση στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων. Με συνεχή «ζουμαρίσματα» στα… κοκοράκια που πρωτοστατούσαν.
Τα αγόρια από το Λύκειο του Βύρωνα που κατέκτησαν το παγκόσμιο πρωτάθλημα σχολικού μπάσκετ νικώντας τους Γάλλους μαθητές μέσα στην έδρα τους, αλλά και τα κορίτσια από το Ιλιον που κατέκτησαν την έκτη θέση στον κόσμο, σπρώχτηκαν πίσω στα… λοιπά θέματα της επικαιρότητας.
Διότι εκείνο που πουλάει στα κανάλια είναι ό,τι έχει τουλάχιστον ένα μέρος από το «χρυσό τρίπτυχο»: Χρήμα, αίμα και σπέρμα. Και τα επεισόδια των χουλιγκάνων έχουν τουλάχιστον αίμα. Ενώ οι «παράγοντες του ποδοσφαίρου» έχουν χρήμα.
Τα παιδιά του σχολικού αθλητισμού που ανέβηκαν στη χρυσή πρώτη θέση του βάθρου, δεν είναι επαγγελματίες με χορηγούς, άρα δεν υπάρχει χρήμα. Και δεν υπάρχουν «παράγοντες», αλλά γονείς που τσοντάρουν κόβοντας και από το φαγητό τους για να ενισχύσουν τον σχολικό αθλητισμό.
Όταν όλοι ήξεραν ότι θα είναι στημένες για ώρες εκατοντάδες κάμερες, μετά τον θρίαμβο της Εθνικής Ομάδας ποδοσφαίρου στην Πορτογαλία, το 2004, έσπευσαν, πατείς με πατώ σε, να δώσουν το παρόν τους στην υποδοχή. Τώρα που αυτά τα παιδόπουλα κατέκτησαν τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή και χάρισαν μια αληθινά αγνή αθλητική νίκη στην Ελλάδα, δεν τους είδαμε να συνωθούνται. Πάλι καλά που υπήρχε και ο υφυπουργός Παιδείας στην υποδοχή.
Όσο για τις ασχήμιες, την πρώτη μόλις ημέρα επανέναρξης των ποδοσφαιρικών αγώνων, μετά τα τραγικά επεισόδια της Παιανίας, απλώς πιστοποιούν ότι δεν αρκεί να ψηφίζονται νέοι νόμοι για να αλλάξουν από τη μία μέρα στην άλλη οι «κακομαθημένοι». Να μεταλλαγούν σε «κυρίους» οι γνωστοί αλήτες. Θα πρέπει πρωτίστως να αποδειχθεί, με τρόπο πειστικό, ότι δεν ψηφίζονται απλώς για να υπάρχουν αλλά για να εφαρμόζονται.
Άλλωστε από την εποχή του Ροΐδη, αυτό είναι το πρόβλημα της ελληνικής πολιτείας. Ότι απαιτείται ένας μόνο νόμος: Περί εφαρμογής της κείμενης νομοθεσίας.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου