ΤΟΠΙΚΑ

«Δεν μπαίνουν χρήματα στα ταμεία μας»

δεν-μπαίνουν-χρήματα-στα-ταμεία-μας-332080

Βασικά θέματα που απασχολούν τον εμπορικό κόσμο της περιοχής μας, με κυρίαρχο τη διασφάλιση του ακατάσχετου λογαριασμού που συνδέεται με το POS, θα προωθηθούν στην Πανθεσσαλική και την Πανελλήνια Ομοσπονδία, με το κοινό αίτημα της εξεύρεσης λύσης.

Όπως ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο β’ αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θεσσαλίας, πρώην πρόεδρος του τοπικού Εμπορικού Συλλόγου, Κώστας Τσέλιος, τα μείζονα θέματα που απασχολούν το σύνολο των εμπόρων της περιοχής μας αλλά και ευρύτερα είναι οι δυσβάστακτες υποχρεώσεις και η βαριά φορολογία που καλούνται να σηκώσουν στις πλάτες τους.

Ο ίδιος είναι παράλληλα αντιπρόσωπος στην Πανελλήνια Ομοσπονδία, μεταφέροντας τη φωνή της Θεσσαλίας και τα προβλήματα των εμπόρων στην Αθήνα. Απαριθμώντας τα θέματα που βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα διεκδίκησης των εμπόρων, ο ίδιος επεσήμανε ότι «πρέπει να υποστηριχθεί από το κράτος η μικρή επιχειρηματικότητα. Παράλληλα, τόνισε, να διασφαλιστεί ο ακατάσχετος λογαριασμός που συνδέεται με το POS, και πρέπει να γίνει άμεσα, για να καταφέρουν να επιβιώσουν οι επιχειρηματίες».

Κληθείς να σχολιάσει, εξάλλου, την πορεία της φετινής εκπτωτικής κίνησης που οδεύει προς το τέλος, ο ίδιος επεσήμανε ότι δεν εξελίχθηκε σύμφωνα με τα αναμενόμενα, ενώ, αντίθετα, σημείωσε μείωση. «Δυστυχώς», σχολίασε ο ίδιος, «δεν υπάρχουν χρήματα. Έχουμε φτάσει στο σημείο να δουλεύουμε λίγες μέρες του μήνα, όταν γίνονται οι πληρωμές μισθών και συντάξεων, γεγονός που σημαίνει ότι αυτό το επταήμερο δεν επαρκεί για να καλυφθούν οι υποχρεώσεις του μήνα».

Παράλληλα ο κ. Τσέλιος ανέφερε: «Ο κόσμος δεν έχει πλέον χρήματα. Ας μην ξεχνάμε, ότι λόγω της φορολογίας και του ΕΝΦΙΑ, που δυστυχώς δεν καταργήθηκε, δεν μπαίνουν χρήματα στα ταμεία μας. Ο κόσμος αγοράζει τα απολύτως απαραίτητα, και όποιος πουλάει με έκπτωση δεν σημαίνει ότι κερδίζει. Οι έμποροι δεν κερδίζουν από τις εκπτώσεις, απλώς έχουν ρευστότητα για να καλύψουν κάποιες υποχρεώσεις».

ΓΛ. ΥΔΡ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου