Οι αιτίες του μπλακ-άουτ της COSMOTE

Τελευταία ενημέρωση: 2010-09-15, 00:00:00
Οι αιτίες του μπλακ-άουτ της COSMOTE
Ολόκληρη τη Μαγνησία αναστάτωσε η βλάβη στο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της COSMOTE, που κράτησε εκτός λειτουργίας τα κινητά τηλέφωνα και τις συνδέσεις ίντερνετ για περισσότερο από 16 συνολικά ώρες. Οι περισσότεροι που προσπάθησαν χθες το πρωί να πάρουν τηλέφωνο νόμιζαν ότι δεν λειτουργούσε το κινητό τους!<br /><br />Από τις 3.00 περίπου το ξημέρωμα της Τρίτης έως και το απόγευμα στις 7.00 περίπου ήταν εκτός λειτουργίας το «σήμα καμπάνα» της Cosmote, δημιουργώντας προβλήματα στην επικοινωνία. <br /><br />Οι Βολιώτες χθες έμπαιναν κατά ομάδες στα καταστήματα της Cosmote για να ενημερωθούν τι έχει πάθει το κινητό τους και δεν δουλεύει, αφού οι περισσότεροι δεν ήταν ενημερωμένοι για τη βλάβη και νόμιζαν ότι έχει κάποιο πρόβλημα η συσκευή του κινητού τους τηλεφώνου. <br /><br />Χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις δημοτών που η μία νόμιζε ότι η συσκευή της δεν λειτουργεί και αγόρασε τηλεκάρτα, μια άλλη κυρία πλήρωσε το λογαριασμό γιατί νόμιζε ότι της έχουν κόψει το τηλέφωνο, άλλη κυρία νόμιζε ότι επειδή δεν έχει πληρώσει το λογαριασμό της την «πέταξαν» εκτός δικτύου, ενώ ένας άλλος κύριος δοκίμαζε όλο το πρωί την κάρτα σε συσκευές κινητών τηλεφώνων, γιατί νόμιζε ότι ήταν όλες χαλασμένες και γι’ αυτό δεν μπορούσε να καλέσει.<br /><br />Τελικά μετά από την ανακοίνωση της Cosmote, η οποία να σημειωθεί έγινε στις 11.00 περίπου το πρωί, έμαθαν ότι εξαιτίας βλάβης που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια εργασιών αναβάθμισης του δικτύου της κινητής τηλεφωνίας παρουσιάστηκαν προβλήματα στην επικοινωνία στις περιοχές της Θεσσαλίας, Μακεδονίας και Θράκης. <br /><br />Τα κύρια προβλήματα μάλιστα εντοπίστηκαν στη Μαγνησία, στην ευρύτερη περιοχή δεν υπήρξε σημείο που να έχει σήμα η Cosmote, και στην Καρδίτσα. Η βλάβη προκλήθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες κατά τη διάρκεια αναβάθμισης του σχετικού λογισμικού, το οποίο η Cosmote έχει προμηθευτεί από τη Nokia.<br /><br />Τελικά η βλάβη αποκαταστάθηκε πλήρως σε όλες τις περιοχές περίπου στις 7.00 το απόγευμα, με την εταιρία να ζητά την κατανόηση των συνδρομητών της. Πάντως η εταιρία θα προχωρήσει στην πίστωση του παγίου που αναλογεί στη διάρκεια της βλάβης, σε όσους συνδρομητές της επηρεάστηκαν.<br /><br /><br />
Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
5
+
2
=