ΤΟΠΙΚΑ

Συνάντηση των «Εμπόρων Ενάντια στην Κρίση» με μέλη του ΙΠΠΟΚΑΜΠΟΥ

συνάντηση-των-εμπόρων-ενάντια-στην-κ-426209

Συνάντηση με το Σύλλογο Κινητικά Αναπήρων «ΙΠΠΟΚΑΜΠΟΣ» είχαν μέλη της παράταξης «Εμποροι Ενάντια στην Κρίση» και συζήτησαν για τις προτάσεις της παράταξης αναφορικά με τις πρωτοβουλίες που μπορεί να πάρει ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου και Ν. Ιωνίας για την εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρίες.

Σχετικά με τη συνάντηση, από την παράταξη «Εμποροι Ενάντια στην Κρίση» εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Από την πλευρά μας ως Έμποροι Ενάντια στην Κρίση θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε από τα βάθη της καρδιάς μας το ΔΣ και τα μέλη του συλλόγου Ιππόκαμπος, που δέχθηκαν να συναντηθούμε μαζί τους και να ανταλλάξουμε απόψεις.

Ο λόγος που ζητήσαμε να γίνει αυτή η συνάντηση είναι αφενός για να παραδώσουμε, 2 σακούλες (γίγας) κι ένα χαρτοκιβώτιο, καπάκια που είχαμε μαζέψει για να συμβάλλουμε κι εμείς με αυτό το «λιθαράκι» ενός αμαξίδιου. Αφετέρου γιατί πιστεύουμε ότι ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου και Ν. Ιωνίας θα μπορούσε να έχει ένα πιο κοινωνικό πρόσωπο, το οποίο θα το αποδεικνύει και μέσα από τις πράξεις και τις δράσεις του.

Ενημερωτικά να αναφέρουμε ότι τα καπάκια που μπορεί να συλλέξει κάπως για το σκοπό αυτό μπορεί να είναι οποιοδήποτε καπάκι από σκληρό πλαστικό (καπάκια απορρυπαντικών, οδοντόκρεμας, καπάκι από στυλό κ.α.) κι όχι μόνο από μπουκάλια.

Οι προτάσεις μας, που θα καταθέσουμε το επόμενο διάστημα και θα προσπαθήσουμε να υλοποιήσει ο ΕΣΒ είναι:

  1. Να πάρει ο ΕΣΒ πρωτοβουλία και να αναπτύξει τις απαραίτητες δράσεις, ώστε όσο το δυνατόν περισσότερα καταστήματα – μέλη του να αποκτήσουν ράμπα ώστε να γίνουν προσβάσιμα προς όλους.
  2. Να συμβάλλει κι αυτός από την πλευρά του, να βελτιωθούν οι υποδομές που προσφέρει η πόλη στην καλύτερη εξυπηρέτηση των ΑΜΕΑ (πεζοδρόμια με σωστές ράμπες, δημόσιες τουαλέτες για ΑΜΕΑ, πρόσβαση σε κάθε δημόσια υπηρεσία για ΑΜΕΑ κ.α.)
  3. Να δημιουργήσει σύγχρονη ιστοσελίδα που εκτός από τις πληροφορίες που θα προσφέρει τα μέλη του αλλά και στο καταναλωτικό κοινό, να είναι εφοδιασμένη με εκείνες τις λειτουργίες που θα την κάνουν εύχρηστη και σε άτομα με ειδικές ανάγκες.
  4. Να προτείνει σε όλα τα καταστήματα (μέλη του και μη) να τοποθετήσουν ένα σημείο όπου να συλλέγουν καπάκια τόσο οι ίδιοι όσο και να καλούν και τους πελάτες τους να ρίχνουν εκεί τα καπάκια τους.
  5. Όλες οι παραπάνω προτάσεις να μη μείνουν απλές αποφάσεις του ΕΣΒ χωρίς αντίκρισμα, αλλά να γίνει ουσιαστική προσπάθεια υλοποίησής τους.

Έχουμε απόλυτη συνείδηση ότι όλα τα παραπάνω δεν μπορούν να γίνουν από τη μια στιγμή στην άλλη. Είμαστε όμως απόλυτα πεπεισμένοι, και με την πεποίθησή μας αυτή συμφώνησαν και τα μέλη του Ιππόκαμπου, πως αν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον, αρκετά από τα παραπάνω μπορούν να ξεκινήσουν να υλοποιούνται σε μικρό χρονικό διάστημα και τα πρώτα αποτελέσματα να εμφανιστούν άμεσα.

Η συζήτηση όμως που έγινε με τα μέλη του Ιππόκαμπου μας βοήθησε να ακούσουμε και τις δικιές τους προτάσεις, οι οποίες μας βρίσκουν απολύτως σύμφωνούς κι έτσι αποτελούν πλέον κομμάτι των απόψεων που θα καταθέσουμε στον ΕΣΒ και τις οποίες θα παλέψουμε να υλοποιηθούν.

Οι επιπλέον θέσεις που “κερδίσαμε” από τη συζήτηση, ως Έμποροι Ενάντια στην Κρίση, αφορούν τα εξής:

1. Το κάθε μέλος – κατάστημα του ΕΣΒ που παρέχει πρόσβαση σε ΑΜΕΑ, είτε μόνιμα είτε με την προσθήκη ράμπας όταν αυτή είναι απαραίτητη, να προμηθευτεί και ένα ειδικό αυτοκόλλητο γι’ αυτό. Κάτι τέτοιο θα είχε 2πλό αποτέλεσμα. Αφενός θα ενημέρωνε για την προσβασιμότητα αυτή τα ενδιαφερόμενα άτομα, αφετέρου θα καλλιεργούσε σταδιακά συνείδηση σε όλο το καταναλωτικό κοινό και σε όλη την κοινωνία ότι υπάρχει κι αυτή η ομάδα συμπολιτών.

2. Στην ιστοσελίδα του ΕΣΒ και στο facebook, θα μπορούσε να αναφέρεται ποιο καταστήματα – μέλη του έχουν πρόσβαση για ΑΜΕΑ. Έτσι πριν ξεκινήσει κάποιος για τις αγορές του να ξέρει ποιο κατάστημα είναι προσβάσιμο

3. Τα καταστήματα – μέλη του ΕΣΒ να παρέχουν την υπηρεσία παράδοσης κατ’ οίκον των προϊόντων τους αν κάποιο άτομα με ειδικές ανάγκες κάνει μια τηλεφωνική ή ηλεκτρονική παραγγελία

4. Να υπάρχει ειδική έκπτωση (ανάλογα με τη δυνατότητα του κάθε καταστήματος) που θα αφορά ειδικά τα ΑΜΕΑ. Είναι σαφές ότι την έκπτωση αυτή το κάθε μέλος του ΕΣΒ, ειδικά στη δύσκολη περίοδο της κρίσης που διανύουμε, θα την προσφέρει από το υστέρημά του, αφού ούτως ή άλλως τα τοπικά καταστήματα έχουν όσο το δυνατόν τις καλύτερες τιμές για όλο το καταναλωτικό κοινό.

Ως «Έμποροι Ενάντια στην Κρίση» δεσμευτήκαμε ότι συνάντηση με τον Ιππόκαμπο και τα μέλη του θα επιδιώκουμε να γίνεται τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο, προκειμένου να βλέπουμε και την εξέλιξη και τα αποτελέσματα των προτάσεων αυτών. Αλλά και να βλέπουμε νέες προτάσεις και ιδέες που πιθανόν να προκύπτουν όσο η συνεργασία εμπορικού κόσμου και Ιππόκαμπου αναπτύσσεται και προχωρά.

Για μας η συνεργασία και η αλληλοστήριξη είναι πολύ σημαντικά στοιχεία! Θα προσπαθήσουμε με κάθε τρόπο να αποτελέσουν βασικά χαρακτηριστικά και του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου & Ν. Ιωνίας».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου