ΤΟΠΙΚΑ

«Ναι» του ΤΕΕ στo δίκτυο ποδηλατοδρόμων

ναι-του-τεε-στo-δίκτυο-ποδηλατοδρόμω-429917

Υπέρ της υλοποίησης του σύγχρονου δικτύου ποδηλατοδρόμων, που θα ενώσει τον Βόλο με τη Νέα Ιωνία καταλαμβάνοντας 10.140 μέτρα μήκος τέθηκε η διοικούσα επιτροπή του ΤΕΕ Μαγνησίας με ομόφωνη απόφασή της στην προχθεσινοβραδινή συνεδρίασή της.

Η διοικούσα επιτροπή εξέτασε αναλυτικά τη μελέτη κατασκευής του έργου και παροτρύνει τη δημοτική αρχή Βόλου να αναζητήσει παράλληλα νέους χώρους προς αντικατάσταση των νόμιμων θέσεων στάθμευσης, που για τις ανάγκες του δικτύου θα χαθούν.

Επίσης, επισημαίνει ότι για την κατασκευή του δικτύου πρέπει να υπάρξει συνεργασία μεταξύ όλων των αρμόδιων υπηρεσιών, ώστε οι ποδηλατόδρομοι να μην περάσουν από σημεία όπου θα κατασκευαστεί το έργο ύδρευσης ή άλλα υπάρχοντα δίκτυα όπως της ΔΕΥΑΜΒ της ΔΕΗ, του ΟΤΕ και κάθε άλλης υπηρεσίας.

Τονίζει τέλος, την ανάγκη να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ασφαλή χρήση του ποδηλάτου αλλά και τον σεβασμό απέναντι στον ποδηλάτη, τιθέμενη στη διάθεση του δήμου τόσο ως ανθρώπινο δυναμικό όσο και με τη σύνταξη κατάλληλης παρουσίασης στο σχολείο, το πανεπιστήμιο και κάθε άλλο χώρο.

Η διοικούσα επιτροπή του ΤΕΕ Μαγνησίας συζητούσε για τη μελέτη του δικτύου ποδηλατοδρόμων έως αργά προχθές το βράδυ, καταγράφοντας παρατηρήσεις και επισημάνσεις. Στη συνεδρίαση τονίστηκε ότι από την ίδια τη μελέτη, σύμφωνα με τον Δήμο Βόλου θα χαθούν γύρω στις 480 θέσεις νόμιμης στάθμευσης και επισημάνθηκε ότι θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα για την αντικατάστασή τους, ώστε το έργο μετά την ολοκλήρωσή του να μην απαξιωθεί από τους πολίτες, οι οποίοι θα καταλαμβάνουν τμήματά του.

Στη συζήτηση που αναπτύχθηκε, τονίστηκε ιδιαίτερα η ανάγκη που υπάρχει ώστε ο χρήστης του ποδηλάτου να έχει την κατάλληλη εκπαίδευση. Χρειάζεται και η συνεργασία με τις σχολές οδηγών, ώστε να επιτευχθεί ο σεβασμός στον ποδηλάτη από τους άλλους χρήστες του οδικού δικτύου.

Αλλα θέματα

Μεταξύ άλλων, η διοικούσα επιτροπή του ΤΕΕ Μαγνησίας συζήτησε και για τους δασικούς χάρτες και αποφάσισε να στείλει έγγραφο προς το αρμόδιο υπουργείο, ώστε να απεμπλακούν από την ανάρτηση ειδικές περιπτώσεις εκτάσεων που δεν είναι δασικές. Αντικείμενο συζήτησης αποτέλεσε και η εγκύκλιος για τα δικαιολογητικά αδειών δόμησης και αποφασίστηκε να υπάρξει παρέμβαση, καθώς η συνεδρίαση εκτίμησε ότι ο έλεγχος φορολογικών θεμάτων των μηχανικών δεν είναι θέμα της Πολεοδομίας αλλά των κατά τόπους εφοριών.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου