ΤΟΠΙΚΑ

Αιχμή του δόρατος η αυθεντικότητα

αιχμή-του-δόρατος-η-αυθεντικότητα-516801

Το δικό της οδικό αναλυτικό χάρτη για την ανάδειξη του πολυποίκιλου τουριστικού της προϊόντος απέκτησε η Θεσσαλία, μέσα από τη «Σύμπραξη Ανάπτυξης» στην οποία ένωσαν τις δυνάμεις τους η Marketing Greece/ΣΕΤΕ, η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Σήμερα παρουσιάστηκε στο ξενοδοχείο Ξενία Βόλου, το σχέδιο μάρκετινγκ τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας, που θα αποτελέσει τον μπούσουλα πάνω στον οποίο θα μπορέσουν να επενδύσουν και με βάση αυτόν να «χτίσουν» τις τουριστικές τους καμπάνιες, Περιφέρεια, δήμοι αλλά και ιδιώτες.

Η αυθεντικότητα της Θεσσαλίας, είναι το στοιχείο που θα προβληθεί σε Ελλάδα και εξωτερικό, με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών. Αγορές-στόχοι είναι η Γερμανία, η Γαλλία και η Αγγλία, αλλά και η Ιταλία, οι Σκανδιναβικές χώρες, οι Βαλκανικές χώρες, καθώς και η ελληνική αγορά, μέσα στην οποία η Θεσσαλία αποτελεί μια πραγματικά διαφορετική πρόταση.

Σύμφωνα με τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κώστα Αγοραστό, το σχέδιο μάρκετινγκ αποτελεί ένα πρακτικό εργαλείο για τον σχεδιασµό και την υλοποίηση ενεργειών τουριστικής προβολής που αξιοποιεί τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τις εμπειρίες των προορισμών της Θεσσαλίας, διαμορφώνει και χαράσσει τη στρατηγική για την τουριστική ανάπτυξη, ορίζει τις κατευθύνσεις και συνθέτει το πλάνο για την αποτελεσματική ανάδειξη της Θεσσαλίας στο κοινό της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Το σχέδιο μάρκετινγκ προέκυψε µετά από διαβούλευση µε τοπικές αρχές και φορείς της Θεσσαλίας. Πρόκειται για ένα εκτεταμένο έργο το οποίο έχει αναρτηθεί σε Online πλατφόρµα, ανοιχτή προς όλους. Σημειώνεται ότι το 2017, προβλέπεται η τεχνική υποστήριξη των τοπικών αρχών και φορέων, προκειμένου το δυναµικό σχέδιο µάρκετινγκ να εξειδικεύεται στις κατά τόπους ανάγκες. Η Marketing Greece, µέσα από ειδική οµάδα συµβούλων, θα οργανώσει συναντήσεις, και θα υποστηρίξει δήµους και φορείς στην υλοποίηση και περαιτέρω εξειδίκευση και εµπλουτισµό του σχέδιου σε τοπικό επίπεδο.

Κάθε δημόσιος φορέας ή ιδιώτης με τον δικό του κωδικό θα μπαίνει μέσα στην πλατφόρμα, θα βλέπει πώς προβάλλεται με δυναμικό τρόπο η περιοχή του μέσα στο σύνολο της Θεσσαλίας, και με βάση το γενικό πλάνο θα χτίζει τη δική του τουριστική καμπάνια.

Το Πρόγραµµα Δράσεων της Σύμπραξης τέθηκε σε εφαρμογή ήδη από το 2016 το οποίο αξιοποιήθηκε ως έτος προετοιμασίας και σχεδιασµού, για να συνεχιστεί το 2017 µε ενέργειες προβολής, µε την υλοποίηση Προγράµµατος Εκπαίδευσης για τους επαγγελματίες του τουρισµού και την υποστήριξη των τοπικών αρχών και φορέων στις δράσεις προβολής.

«Πρόκειται για ένα μάρκετινγκ πλαν που δεν κόστισε ούτε ένα ευρώ δημοσίου χρήματος. Από τα έξι που έχουμε εκπονήσει μέχρι στιγμής αυτό είναι το καλύτερο αν και το πιο δύσκολο, δεδομένης της πολυποικιλότητας της Θεσσαλίας», είπε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Ανδρέας Ανδρεάδης. «Στο σχέδιο αποτυπώνεται ο πολυποίκιλος καμβάς της Θεσσαλίας μέσα από κάθε περιοχή, και είναι ένα εργαλείο απολύτως χρήσιμο και για τους επιχειρηματίες οι οποίοι μπορούν να προσαρμόσουν το δικό τους σχέδιο προβολής πάνω στο γενικό σχέδιο προβολής της Θεσσαλία», πρόσθεσε.

«Για πρώτη φορά παρουσιάζεται στη Θεσσαλία ένα μακροπρόθεσμο πρόγραμμα ανάδειξης του τουριστικού προϊόντος της περιοχής που θα διαρκέσει έως το 2019. Πρόκειται για μια από τις πιο δυνατές καμπάνιες που έχει οργανωθεί ποτέ. Ο τουρισμός είναι αυτή τη στιγμή ο μοναδικός κλάδος που δίνει ώθηση στην οικονομία και μπορεί να ενισχύσει τις επιχειρήσεις και τους χιλιάδες ανθρώπους που βρίσκουν απασχόληση και εισόδημα και για το λόγο αυτό επενδύουμε σε αυτό», υπογράμμισε από την πλευρά της η διευθύντρια επικοινωνίας της CocaCola Τρία Έψιλον, Αγγελική Πατρούμπα.

Την καμπάνια παρουσίασε ο γενικός διευθυντής της MarketingGreece, Ιωσήφ Πάρσαλης. Στην καμπάνια την πρώτη θέση έχουν οι προορισμοί της Θεσσαλίας. Δημιουργήθηκε ένα εμπειριολόγιο, μια σύνθεση δηλαδή εμπειριών από όλες τις Περιφερειακές Ενότητες και μέσα από αυτό προέκυψε και η ταυτότητα της τουριστικής προβολής της Θεσσαλίας: αυθεντικότητα και επιστροφή στις ρίζες. Με τη μοναδική πλατφόρμα προβολής ThessalyHandcraftedbyTime, η περιοχή τοποθετείται ως ένα εργόχειρο του χρόνου που έπλασε στο πέρασμά του τα τοπία, τους ανθρώπους, τους πολιτισμούς, τους μύθους.

«Η Περιφέρεια Θεσσαλίας προβάλλεται τουριστικά ως η περιοχή που διατηρεί αναλλοίωτες τις αξίες των ανθρώπων, της παραγωγής, των τοπίων, της αυθεντικότητας και της ανεπιτήδευτης εμπειρίας. Αυτή είναι η πρόταση προς τον ταξιδιώτη», είπε ο κ. Πάρσαλης.

«Μπαίνουν οι βάσεις για ένα καλό ξεκίνημα στον τουρισμό», ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, Γιώργος Ζαφείρης, ενώ στα θετικά μηνύματα που υπάρχουν για το καλοκαίρι μέσα από τις προκρατήσεις, αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου, Μάκης Κουκουλάκης.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου