ΤΟΠΙΚΑ

Διαμαρτυρίες για «ψαλιδισμένες» εκπτώσεις σε λογαριασμούς της ΔΕΥΑΜΒ

διαμαρτυρίες-για-ψαλιδισμένες-εκπ-527348

Διαμαρτυρίες καταναλωτών για «τσιμπημένους» λογαριασμούς ύδρευσης. Σύμφωνα με καταναλωτές της ΔΕΥΑΜΒ, οι λογαριασμοί που παρέλαβαν προ ημερών ήταν «φουσκωμένοι», καθώς περικόπηκαν ποσοστά εκπτώσεων του κοινωνικού οικιακού τιμολογίου.

Οι διαμαρτυρίες αφορούν σε λογαριασμούς που παρέλαβαν καταναλωτές που ανήκουν στην κατηγορία των μακροχρόνια ανέργων.

Όπως ανέφεραν στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, η έκπτωση της τάξης του 50% που τους παρεχόταν για κατανάλωση έως 50 κ.μ. νερού, στους νέους λογαριασμούς περιορίζεται στο 30%. Διαμαρτύρονται δε για το γεγονός ότι το ποσοστό της έκπτωσης που μειώθηκε δεν αφορά καταναλώσεις του 2017, αλλά του β’ τριμήνου του 2016.

Όπως είναι γνωστό, από το 2017 τέθηκε σε εφαρμογή η έκπτωση των τιμολογίων ύδρευσης για όλους τους καταναλωτές 10%. Πρόκειται για ποσοστό έκπτωσης που εφαρμόστηκε σε βάθος τριετίας.

Εκτός από τη συγκεκριμένη έκπτωση που αφορά στο σύνολο των καταναλωτών, θεσπίστηκε και κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο για ειδικές κατηγορίες του πληθυσμού, το οποίο όμως στα τέλη Δεκεμβρίου άλλαξε για να εναρμονιστεί με τα τέλη και τις εκπτώσεις που ισχύουν στο Δήμο Βόλου.

Σε αυτό το πλαίσιο, μειώθηκε μεταξύ άλλων και το ποσοστό έκπτωσης για μακροχρόνια ανέργους από το 50% στο 30%.

Σύμφωνα με το κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΥΑΜΒ, στα 40 έως 60 πρώτα κ.μ. νερού κατανάλωσης προβλέπονται οι εξής εκπτώσεις:

-για άπορους ποσοστό 90%

-για άτομα με οικονομική αδυναμία ποσοστό 50%

-για ανάπηρους με ποσοστό αναπηρίας 80% και πάνω, ποσοστό 50%

-για αναπήρους με ποσοστό αναπηρίας 67% και πάνω, ποσοστό 30%

-για μακροχρόνια ανέργους ποσοστό 30%

-για πολύτεκνες οικογένειες ποσοστό 50%

-για τρίτεκνες οικογένειες ποσοστό 50%

-για μονογονεϊκές οικογένειες ποσοστό 50%.

ΕΛ. ΧΑΝ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου