ΤΟΠΙΚΑ

Youtubers κάνουν θραύση -τρία αδέρφια από το Βόλο

youtubers-κάνουν-θραύση-τρία-αδέρφια-από-το-βό-642140

Οι δεσμοί αίματος δεν είναι οι μοναδικοί που ενώνουν τρία αδέρφια από το Βόλο. Οι Μιχάλης, Δημήτρης και Αλέξης Τσιντσίνης είναι διάσημοι, στον τομέα του gaming και όχι μόνο, youtubers, γνωστοί ως TechItSerious. Εχουν το δικό τους κανάλι στο You Tube που περιλαμβάνει τρεις κατηγορίες: gaming, unboxings, vlogs. Το χιούμορ τους, τους έχει «χαρίσει» χιλιάδες συνδρομητές και τα βίντεο που ανεβάζουν καταγράφουν εκατομμύρια προβολές.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Πώς ένας ωκεανολόγος –ο 28χρονος Μιχάλης Τσιντσίνης- βρέθηκε με κανάλι στο You Tube να ανεβάζει βίντεο με gaming, unboxings και vlogs; «Εκανα εργασία στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού μου, παρατήρηση της μετάβασης της στάθμης της θάλασσας. Για τις μετρήσεις χρησιμοποίησα κάμερες και απέκτησα εμπειρία στο μοντάζ. Αυτή ήταν η πρώτη μου επαφή», αναφέρει ο πτυχιούχος του τμήματος θαλασσίου περιβάλλοντος και ωκεανολογίας, Μιχάλης.

Η ιδέα όμως του καναλιού στο You Tube ήρθε από μια… πλάκα. Τα μικρότερα αδέρφια του, ο 26χρονος Δημήτρης και ο 18χρονος Αλέξης, ήταν εκείνοι που έκαναν το πρώτο βήμα. Απόφοιτος του τμήματος πληροφορικής Λάρισας ο πρώτος, φοιτητής ψηφιακών μέσων και επικοινωνίας στο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Καστοριάς, ο δεύτερος, μιλούσαν σχεδόν την ίδια γλώσσα και μοιράζονταν την αγάπη τους για τα βίντεο-παιχνίδια. Ενώ έπαιζαν pro τους ήρθε η ιδέα να αρχίσουν να καταγράφουν σε βίντεο τις επιδόσεις τους. Στην αρχή, τα βίντεο που ανέβαιναν στο You Tube παρουσίαζαν την εικόνα του παιχνιδιού. Σταδιακά προστέθηκε ήχος με σχόλια που έκαναν ενώ έπαιζαν και μετά άρχισαν να εμφανίζονται και οι ίδιοι σε παράθυρο.

Τα βίντεο στον τομέα των gaming έκαναν θραύση. Σύμφωνα με το Δημήτρη, το κανάλι τους στο You Tube είναι ενεργό από το Μάρτιο του 2014 και έως σήμερα έχουν καταμετρηθεί 15.600.000 προβολές των βίντεό τους. Διαθέτουν επίσης 43.450 συνδρομητές. Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα το κανάλι τους είναι στα τρία πρώτα σε όλη την Ελλάδα στον τομέα του gaming.

«Υπάρχει παγκόσμια κουλτούρα γύρω από το gaming. Στο εξωτερικό υπάρχουν άνθρωποι που ζουν με τα έσοδα που εξασφαλίζουν μέσω του You Tube. Εμείς θελήσαμε να μεταφέρουμε αυτή την κουλτούρα στην Ελλάδα. Υπήρχε ένα κενό», εξηγεί ο Μιχάλης.

Μέσα από το gaming (παίζουν κυρίως τις σειρές Euto Truck Simulator 2, GTA 5, Dirt Rally, Outlast), εκατομμύρια είναι εκείνοι που βρίσκουν έναν τρόπο διασκέδασης. Είναι και ο αυθορμητισμός και ο χιουμοριστικός σχολιασμός των τριών αδερφιών που ανεβάζει το… «κασέ».

Δεν περιορίζονται όμως μόνο εκεί. Από το ίδιο κανάλι ανεβάζουν και βίντεο boxing. «Ξεπακετάρουν» προϊόντα τεχνολογίας, από κινητά, μέχρι τηλεοράσεις, κάμερες, ακουστικά, ηχεία, κονσόλες, παιχνιδομηχανές, παρουσιάζουν τα χαρακτηριστικά τους, τα προτερήματα και τα ελαττώματα κάθε συσκευής αλλά και το value for money. Ετσι δίνουν τη δυνατότητα σε κάποιον που αναζητά ένα συγκεκριμένο προϊόν να πάρει μία πρώτη εικόνα.

Κι επειδή το χιούμορ τους, τους έκανε πολύ γνωστούς και αγαπητούς στο κοινό του You Tube αποφάσισαν να αυτοεκτεθούν μέσω του vlogs. Ανεβάζουν βίντεο με προσωπικές τους στιγμές, από μία βόλτα, από την παρακολούθηση ενός αγώνα στο γήπεδο…

Μέσω του καναλιού τους έχουν κερδίσει αναγνωρισιμότητα και το TechItSerious, μπορεί να λειτουργήσει ως brandname με… εξασφαλισμένο πελατολόγιο για το επόμενο βήμα που ετοιμάζουν από τις αρχές του 2017: την παραγωγή διαφημιστικών βίντεο, σποτ, βίντεο-κλιπ με καλύψεις εκδηλώσεων, αγώνων…

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου