ΤΟΠΙΚΑ

Τρισδιάστατο παιχνίδι για επιχειρηματίες από το Π.Θ.

τρισδιάστατο-παιχνίδι-για-επιχειρημ-700080

Στη δημιουργία ενός τρισδιάστατου διαδικτυακού παιχνιδιού επιχειρηματικότητας, συνέβαλλε το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, που μέσω του γραφείου διασύνδεσης, συμμετείχε στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα BASE. Ο παίκτης καλείται να στήσει τη δική του εικονική επιχείρηση από το μηδέν και μέσα από το παιχνίδι να κάνει τα πρώτα του επιχειρηματικά βήματα, να αντιμετωπίσει προβλήματα και να τα ξεπεράσει, να κάνει λάθη… Το σημαντικό είναι ότι τα επιχειρηματικά του λάθη δεν θα κοστίσουν σε χρήματα αλλά σε βαθμούς.

Ρεπορτάζ: ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Χθες έγινε η παρουσίαση του προγράμματος στο κτίριο των Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν το Ινστιτούτο Δημοσίων Σχέσεων (Αναστασία Διάκου, Πόλη Σταυρούλια), το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Μπάμπης Σαμαντζής και η ομάδα του υπό την εποπτεία του καθηγητή Παναγιώτη Τσιακάρα), το Πανεπιστήμιο Κύπρου (Γιώργος Χρυσάνθου, Χάρης Ζαχαράτος) και η εταιρεία Kalys Solution (Κάλια Δημητριάδου, Αγγέλικα Σολομωνίδου).

Όπως ανέφερε ο κ. Μιχάλης Κωνσταντίνου, ανώτερος λέκτορας σε θέματα δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας και συντονιστής του προγράμματος, το παιχνίδι δεν προσφέρει μόνο γνώση, δεν σου δείχνει απλώς τις επιχειρηματικές ατέλειες. «Σου δίνει αυτοπεποίθηση ως επιχειρηματία», ανέφερε, επικαλούμενος αποτελέσματα έρευνας, σύμφωνα με την οποία ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για τους οποίους ένας νέος δεν ξεκινά να δημιουργήσει τη δική του επιχείρηση είναι η έλλειψη αυτοπεποίθησης και ο φόβος πιθανής αποτυχίας που θα τον στιγματίσει αλλά θα σημάνει και την απώλεια του κεφαλαίου του σε χρήματα», είπε ο κ. Κωνσταντίνου.

Στην πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί μέσω του προγράμματος BASE υπάρχει εκπαιδευτικό υλικό που έχει προετοιμαστεί και αφορά στη δημιουργία μίας επιχείρησης: πώς βρίσκει κανείς κεφάλαιο, πώς διοικεί μια εταιρεία, πώς προωθεί τα προϊόντα, πώς γίνεται η τιμολογιακή πολιτική, πώς επιλύονται τα προβλήματα. Ο εκπαιδευτικός «οδηγός» επιχειρηματικότητας αφορά στα βήματα που ακολουθεί ο νέος επιχειρηματίας από το μηδέν μέχρι και τα δύο πρώτα χρόνια ζωής μιας επιχείρησης.

Με βάση τη γνώση, ο παίκτης καλείται να παίξει το παιχνίδι. «Αποτελεί προσομοίωση του πραγματικού επιχειρηματικού χώρου», ανέφερε ο κ. Κωνσταντίνου. Τι σημαίνει αυτό; Οτι ο παίκτης αντιμετωπίζει ό,τι θα βρει μπροστά του και στην πραγματικότητα, κάνει λάθη που όμως δεν του κοστίζουν. Ανάλογα πόσο καλός επιχειρηματίας είναι, παίρνει και την αντίστοιχη βαθμολογία. Μπορεί κανείς να παίξει όσες φορές θέλει το παιχνίδι μέχρι να πάρει άριστα και τότε είναι έτοιμος από πλευράς γνώσεων και ψυχολογικής προετοιμασίας να βγει στην αληθινή επιχειρηματική αγορά.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο επικοινωνίας του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, κ. Μπάμπη Σαμαντζή το διαδικτυακό παιχνίδι είναι έτοιμος και ήδη το έχουν δοκιμάσει 80 φοιτητές του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Σύντομα, με την παράδοση του έργου, θα είναι διαθέσιμο σε οποιονδήποτε θέλει να παίξει μέσω διαδικτύου και να στήσει μια οποιαδήποτε επιχείρηση.

Μάλιστα όπως ανέφερε η κ. Κάλια Δημητριάδου εκπρόσωπος της εταιρείας Kalys Solutions, το παιχνίδι διαρκώς αναβαθμίζεται. «Στόχος μας είναι να αυξήσουμε την επιχειρηματικότητα σε ευρωπαϊκό επίπεδο», ανέφερε η κ. Δημητριάδου.

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν το Ινστιτούτο Δημοσίων Σχέσεων (Αναστασία Διάκου, Πόλη Σταυρούλια), το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Μπάμπης Σαμαντζής και η ομάδα του υπό την εποπτεία του καθηγητή Παναγιώτη Τσιακάρα), το Πανεπιστήμιο Κύπρου (Γιώργος Χρυσάνθου, Χάρης Ζαχαράτος) και η εταιρεία Kalys Solution (Κάλια Δημητριάδου, Αγγέλικα Σολομωνίδου)

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου