ΤΟΠΙΚΑ

Οι αστικές συγκοινωνίες

οι-αστικές-συγκοινωνίες-851206

Προκαλούν αλγεινή εντύπωση οι δηλώσεις που έκανε προχθές στην Πάτρα ο αρμόδιος Υπουργός Μεταφορών κ. Μιχ. Λιάπης, όταν από την πλευρά της δημοτικής αρχής της αχαϊκής πρωτεύουσας, διατυπώθηκε το αίτημα να επιδοτηθούν τα Αστικά ΚΤΕΛ της πόλης που είναι σε άθλια κατάσταση. «Πουθενά στην Ευρώπη δεν επιδοτούνται οι συγκοινωνίες», ήταν η απάντηση του πρωτοξάδελφου του Πρωθυπουργού. Όταν κάποιοι από την ομήγυρη που συμμετείχαν στη σύσκεψη ανέφεραν ότι δεν ισχύει το ίδιο και για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ακούστηκε η σιωπή της άλλης πλευράς…
Δικαιολογημένα η απάντηση του Υπουργού δεν αφήνει ικανοποιημένο κανέναν και σε τοπικό επίπεδο, σε μία στιγμή μάλιστα που καταγράφεται κινητικότητα και αναλαμβάνοντας πρωτοβουλία για την αναβάθμιση των δημόσιων μέσων μαζικής μεταφοράς στο Βόλο και στη Νέα Ιωνία…
Η κατάσταση που υπάρχει σήμερα, είναι φανερό ότι δεν πάει άλλο. Το σημαντικότερο πρόβλημα του Πολεοδομικού Συγκροτήματος, έτσι όπως καταγράφεται απ’ όλες τις έρευνες κοινής γνώμης, το κυκλοφοριακό, δεν μπορεί να έχει καμία τύχη, αν δεν επιδοτηθεί το Αστικό ΚΤΕΛ για την πύκνωση των δρομολογίων και για την ανανέωση του στόλου του.
Όλα πλέον εναπόκεινται στη χρηματοδότηση των αστικών λεωφορείων από το Πρόγραμμα ΘΗΣΕΑΣ μέχρι το 2009. Ήδη ο Δήμος Κοζάνης το τόλμησε και προχώρησε στην ίδρυση και λειτουργία δημοτικής συγκοινωνίας, σε μία προσπάθεια παροχής αναβαθμισμένων υπηρεσιών μεταφοράς στους δημότες του. Ευελπιστούμε ότι θα δούμε τα επόμενα χρόνια να συμβαίνει το ίδιο και σε όλους τους Δήμους του Πολεοδομικού Συγκροτήματος.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου