ΤΟΠΙΚΑ

Με…“τσιγκουνιές” η σήραγγα της Γορίτσας

μετσιγκουνιές-η-σήραγγα-της-γορί-851206

Εντονος προβληματισμός έχει αρχίσει και αναπτύσσεται τις τελευταίες εβδομάδες στην τοπική κοινωνία αλλά και στη Νομαρχία, για την τεχνική λύση που επελέγη από τη μελέτη για τον τρόπο κατασκευής στο τρίτο κομμάτι του περιφερειακού και πιο συγκεκριμένα στη σήραγγα της Γορίτσας μέχρι την έξοδό της στην Αγριά.

Η κατασκευή μίας σήραγγας εισόδου – εξόδου των οχημάτων, από και προς Βόλο αντίστοιχα, σε συνδυασμό με τη δημιουργία ενός και μοναδικού ρεύματος κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, έχουν δημιουργήσει έναν έντονο σκεπτικισμό, γι αυτό επιχειρείται ήδη από την ηγεσία της ΝΑΜ να υπάρξει μία τροποποίηση της αρχικής μελέτης, σε μεσοπρόθεσμη βάση, που θα δώσει πλέον αξιόπιστες, τεχνικά και λειτουργικές, λύσεις, στο ζήτημα που έχει προκύψει.

“Η σήραγγα της Γορίτσας, όπως εξηγεί στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, ο αρμόδιος Αντινομάρχης Έργων κ. Ηλίας Ξηρακιάς, δεν είναι ένα έργο μίας χρήσης. Θα είναι ένα έργο που θα καθορίζει καταλυτικά τα κυκλοφοριακά δεδομένα του Βόλου τα επόμενα τριάντα χρόνια . Επομένως, προσθέτει ο κ. Ξηρακιάς, τώρα που το έργο είναι ακόμη στην πρώτη φάση κατασκευής του, να πιέσουμε τους αρμόδιους σε κεντρικό επίπεδο, έτσι ώστε να κατασκευαστεί μία δεύτερη σήραγγα. Δεν μας καλύπτει, ως Πολεοδομικό Συγκρότημα, τονίζει ο κ. Ξηρακιάς, το γεγονός ότι η σήραγγα θα έχει μία λωρίδα κυκλοφορίας σε κάθε ρεύμα κυκλοφορίας, από τη στιγμή που ο περιφερειακός στο υπόλοιπο κομμάτι από την οδό Λαρίσης μέχρι τη Γορίτσα, έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Φαντάζεστε τι “μποτιλιάρισμα” θα γίνεται το καλοκαίρι στο συγκεκριμένο κομμάτι του περιφερειακού, διερωτάται ο Αντινομάρχης Έργων, ο οποίος δικαιολογημένα κάνει τις όποιες αναγωγές σε συνδυασμό και με την αναπόφευκτη πρόβλεψη για τη σταδιακή, κατ έτος, αύξηση των αυτοκινήτων στην πόλη και στη χώρα μας και τα οποία αναπόφευκτα θα επιβαρύνουν έτσι περαιτέρω το κυκλοφοριακό στην περιοχή μας .

Ο κ. Ξηρακιάς σπεύδει να διευκρινίσει ακόμη, ότι πρόβλημα θα υπάρξει και σε περίπτωση που σημειωθεί κάποιο ατύχημα μέσα στη σήραγγα. Η μελέτη, προσθέτει, προβλέπει μία σήραγγα διαφυγής, μήκους 120 μέτρων, προς τη θάλασσα, αλλά αυτό δε μας καλύπτει, λέει ο Αντινομάρχης Έργων.

Στον αντίποδα των παραπάνω ο Αντινομάρχης Μαγνησίας, σημειώνει ότι σε αντίθεση με ό,τι έγινε και γίνεται με το πρώτο κομμάτι της εργολαβίας του περιφερειακού, στη συγκεκριμένη εργολαβία η επίβλεψη είναι άρτια, με αποτέλεσμα να είναι πολύ λίγα τα προβλήματα καθυστερήσεων τα οποία παρατηρούνται μέχρι σήμερα. Ηδη, όπως λέει, μέχρι σήμερα έχουν διανοιχτεί τα 75 από τα 575 συνολικά μέτρα που περιλαμβάνει συνολικά η σήραγγα (καθημερινά ανοίγονται τρία μέτρα περίπου), ενώ θα πρέπει άμεσα η ΔΕΗ, η οποία έχει ήδη πληρωθεί, να μετατοπίσει τα δίκτυα υψηλής τάσης από την περιοχή. Ταυτόχρονα με τη διάνοιξη της σήραγγας η κατασκευάστρια εταιρία από την πλευρά της ΑΓΕΤ τοποθετεί τις βάσεις για την κοιλαδογέφυρα, πάνω στην οποία θα γίνεται η κυκλοφορία των οχημάτων, πάνω από το εργοστάσιο των Τσιμέντων. Με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα εκτιμάται ότι το έργο θα έχει ολοκληρωθεί το Σεπτέμβριο του 2008.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου