ΤΟΠΙΚΑ

Οι προοπτικές για τον Περιφερειακό

οι-προοπτικές-για-τον-περιφερειακό-851206

Ολη η υφιστάμενη κατάσταση στον περιφερειακό δρόμο από τις Αλυκές μέχρι την Αγριά και η σύνδεσή της με την παραλιακή οδό αποτυπώνεται σε ενημερωτικό σημείωμα του ΥΠΕΧΩΔΕ που έδωσε χθες στη δημοσιότητα ο Αντιπρόεδρος της Βουλής Γ. Σούρλας. Όπως σημειώνει ο κ. Σούρλας, ενόψει της αυριανής σύσκεψης στο Δημαρχείο του Βόλου, φρόντισε να ενημερωθεί λεπτομερώς από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Δημοσίων Έργων. Ο κ. Σούρλας προσθέτει ότι το ενημερωτικό σημείωμα του ΥΠΕΧΩΔΕ το διαβίβασε στο Νομάρχη, γιατί ο ίδιος θα απουσιάζει κατά την αυριανή σύσκεψη, λόγω συνεδριάσεως της ολομέλειας της Βουλής.

Ειδικότερα το ενημερωτικό σημείωμα του ΥΠΕΧΩΔΕ το οποίο ενεχείρισε ο κ. Σούρλας στο Νομάρχη Μαγνησίας αναφέρει τα εξής:

Το συνολικό έργο της Παράκαμψης Βόλου το οποίο διαθέτει εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους, έχει μήκος 20 χλμ περίπου. Η αρχή του βρίσκεται επί της υφιστάμενης οδού Μικροθηβών – Βόλου και το πέρας του στην Αγριά.

Σε όλο το μήκος από την αρχή μέχρι τη Γορίτσα προβλέπεται κατασκευή αρτηρίας δύο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με κεντρική διαχωριστική νησίδα, ισόπεδους σηματοδοτούμενους κόμβους (πλην των Α.Κ. Λάρισας και Πανθεσσαλικού σταδίου) και παράπλευρες οδούς.

Από την Γορίτσα και μέχρι το πέρας του έργου προβλέπεται η κατασκευή οδού μιας λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους οδοστρώματος 11 μ.

Α. ΑΡΧΗ – ΙΣΟΠΕΔΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΗΘΡΑΣ

– Μήκος: 4 χλμ. Προβλέπεται νέα χάραξη δυτικά του αντίστοιχου τμήματος του υφιστάμενου δρόμου. Υπάρχει εγκεκριμένη προμελέτη.

– Υπολείπονται οι οριστικές μελέτες και τα κτηματολόγια

Β. Ι.Κ. ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΗΘΡΑΣ – ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ

– Μήκος: 4 χλμ. Είναι η συνέχεια του προηγούμενου τμήματος μέχρι την διασταύρωση με την Εθνική Οδό Βελεστίνου – Βόλου. Η χάραξη κινείται παράλληλα με το Ρ Ξηριάς. Υπάρχει εγκεκριμένη προμελέτη.

– Υπολείπονται οι οριστικές μελέτες και τα κτηματολόγια.

Γ. ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΚΡΑΥΣΙΔΩΝΑΣ

Μήκος: 6 χλμ. Έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του εκτός από τα τελευταία 700 μ. πριν τον Κραυσίδωνα λόγω της εύρεσης του αρχαιολογικού χώρου.

Το κατασκευασθέν τμήμα έχει δοθεί στην κυκλοφορία μετά από σύμφωνη γνώμη της Τροχαίας.

Η εγκατεστημένη εργολαβία (Μπαλάφα) περαιώθηκε την 30.11.06 και εκκαθαρίζεται.

Το απομένον τμήμα των 700 μ. μαζί με τα πρόσθετα έργα που έχουν ζητηθεί για την καλύτερη λειτουργία της οδού και την αποκατάσταση των προσβάσεων από Α.Κ. Λάρισας έως Γορίτσα θα αποτελέσουν αντικείμενο νέας εργολαβίας (σκούπα) με προϋπολογισμό 11 εκ. ευρώ. Η χρηματοδότηση έχει εξασφαλισθεί από Εθνικούς Πόρους.

Η διακήρυξη θα σταλεί για δημοσίευση την 30.01.07 με ημερομηνία υποβολής των προσφορών την 03.04.07.

Δ. ΚΡΑΥΣΙΔΩΝΑΣ – ΓΟΡΙΤΣΑ

Μήκος: 2,5 χλμ. Έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του. Στα πλαίσια της εργολαβίας – «σκούπα» θα γίνουν παρεμβάσεις για τη βελτίωση του επιπέδου της ασφάλειας (περίφραξη), αποκατάστασης των προσβάσεων (παράπλευρο δίκτυο) και του περιορισμού της όχλησης των παροδίων ιδιοκτησιών (ηχοπετάσματα).

Σημείωση

Τυχόν κυκλοφοριακά προβλήματα στις διασταυρώσεις της Παράκαμψης με εγκάρσιες οδούς, όπως π.χ. με την οδό Ιωλκού, δεν μπορούν να εκτιμηθούν στην παρούσα φάση με ακρίβεια, παρά μόνον μετά την πλήρη λειτουργία του έργου.

Η παρακαμπτήρια οδός μέσω Ανακασιάς μήκους δύο χλμ. για να δημοπρατηθεί προϋποθέτει την εκπόνηση των οριστικών μελετών και των κτηματολογίων.

Ε. ΓΟΡΙΤΣΑ – ΑΓΡΙΑ

Μήκος: 3 χλμ. Το τμήμα αυτό περιλαμβάνει την κατασκευή μονής σήραγγας μήκους 600 μ. (με σήραγγα διαφυγής 120 μ.) και κοιλαδογέφυρας μήκους 450μ.

Στο ανοικτό τμήμα δεν υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες.

Η επανακήρυξη των μη συντελεσθεισών απαλλοτριώσεων στο ανοικτό τμήμα και στη συνδετήρια οδό προς την ΑΓΕΤ θα πραγματοποιηθεί εντός του Φεβρουαρίου 2007.

Η πρόοδος των εργασιών διάνοιξης της σήραγγας και κατασκευής της κοιλαδογέφυρας που αποτελούν και τα κύρια αντικείμενα της εργολαβίας, παρουσιάζουν μικρή καθυστέρηση η οποία όμως είναι δυνατόν να καλυφθεί μέχρι τη συμβατική ημερομηνία ολοκλήρωσης της εργολαβίας (13.08.08).

ΣΤ. ΑΓΡΙΑ – ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑ ΜΕ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΟΔΟ

Μήκος: 1 χλμ. Περίπου. Στο τμήμα της παράκαμψης (συμπεριλαμβανομένου του Ι.Κ. Δυτικής Εισόδου Αγριάς) υπάρχουν οριστικές μελέτες.

Για τη συνδετήρια οδό υπάρχει εγκεκριμένη Προμελέτη, έχει υποβληθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και αναμένεται η έγκριση των Περιβαλλοντικών Όρων.

Η διακήρυξη του έργου μπορεί να γίνει εντός του Μαρτίου 2007.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου