Βραβείο σε φοιτητές του ΑΠΘ: Δημιούργησαν ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό παιχνίδι αφής [εικόνες]

Τελευταία ενημέρωση: 2017-12-27, 11:01:42
Βραβείο σε φοιτητές του ΑΠΘ: Δημιούργησαν ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό παιχνίδι αφής [εικόνες]

Ακόμα τρεις διακρίσεις επιχειρηματικότητας και καινοτομίας απέσπασαν φοιτητές του ΑΠΘ.

Συγκεκριμένα, το 1ο Βραβείο στην Κατηγορία «Enterpreneurship» και το 2ο και 3ο Βραβείο στην Κατηγορία «Research» κέρδισαν οι ομάδες του ΑΠΘ στον 10ο Διαγωνισμό «Ennovation 2017» του Κέντρου Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας-Athens Center for Entrepreneurship and Innovation (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Από τις συνολικά 100 ομάδες που συμμετείχαν στον φετινό Διαγωνισμό, οι 15 ήταν από το ΑΠΘ. Στο δεύτερο στάδιο του Διαγωνισμού, 11 από τις 66 ομάδες ήταν από το ΑΠΘ, ενώ, στο τελικό στάδιο του Διαγωνισμού, 4 από τις 15 ομάδες ήταν από το ΑΠΘ, από τις οποίες οι 3 απέσπασαν τα εξής Βραβεία:

Το 1ο Βραβείο στην Κατηγορία «Enterpreneurship» κέρδισε η ομάδα Loceye, η οποία αποτελείται από τους φοιτητές του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ, Κωνσταντίνο Αλέξογλου, Δημήτριο Ράπτη, Νικόλαο Πάσχο, Κωνσταντίνο Ξανθόπουλο, Αναστασία Παχνή-Τσιτηρίδου, Ευστάθιο Δημητριάδη, Ιάσονα Παρασκευόπουλο και τον φοιτητή του Τμήματος Πληροφορικής της Σχολής Θετικών Επιστημών του ΑΠΘ Γρηγόριο Γιαννακόπουλο.

Η ομάδα Loceye σχεδίασε την πρώτη πλατφόρμα για eye tracking αναλύσεις, με στόχο να βοηθήσει τους UX researchers στη σχεδίαση πιο ανθρωποκεντρικών web υπηρεσιών, τους διαφημιστές στη δυναμικότερη τοποθέτηση διαφημίσεων και τους cognitive scientists στην καλύτερη κατανόηση της οπτικής αντίληψης των ανθρώπων.

Το 2ο Βραβείο στην Κατηγορία «Research» κέρδισε η εταιρεία Cyclopt (Τεχνοβλαστός του ΑΠΘ), η οποία προσφέρει καινοτόμες λύσεις στην περιοχή της ποιότητας λογισμικού ως υπηρεσίας και βοηθάει εταιρείες λογισμικού να αναπτύσσουν υψηλής ποιότητας προϊόντα λογισμικού μέσα από τη συνεχή παρακολούθηση του κύκλου ζωής τους.

Η λύση περιλαμβάνει μία παραμετροποιήσιμη και ολιστική αξιολόγηση του λογισμικού, με βάση το πρότυπο ISO/IEC 25010, με μικρό κόστος και ελάχιστη προσπάθεια.
Υπεύθυνος του εγχειρήματος είναι ο Δρ Κυριάκος Χατζηδημητρίου σε συνεργασία με τον Επίκ. Καθηγητή του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΑΠΘ Ανδρέα Συμεωνίδη.

Το 3ο Βραβείο στην Κατηγορία «Research» κέρδισε το project Robotiles της ομάδας Cubes Coding.

Το Robotiles αποτελεί ένα καινοτόμο απτικό εκπαιδευτικό παιχνίδι στην εκμάθηση του προγραμματισμού σε παιδιά ηλικίας 3-15 ετών.

Η καινοτομία του έγκειται τόσο στο πλήθος των προγραμματιστικών εννοιών, την ευχρηστία, όσο και στην ικανότητα του Robotiles να λειτουργεί με τρίτα μη απτικά συστήματα, καθιστώντας το ιδανική λύση για γονείς, σχολεία και εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην εκμάθηση του προγραμματισμού. Επικεφαλής της ομάδας είναι το μέλος ΕΔΙΠ του ΑΠΘ, Δρ Θεοδόσιος Σαπουνίδης.

Ο Διαγωνισμός «Ennovation 2017», ο οποίος αριθμεί περισσότερους από 300 συμμετέχοντες κάθε χρόνο και καθοδηγεί τους νικητές για την επιτυχή επιχειρηματική τους δραστηριοποίηση, έχει στόχο την ανάδειξη της νεανικής καινοτομίας και επιχειρηματικότητας στους ψηφιακούς χώρους του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών.

Για πρώτη φορά, φέτος, ενσωματώθηκε στο πλαίσιο του Διαγωνισμού, η κατηγορία «Research», που φιλοδοξεί να αναδείξει ερευνητικά αποτελέσματα από πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα με σκοπό την αξιοποίησή τους.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
2
+
9
=