Κυβερνητική πολιτική

Τελευταία ενημέρωση: 2017-03-11, 18:04:15
Κυβερνητική πολιτική

Κυβερνητική πολιτική

Η ενίσχυση της επαγγελματικής εκπαίδευσης, είναι κυβερνητική πολιτική, διεμήνυσε ο υφυπουργός Παιδείας, Δημήτρης Μπαξεβανάκης από το ΕΠΑΛ Βελεστίνου, όπου πραγματοποιήθηκε χθες προσυνεδριακή πανθεσσαλική ημερίδα για την επαγγελματική εκπαίδευση. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο, ότι ίσως για πρώτη φορά, έχει οριστεί υφυπουργός αρμόδιος για θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης. Και ήδη φαίνονται τα πρώτα θετικά δείγματα, όπως είναι ο θεσμός της μαθητείας που εφαρμόζεται για πρώτη φορά από φέτος.

Ε.Χ.

 

Στήριξη στο έργο της

Εν μέσω οικονομικής κρίσης, με τις ελλείψεις και τα προβλήματα να διογκώνονται σε όλους τους χώρους, η ιδιωτική πρωτοβουλία και διάφοροι φορείς δεν ξεχνούν την Ελληνική Αστυνομία και τη σημασία που έχει η ενίσχυση του έργου της ενάντια στην εγκληματικότητα. Η Διεύθυνση Αστυνομίας Μαγνησίας πραγματοποίησε χθες εκδήλωση για να τιμήσει τεχνική εταιρεία, που συνέδραμε στο αγώνα της με γραφική ύλη και ασυρμάτους. Η προσφορά ήταν η τρίτη κατά σειρά στους τελευταίους μήνες. Η στήριξη στο έργο της αστυνομίας είναι προφανής.

Κ. Μ. 

 

Σημαντικό έργο

Ακόμη και μετά τις 4 το απόγευμα συνεδρίαζε χθες το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Βόλου για υπόθεση σωματικών βλαβών. Η δίκη επρόκειτο να συνεχισθεί και να ολοκληρωθεί, παρά το γεγονός ότι το ωράριο της γραμματέα είχε ολοκληρωθεί από τις 3 το μεσημέρι. Φαίνεται ότι το δικαστήριο είχε αποφασίσει να εκδικάσει την υπόθεση ίσως γιατί ο ένας εκ των κατηγορουμένων ήταν κάτοικος εξωτερικού. Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που η συνεδρίαση των ποινικών δικαστηρίων του Βόλου συνεχίζεται και μετά το ωράριο των υπαλλήλων. Ίσως μάλιστα είναι η χιλιοστή. Το θέμα είναι αν αυτό το έργο, εν μέσω κρίσης, που για όλους και για όλα υπάρχει μία τάση υποβάθμισης και απαξίωσης, αναγνωρίζεται και από τους αρμοδίους και με ποιο τρόπο.

Κ. Μ.

 

Συνεργασία

Σε κλίμα συνεργασίας και συνένωσης δυνάμεων προτάσσουν και προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Μαγνησίας οι τοπικοί φορείς, με στόχο την τουριστική ανάπτυξη.  Έχοντας ως μότο τη φράση «όλοι μαζί μπορούμε» η  Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας και τοπικοί φορείς, συμμετέχουν σε εκθέσεις, δράσεις και πρωτοβουλίες, όπως η χθεσινή εκπομπή της ΕΡΤ3 που προβλήθηκε ζωντανά από το Βόλο, καθιστώντας γνωστά στο πανελλήνιο τα τοπικά προϊόντα και τα επιμέρους χαρακτηριστικά του Βόλου και του Πηλίου.

Γ. Υ.

 

Σχολείο πρότυπο

Στις σκέψεις του Υπουργείου Παιδείας, αναφορικά στο σχεδιασμό για την ποιοτική αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης, πρέπει να υπάρχει ένα συγκεκριμένο πρότυπο. Ένα πρότυπο σύμφωνα με το οποίο οι υποδομές διδασκαλίας για την κατάρτιση των μαθητών θα είναι υποδειγματικές, ενώ το εκπαιδευτικό προσωπικό θα βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, καθώς αγαπάει με πάθος το επαγγελματικό του αντικείμενο και φροντίζει να πρωτοπορεί για το καλό της εκπαιδευτικής κοινότητας, συνολικά. Ό,τι συμβαίνει δηλαδή στο σχολείο-πρότυπο του ΕΠΑΛ Βελεστίνου, από όπου ξεκίνησε χθες (όχι τυχαία), η προσπάθεια του υπουργείου να πείσει την κοινή γνώμη ότι η επαγγελματική εκπαίδευση στη χώρα μας έχει αλλάξει επίπεδο και πως οι ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης που παρέχουν πλέον τα ΕΠΑΛ είναι πολλαπλάσιες, σε σχέση με τις αντίστοιχες των γενικών λυκείων.

Γ.Λ.

 

Λασπόδρομος

Όλα καλά με το ΕΠΑΛ Βελεστίνου, αν όμως είχε ασφαλτοστρωθεί και ο χωματόδρομος έξω από το υπερσύγχρονο σχολικό συγκρότημα, ώστε να μην μετατρέπεται σε λασπόδρομο όταν βρέχει, όπως χθες, ή να μην σηκώνεται πυκνό σύννεφο σκόνης όταν είναι καλός ο καιρός, θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για να μια ιδανική κατάσταση. Γύρω στα διακόσια μέτρα είναι το συνολικό μήκος του δρόμου που πρέπει να ασφαλτοστρωθεί, ενώ το ύψος της σχετικής εργολαβίας ανέρχεται σε 55.000 ευρώ, περίπου. Ο δήμαρχος Ρήγα Φεραίου Δημήτρης Νασίκας, μας έλεγε ότι έχει απευθυνθεί παντού μήπως και λυθεί το πρόβλημα, το οποίο έθεσε χθες  και στον υφυπουργό Παιδείας, ωστόσο συνάντησε τείχος απροθυμίας. Πλέον η δημοτική αρχή αναζητεί τρόπους για να καλύψει το κόστος των εργασιών από ιδίους πόρους. 

Γ.Λ.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
6
+
1
=