ΑΘΛΗΤΙΚΑ

«Τελικός και ρεκόρ»

τελικός-και-ρεκόρ-452153

Το πρώτο ρεκόρ στο 31ο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού στίβου στο Παρίσι είναι γεγονός. Στους αγώνες που αρχίζουν σήμερα και θα ολοκληρωθούν την Κυριακή με τη συμμετοχή και του Κώστα Φιλιππίδη του ΓΣ Βόλου για την Ελλάδα θα πάρουν μέρος συνολικά 630 αθλητές και αθλήτριες από 45 χώρες, ένας αριθμός που είναι ρεκόρ συμμετοχών.

Από την πλευρά του ο επικοντιστής του Γ.Σ.Β. Κώστας Φιλιππίδης τόνισε για την παρουσία του στο Παρίσι: «Πρώτος στόχος είναι να προκριθώ στον τελικό, κάτι που είναι δύσκολο. Από εκεί και πέρα στον τελικό θα κυνηγήσω και ένα ρεκόρ».

Τους υπολογίζουν

Στον Κώστα Φιλιππίδη στάθηκε και η ευρωπαϊκή ομοσπονδία στο αφιέρωμα για τα άλματα στο Παρίσι. Για Φιλιππίδη τόνισε πως έκανε δύο εθνικά ρεκόρ, πηγαίνοντας 10 εκατοστά ψηλότερα σε σχέση με το 2010.

Η ελληνική ομάδα αποτελείται από 7 αθλητές και ισάριθμες αθλήτριες, ορισμένοι εκ των οποίων με τις φετινές επιδόσεις τους βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις των αγωνισμάτων τους στην Ευρώπη και βέβαια, αν όλα πάνε καλά, μπορούν να ανεβούν στο βάθρο των νικητών.

Η ελληνική ομάδα στίβου το Παρίσι: Άνδρες 60 μ. Αγγελος Αγγελάκης (Πελασγός Λάρισας), Μήκος Λούης Τσάτουμας (Μεσσηνιακός ΓΣ), Γιώργος Τσάκωνας (Ολυμπιακός), Ύψος Κώστας Μπανιώτης (Ολυμπιάδα Κομ.), Δημήτρης Χονδροκούκης (Ολυμπιακός), Επί κοντώ Κώστας Φιλιππίδης (ΓΣ Βόλου), Τριπλούν Δημήτρης Τσιάμης (Ολυμπιακός), Γυναίκες 60μ Γεωργία Κοκλώνη (ΑΕΚ) 800μ, Ελενα Φιλάνδρα (ΠΓΣ), Μήκος Ελενα Καφούρου (ΑΕΚ) Επί κοντώ Νικόλ Κυριακοπούλου (ΑΟ Μεγάρων), Τριπλούν Βούλα Παπαχρήστου (ΑΕΚ), Νίκη Πανέτα (ΑΟ Μεγάρων), Αθανασία Πέρρα (Ολυμπιακός). Η ομάδα είναι κατά βάση νεανική, αν και τα περισσότερα μέλη της έχουν ήδη εμπειρία από μεγάλες διοργανώσεις, αλλά μόνο δύο από τους 14 έχουν κατακτήσει μετάλλιο σε ευρωπαϊκό κλειστού.

Ο λόγος για τη Γωγώ Κοκλώνη, που έχει πάρει δύο μετάλλια στα 60μ, το χάλκινο το 2002 στη Βιέννη (7.22) και το ασημένιο το 2005 στη Μαδρίτη (7.18), καθώς και το Λούη Τσάτουμα, ο οποίος ήταν 2ος στο μήκος το 2007 στο Μπέρμιγχαμ (8.02μ).

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου