ΑΘΛΗΤΙΚΑ

«Εμείς στον τελικό»

εμείς-στον-τελικό-429052

Την αισιοδοξία του αλλά και την πεποίθησή του πως ο Ολυμπιακός Βόλου θα είναι η ομάδα που θα πανηγυρίσει την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου εξέφρασε ο τεχνικός των «ερυθρόλευκων» Μάκης Κατσαβάκης, που μίλησε χθες στον Sentra λέγοντας ότι στη ρεβάνς θα πανηγυρίσει η ομάδα του Βόλου που έχει στόχο την 5άδα και την έξοδο στην Ευρώπη.

Ο Έλληνας τεχνικός την επομένη του πρώτου ημιτελικού με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι αναλυτικά μίλησε:

Για το αν ο Ολυμπιακός Βόλου είναι φαβορί: «Έχουμε τις περισσότερες πιθανότητες χωρίς να σημαίνει ότι είμαστε απόλυτο φαβορί. Ο Ατρόμητος είναι πολύ καλή ομάδα, το έδειξε κι εμείς χθες στο πρώτο ημίχρονο δεν ήμασταν καλοί. Έχουμε πολλές πιθανότητες, αλλά θα πρέπει να συνδυαστεί κι από καλή εμφάνιση. Ο Ατρόμητος έχει αξιόλογους παίκτες, απλά τα προσωπικά μας μαρκαρίσματα δεν βγήκαν. Πιστεύω ότι θα διορθώσουμε κάποια πράγματα ενόψει της ρεβάνς όπως και κάναμε στο ημίχρονο και θα μπορούσαμε να είχαμε ισοφαρίσει στο δοκάρι του Μαρτίν».

Για τη ρεβάνς: «Σίγουρα θα υπάρχουν πάνω από 13-15 χιλιάδες έχουν προπωληθεί ήδη 5 χιλιάδες εισιτήρια. Σίγουρα θα πάρουμε βοήθεια από τον κόσμο, όμως θα πρέπει να βελτιωθούμε, να υπολογίσουμε τον αντίπαλο και στο τέλος πιστεύω θα πάρουμε πρόκριση».

Για τον Νέμεθ: «Βαραίνει το όνομα που πήρε από μικρός. Θέλει προσπάθεια και υπομονή, δουλειά περισσότερη, σαφέστατα βελτιώθηκε, έχει ταχύτητα και σωματική και πνευματική, θα κερδίσει πολλά από την παρουσία του στον Ολυμπιακό Βόλου, όπως και η ομάδα».

Για τους δυο στόχους του Ολυμπιακού Βόλου: «Δυο στόχοι, συσσωρευμένα παιχνίδια μας φορτώνουν με κούραση και κυρίως τους επιθετικούς. Θα πέσει το βάρος σε κάποια παιδιά. Δεν πρέπει να ξεχνάμε και τον άλλο στόχο που είναι η 5άδα για να παλέψουμε για Ευρώπη».

Για το συστατικό της επιτυχίας: «Είναι η επιλογή πολύ αξιόλογων παικτών, είναι η συνέπεια των πληρωμών, η δουλειά του συναδέλφου που ήταν πριν στην ομάδα, ο κόσμος, η δυνατή διοίκηση. Δύσκολα η ομάδα να χτυπηθεί πισώπλατα…».

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου