ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Εμεινε πίσω…

εμεινε-πίσω-461990

Οκτώ βαθμούς πίσω από την κορυφή βρίσκεται η Νίκη μετά την ήττα στην Μυτιλήνη από την Καλλονή και το γεγονός αυτό έχει αποθαρρύνει και τον πιο αισιόδοξο φίλαθλο. Βέβαια ακόμα τίποτα δεν έχει κριθεί, αλλά αυτό που κατάλαβε όποιος παρακολούθησε το ματς στην Λέσβο, είναι ότι για να είσαι πρωτοπόρος δεν φτάνουν μόνο το ρόστερ, το καλό κλίμα, ο κόσμος, η ιστορία και το όνομα. Θέλεις και τύχη… Και στα δυο ματς απέναντι στη Νίκη, η Καλλονή την είχε αναμφίβολα με το μέρος της.
 
Οπως και στο πρώτο παιχνίδι στη Νεάπολη, όπου οι κυανόλευκοι δέχτηκαν ένα γκολ από του πουθενά, με το νεαρό Μακρίδη να δοκιμάζει το πόδι του από μακριά και να αφήνει εμβρόντητο τον Κόσογλου, έτσι και στο προχθεσινό ματς το τέρμα που δέχτηκε η Νίκη και έκρινε την αναμέτρηση με δράστη τον Αποστολίδη στο 78’ είναι αρκετά σπάνιο και δύσκολα το βλέπουμε στα ελληνικά γήπεδα. Από τα 40 μέτρα σούταρε και η μπάλα μετά από κόντρα στον Μαϊστρέλλη ξεγέλασε τον Τάσσο και «αναπαύτηκε» στα δίκτυα. Ομως δεν ήταν μόνο η τύχη που έκρινε το αποτέλεσμα. Οι κυανόλευκοι με την είσοδο τους στο δεύτερο μέρος οπισθοχώρησαν και έριξαν την απόδοση τους. Στη συνέχεια έχασαν τρεις μεγάλες ευκαιρίες για την ισοφάριση με Ναβαρέτε, Μαϊστρέλλη, Πετρά και Μπουσινάκη, αλλά τελικά δεν μπόρεσαν να «κλέψουν» τον βαθμό.
Η ομάδα του Απόστολου Χαραλαμπίδη ήλεγχε το παιχνίδι στο μεγαλύτερο μέρος και στο πρώτο ημίχρονο έφτασε ξανά κοντά στο γκολ. Ο Καλαϊτζίδης όμως σταμάτησε τον Πετρά στην μεγαλύτερη ευκαιρία του πρώτου μέρους και ήταν επίσης αυτός που στο 87’ κράτησε τους τρεις βαθμούς για την ομάδα του σε εντυπωσιακή επέμβαση σε πλασέ του Μαϊστρέλλη. Ο υψηλόσωμος αμυντικός έχασε σπουδαία ευκαιρία και στο 4’ μετά από λάθος του τερματοφύλακα, ενώ στις καλές στιγμές συγκαταλέγεται και αυτή στο 43’ του Στουρνάρα. Οι γηπεδούχοι είχαν και δοκάρι (εξωτερική πλευρά) στο 56’ με τον Βλαστέλλη.
Το δικαιότερο αποτέλεσμα βάσει της εικόνας της αναμέτρησης θα ήταν η ισοπαλία, όμως τελικά ένα τυχερό γκολ ήταν αυτό που «χώρισε» τις δυο ομάδες.
Το ντεμπούτο τους με την κυανόλευκη φανέλα έκαναν οι νεοαποκτηθέντες Καλαμιώτης και Κυπτίου. Ο πρώτος αγωνίστηκε σε ανασταλτικό ρόλο μπροστά από τους τέσσερις της ζώνης, ενώ ο Κυπτίου μπήκε στη θέση του Στουρνάρα και κάλυψε τη δεξιά πλευρά.  
Αυτό που φάνηκε πάντως ότι λείπει από τη Νίκη Βόλου είναι ένας επιθετικός που θα έχει ιδιαίτερη ευχέρεια στο σκοράρισμα. Ο Απόστολος Χαραλαμπίδης ελλείψει ενός ικανού στράϊκερ χρησιμοποίησε και χθες τον Αντε Ντάνισιτς ως μοναδικό προωθημένο, αλλά ο Κροάτης παρότι ήταν ιδιαίτερα κινητικός και από τους διακριθέντες της κυανόλευκης ομάδας δεν κατάφερε να είναι πρωταγωνιστής σε κάποια από τις μεγάλες ευκαιρίες.
 
«Μέταλλο νικητή ή το διαλύουμε»
Μετά το ματς ο Στράτος Γιδόπουλος μίλησε στους ποδοσφαιριστές της Νίκης και τους ζήτησε να αλλάξουν αγωνιστική νοοτροπία και είναι περισσότερο «μαχητές». Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ήταν ιδιαίτερα απογοητευμένος από το αποτέλεσμα. «Δεν είμαι διατεθειμένος να μείνω και να σας βλέπω να έχετε αυτή τη συμπεριφορά. Κάποιοι παίκτες ήταν όλο αγκαλίτσες και φιλάκια με τους αντιπάλους. Εγώ θέλω ποδοσφαιριστές Ταλιμπάν. Τον αντίπαλο πρέπει να τον βλέπετε ως εχθρό κι όχι για δημόσιες σχέσεις.Τέρμα οι δημόσιες σχέσεις με τους αντιπάλους. Δεν μπορώ να βλέπω κάποιους να είναι μέσα στην καλή χαρά μετά από μια ήττα, ότι δεν έγινε τίποτα που χάσαμε. Εγώ για να πάρω πρωτάθλημα με την ΑΕΚ, τσακώθηκα με όλους.Αποφασίστε επιτέλους: ή θα αποκτήσετε το μέταλλο του νικητή ή το διαλύουμε».
 
 
FOOTBALLLEAGUE 2 – 19η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΚΑΛΛΟΝΗ               ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ
          1                            0
Σκόρερ: 78’ Αποστολίδης
Κίτρινες: Βλαστέλλης, Κριπιντίρης – Μαϊστρέλλης, Καρακώστας
Διαιτητής: Βάτσιος (Δ. Αττικής)  
ΑΕΛ: Καλαϊτζίδης, Μήτσης, Αποστολίδης, Βαλιός, Σεμπέκος, Λώττας (74’ Σαμπάνης), Κριπιντίρης, Γάλας (46’ Γκόντζος), Βλαστέλλης, Καρτάλης (90’+ Χατζηκυριάκος), Πετρουζέλης

NIKH ΒΟΛΟΥ: Τάσσος, Μαϊστρέλλης, Πετράς, Στουρνάρας (65’ Κυπτίου), Τσάγγαρης (78’ Μπουσινάκης), Τσερκέζος, Ντάνισιτς, Καλαμιώτης (83’ Ναβαρέτε), Παπαδήμας, Καρακώστας, Νάστος.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου