ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Αλλάζει τα πλάνα του

αλλάζει-τα-πλάνα-του-505546

Σχήμα με τρεις κεντρικούς αμυντικούς προτίθεται να χρησιμοποιήσει ο Ότο Ρεχάγκελ στον πρώτο αγώνα της Εθνικής Ελλάδας στο Μουντιάλ με αντίπαλο τη Νότιο Κορέα (στις 12/6). Ο ομοσπονδιακός τεχνικός είχε τη συγκεκριμένη σκέψη πριν από το φιλικό παιχνίδι με τη Βόρειο Κορέα (2-2), αλλά τα δύο γκολ που δέχθηκε η «γαλανόλευκη» τον ωθούν σε αυτή την απόφαση.
Σίγουρα μπροστά από τον Τζόρβα θα παίξουν ο Μόρας (σε ρόλο λίμπερο) με τον Κυργιάκο (σε ρόλο στόπερ) και τις επόμενες ημέρες ο Γερμανός θα αποφασίσει ποιος από τους Παπασταθόπουλο, Αβραάμ Παπαδόπουλο και Βύντρα (στην περίπτωση που παίξει δεξί μπακ ο Σεϊταρίδης) θα πλαισιώσει τους προαναφερθέντες. Αριστερό μπακ θα είναι ο Τοροσίδης και στο κέντρο παίξουν οι Κατσουράνης, Καραγκούνης.
Σίγουρος στην επίθεση είναι ο Χαριστέας και οι Σαμαράς, Γκέκας, Σαλπιγγίδης θα διεκδικήσουν δύο θέσεις στο αρχικό σχήμα. Αυτή είναι η ενδεκάδα που προκύπτει από τις πρώτες πέντε προπονήσεις και το φιλικό που έχει δώσει η Εθνική, αν και απομένουν ακόμη 17 ημέρες για την πρεμιέρα της στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Νοτίου Αφρικής.
Την 1η Ιουνίου ο Ότο Ρεχάγκελ πρέπει να ανακοινώσει τους 23 παίκτες που θα πάνε στο Μουντιάλ. Όσο περνούν οι μέρες αυξάνονται οι πιθανότητες ο Σάκης Πρίττας να δώσει το «παρών» στα γήπεδα της Νοτίου Αφρικής. Ο ανασταλτικός μέσος του Άρη είναι πολύ καλός στις προπονήσεις, χθες ήταν εκ των κορυφαίων του διπλού και είχε και ένα φοβερό σουτ στο δοκάρι.
Λογικά ο ένας εκ των δύο που θα «κοπούν» θα είναι ο Στέλιος Μαλεζάς, από τη στιγμή που υπάρχουν αρκετές λύσεις στο κέντρο άμυνας και ο άλλος θα είναι ένας εκ των Τζαβέλλα, Μάκου. Αυτή τη στιγμή φαίνεται πιο πιθανό να αποκλειστεί από την αποστολή ο Τζαβέλλας, αλλά αυτό θα ξεκαθαρίσει εντός των προσεχών ημερών.
* Όσον αφορά τον Σωτήρη Νίνη, ο μέσος του Παναθηναϊκού υποβλήθηκε χθες σε μαγνητική τομογραφία και διαπιστώθηκε ότι δεν έχει πρόβλημα .Ίσως να μείνει μια δυο μέρες εκτός προπονήσεων μέχρι να του περάσει ο πόνος από το τράνταγμα κι έπειτα θα επανέλθει.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου