ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Εκπτωτικό άνοιγμα στην Ολλανδία

εκπτωτικό-άνοιγμα-στην-ολλανδία-217303

Στην κατεύθυνση της διεύρυνσης της πρωτοβουλίας που αφορά

στη θέσπιση της εκπτωτικής κάρτας προσανατολίζονται οι μετέχοντες στην Επιτροπή

Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής της Σκοπέλου. Μετά την έκδοση και διάθεση

30.000 περίπου εκπτωτικών καρτών σε διάφορες πόλεις ανά την Ελλάδα, υπάρχει η

σκέψη της προώθησης της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας, τόσο στην Ολλανδία, όσο και

στην Γερμανία. Όπως αναφέρει στο σημείο αυτό ο πρόεδρος της Επιτροπής

Τουριστικής Προβολής του Δήμου Σκοπέλου, Κώστας Σκούρας «καταθέσαμε ήδη σχετική

πρόταση στο Γραφείο του ΕΟΤ Ολλανδίας και αναμένουμε την οριστική απάντηση».

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Γλυκερία

Υδραίου

Η συγκεκριμένη κίνηση έγινε μετά από συζητήσεις που

αναπτύχθηκαν μεταξύ των δύο πλευρών και όπως εκτιμάται θα προσφέρει πολλά

μακροπρόθεσμα οφέλη στο νησί. Παράλληλος στόχος των ιθυνόντων της Σκοπέλου

είναι, όπως προαναφέρθηκε, να διευρυνθεί και προς την Γερμανική αγορά η

παραπάνω πρωτοβουλία, προκειμένου να ενισχυθεί το τουριστικό ρεύμα του νησιού

και από την συγκεκριμένη χώρα. «Σκοπεύουμε να αναπτύξουμε δράσεις που

περιλαμβάνουν την προβολή της Σκοπέλου με σουπλά στα ελληνικά εστιατόρια της

Γερμανίας και ενδεχομένως θα πραγματοποιηθεί και κλήρωση με ορισμένα δωμάτια ή

άλλες προσφορές» εξηγεί ο κ. Σκούρας.

Ο ίδιος

δηλώνει αρκετά ικανοποιημένος, εν πρώτοις, σχετικά με την απήχηση των

εκπτωτικών κουπονιών, διότι σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από τις

επιχειρήσεις που είναι συμβεβλημένες, οι κάτοχοι των εκπτωτικών καρτών έχουν

ήδη αρχίσει να επισκέπτονται το νησί. Σε καιρούς κρίσης εκτιμάται ότι η

συγκεκριμένη πρωτοβουλία συμβάλλει, ως ένα βαθμό, στην προσέλκυση του

ενδιαφέροντος των ελλήνων τουριστών, οι οποίοι φέτος είναι σαφώς λιγότεροι σε

σχέση με αντίστοιχα προηγούμενα χρόνια. Τα εκπτωτικά κουπόνια, που διανεμήθηκαν

μέσω του ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ, μέσω διαδικτύου και άλλων φορέων, είναι μια πρωτοβουλία

που όπως όλα δείχνουν, θα έχει συνέχεια.

Σε γενικές

γραμμές πάντως, η φετινή θερινή σεζόν είναι πολύ δύσκολη κατά γενική ομολογία

και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των πλέον έμπειρων, η πτώση τζίρου είναι δεδομένη

για όλες τις τουριστικές περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Σκοπέλου. Ο πρόεδρος

της Ενωσης Ιδιοκτητών Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος Σκοπέλου,

Παντελής Μπετσάνης, κάνει λόγο για «μέσο όρο μείωσης της τάξης του 30% περίπου,

ο οποίος θα καταγραφεί συνολικά στην φετινή σεζόν». Η ανησυχία των

επαγγελματιών είναι έκδηλη διότι «το νησί δεν έχει γεμίσει από κόσμο» σύμφωνα

με την επισήμανση του κ. Μπετσάνη, ο οποίος τονίζει παράλληλα ότι έχει μειωθεί

αρκετά ο τζίρος των καταστημάτων. Το συγκεκριμένο φαινόμενο είναι εντονότερο

«στην νυχτερινή διασκέδαση, τα κλαμπ, τις μπουτίκ με είδη δώρων και τα

τουριστικά καταστήματα της Σκοπέλου» επισημαίνει ο ίδιος, για να προσθέσει ότι «τα

καταστήματα εστίασης έχουν επηρεαστεί επίσης από την κρίση, αλλά το φαγητό

είναι απαραίτητο στον τουρίστα».

Οι

τουρίστες, Ελληνες και αλλοδαποί, είναι

εξαιρετικά φειδωλοί σε σχέση με τα χρήματα που δαπανούν στη διάρκεια των

διακοπών τους και όπως είναι προφανές, το συγκεκριμένο γεγονός, σε συνάρτηση με

την μείωση τιμών που έχουν υιοθετήσει τα περισσότερα καταλύματα, συνθέτουν το

σκηνικό της πτώσης τζίρου. Μέχρι στιγμής είναι φύσει αδύνατο να εξαχθούν ασφαλή

συμπεράσματα σχετικά με την κίνηση της Σκοπέλου, καθώς ο Αύγουστος βρίσκεται σε

εξέλιξη και με δεδομένη την έντονη κινητικότητα τον επερχόμενου

Δεκαπενταύγουστο. Σε κάθε περίπτωση πάντως, «θα ληφθούν σοβαρές αποφάσεις τον Οκτώβριο,

διότι πολλοί επαγγελματίες βρίσκονται αφενός σε οριακή κατάσταση και αφετέρου δεν

βλέπουμε ανάκαμψη, τουλάχιστον στο προσεχές μέλλον» καταλήγει ο κ. Μπετσάνης.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου