ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Λογαριασμοί με e-mail

λογαριασμοί-με-e-mail-234878

Κερδίζει διαρκώς έδαφος η πρωτοβουλία αποστολής τιμολογίων

της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Σκοπέλου προς τους

καταναλωτές, με την βοήθεια της

σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας. Συγκεκριμένα, δεκάδες λογαριασμοί αποστέλλονται

πλέον μέσω e-mail στους

καταναλωτές, γεγονός που διευκολύνει πολύ τους ετεροδημότες και κυρίως όσους

έλκουν την καταγωγή τους από το νησί, αλλά διαμένουν σε χώρες του εξωτερικού. Η

συγκεκριμένη πρωτοβουλία έτυχε ήδη θερμής ανταπόκρισης και σύμφωνα με

πληροφορίες, πληθαίνουν οι αιτήσεις που αποστέλλουν οι ενδιαφερόμενοι προς την

ΔΕΥΑΣ, ζητώντας να λαμβάνουν ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς, δεδομένου μάλιστα

ότι έχει θεσπιστεί έκπτωση 3 ευρώ σε κάθε τιμολόγιο.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

«Στον 21ο αιώνα, που όλα είναι ηλεκτρονικά,

προσπαθούμε να εξαφανίσουμε την γραφειοκρατία αφενός και αφετέρου στόχος μας

είναι οι καταναλωτές να λαμβάνουν έγκαιρα το τιμολόγιό τους» υπογραμμίζει ο

πρόεδρος της ΔΕΥΑ Σκοπέλου, Θανάσης

Φαδάκης. Μέσω του συγκεκριμένου τρόπου, εξυπηρετούνται άμεσα οι καταναλωτές

όπου κι αν διαμένουν κι όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Φαδάκης «οι άμεσα

ενδιαφερόμενοι καταβάλλουν το ποσό που αναλογεί στο τιμολόγιο ηλεκτρονικά, μέσω

Τραπέζης, με την μέθοδο του e-banking, χωρίς να

ταλαιπωρούνται. Γι’ αυτό τον λόγο, προσθέτει ο ίδιος, δεχόμαστε πολλές

αιτήσεις, προκειμένου να αποστέλλονται πλέον ηλεκτρονικά οι λογαριασμοί της

ΔΕΥΑΣ».

Στο μεταξύ,

συνεχίζεται η προσπάθεια συγκέντρωσης των παλιών οφειλών, οι οποίες έχουν συσσωρευτεί

από προηγούμενα χρόνια, δημιουργώντας προφανή προβλήματα σε σχέση με την

λειτουργία της ΔΕΥΑΣ. Μέχρι στιγμής έχουν σημειωθεί διακοπές σε δεκάδες παροχές

λόγω οφειλών, οι οποίες υπολογίζονται τουλάχιστον σε διακόσιες και παράλληλα

πραγματοποιούνται διαρκώς έλεγχοι, προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχουν

παράνομες συνδέσεις. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, έχουν ήδη εντοπιστεί δύο

τέτοιες περιπτώσεις και κινήθηκαν ήδη οι προβλεπόμενες νομικές διαδικασίες.

Όπως

αναφέρει στο σημείο αυτό ο Δήμαρχος Σκοπέλου, Γιώργος Μιχελής «ο κανονισμός εφαρμόζεται κατά γράμμα, διότι πρέπει

να αποπληρωθούν οι παλιές οφειλές και επειδή έχουμε αφαιρέσει αρκετά ρολόγια,

πραγματοποιούμε δειγματοληπτικούς ελέγχους για να διαπιστώσουμε αν όντως δεν

χρησιμοποιούνται ή αν λειτουργούν, αντίθετα, παράνομες συνδέσεις».

Υπενθυμίζεται

ότι οι επικεφαλής της ΔΕΥΑΣ έχουν κατ’ επανάληψη απευθύνει κάλεσμα στους

οφειλέτες να προσέλθουν για διακανονισμό, ενώ η διακοπή της υδροδότησης

σημειώνεται στις περιπτώσεις κατά τις οποίες αποδεδειγμένα υπάρχει η δυνατότητα

κάλυψης του χρέους. «Σε αντίθετη περίπτωση και όταν υπάρχει χαρτί απορίας,

υπάρχει κατανόηση και κοινωνική αλληλεγγύη» τονίζει ο κ. Φαδάκης.

Η εκστρατεία συγκέντρωσης των παλιών οφειλών

της ΔΕΥΑΣ Σκοπέλου συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς «αλλά απαιτείται ακόμη

μεγαλύτερη προσπάθεια» προσθέτει ο πρόεδρος της συγκεκριμένης Δημοτικής

Επιχείρησης. Στόχος είναι η εισροή χρημάτων στα ταμεία του Δήμου και γι’ αυτό

τον λόγο άλλωστε, επιβαρύνει πλέον τον καταναλωτή η αλλαγή υδρομέτρου, σε

περίπτωση που υποστεί ζημιά και έχει εκπνεύσει ο χρόνος εγγύησης. Σε

διαφορετική περίπτωση και εφόσον ισχύει η εγγύηση, η αντικατάσταση του

κατεστραμμένου υδρομέτρου γίνεται από την ΔΕΥΑΣ.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου